چیزهایی که در ژانویه 2023 دوست داشتم

در ژانویه، من با نیت لیزری خریدهایی انجام دادم.

خوب، شاید نه که به شدت، اما وقتی متوجه مشکلی شدم که می‌خواستم به آن بپردازم، به دنبال محصولی بودم که بتواند آن را حل کند.

در لیست زیر کتابی وجود دارد که به من کمک می کند وضعیت جریان را بیشتر پیدا کنم، چندین محصول آرایشی که فرآیند آماده شدن در صبح را ساده می کند، برنامه ریزی که هر روز استفاده می کنم، و موارد دیگر. برخی از چیزهایی که من دوست داشتم بیشتر درباره احساس خوب هستند تا عملکرد، که در نگاهی به گذشته، در زمانی که اغلب سردترین ماه سال است، خوب بود.

این هفت چیزی است که در ژانویه بیشتر دوست داشتم…


1. جریان توسط Mihaly Csikszentmihalyi

10 دلار

این کتاب ذهنم را درگیر کرد. این در مورد روانشناسی قرار گرفتن در وضعیت جریان است، تمام مزایایی که می تواند از آن ناشی شود، و اینکه چگونه می توانیم در زندگی روزمره خود احساس جریان پیدا کنیم. کاوش نویسنده در مورد این موضوع را پیدا کردم بنابراین روشنگری است و این کتاب را به همه کسانی که در مورد موضوع کنجکاو هستند توصیه می کنم.


2. روغن لب مرطوب کوزاس

22 دلار

این بهترین برق لبی است که در یک دهه امتحان کرده ام. این براق است اما چسبنده نیست و لب های شما را به شکلی کاملا طبیعی حجیم می کند. من یک رنگ قرمز گرم به نام آرواره ها و یک رنگ صورتی زیبا به نام مالیبو دارم!


3. اچ اند ام ساتن پیراهن و شلوار پیژامه

35 دلار

این یک ست پیژامه شایان ستایش است که من همیشه پوشیده ام. جنس ساتن آن ها را بسیار جذاب می کند. من اندازه را اندازه گرفتم تا جا را کمی راحت تر کنم!


4. Wit & Delight 2023 Planner

20 دلار

من بلافاصله از ابتدای ژانویه شروع به استفاده از برنامه ریز 2023 خود کردم. من از آن برای برنامه ریزی روزهایم، پیگیری کارهای با اولویت بالا که باید انجام شوند، یادداشت برداری و حتی یادداشت روحیه ام استفاده می کنم. این یک ابزار سازمانی است که من در هر روز کاری در کنارم هستم.


5. ریمل برج 28

20 دلار

این ریمل کاملاً بهترین است – مژه های من را بلند می کند و آنها را واقعا بزرگ نشان می دهد. من از اولین باری که استفاده کردم دوستش داشتم. من می گویم که عصا ممکن است بعد از مدتی کمی توده شود – خیلی اذیتم نمی کند، اما چیزی است که باید در نظر داشته باشم!


6. سزان لوئیز جامپر (هدیه)

145 دلار

من عاشق سبک این ژاکت هستم، از جزئیات دکمه گرفته تا آستین بادکنکی کوچک. این یک قطعه جذاب و همه کاره است و من همیشه آن را می پوشم. از نظر اندازه، من متوجه شدم که بزرگ است، همانطور که بسیاری از موارد Sézane در تجربه من انجام می دهند.

این سبک در حال حاضر در بسیاری از رنگ‌ها موجود نیست، اما می‌توانید تعداد بیشتری از لباس‌های بافتنی Sézane من را در این پست وبلاگ مرور کنید!


7. هایلایتر Rare Beauty Positive Light Silky Touch

25 دلار

این هایلایتر شگفت انگیز است. پیروان فرقه ای دارد و دلیل خوبی هم دارد! در هر کجا که استفاده شود، درخششی زیبا و طبیعی به جا می گذارد و در طول روز ماندگاری دارد. آن را روی استخوان گونه ام، روی پل بینی، بالای پلک ها و کمان کوپیدم می زنم.


توجه سردبیر: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب و کار استفاده می کند و کمتر به محتوای مارک دار وابسته است. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول است. هنوز درباره این پیوندها یا فرآیند ما سؤالی دارید؟ در صورت تمایل به ما ایمیل بزنید.