چیست و چگونه می توان خود را شروع کرد

همانطور که قبلاً در Wit & Delight مشاهده شد

هر بار که به باشگاه کتاب آشپزی خود در اینستاگرام یا شخص دیگری اشاره می کنم ، سوالات مشتاق دنبال می شوند. “باشگاه کتاب آشپزی چیست؟” “آیا این یک معجزه است؟” “آیا می توانم خودم را شروع کنم؟” من عاشق شنیدن هیجان دیگران برای این سنت هستم که برای قلب من بسیار عزیز شده است. من اولین بار این پست وبلاگ باشگاه کتاب آشپزی 101 را در سال 2019 منتشر کردم و با توجه به علاقه ای که به نظر می رسد مفهوم را در بر می گیرد ، فکر کردم زمان آن فرا رسیده است که دوباره آن را به اشتراک بگذارم. بدون توضیح بیشتر ، به من اجازه دهید که شما را به باشگاه کتاب آشپزی معرفی (یا معرفی مجدد) کنم. اگر س questionsالی دارید ، لطفاً آنها را در نظرات فریاد بزنید!


باشگاه کتاب آشپزی دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: گروهی از مردم ، دور هم جمع می شوند تا در مورد دستور العمل های انتخابی از یک کتاب آشپزی در هر ماه بحث کرده و بخورند. و با این حال ، بسیار بیشتر از این است! باشگاه های کتاب آشپزی جامعه را به آشپزی باز می گردانند ، چیزی که یا با آن بزرگ شده اید یا نمی دانید که در زندگی به آن نیاز دارید.

به جای این که 4 دوره را برای دوستان قبل از رسیدن به آنها عرق کنید یا در حین صرف شام از بین رفتن آنها غافل نشوید ، در حین یادگیری ترفندهای تماشای دستور العمل دوستان خود ، بیش از آنچه پیش بینی می کردید سرگرم خواهید شد.

امروز می خواهم به جزئیات چگونگی راه اندازی باشگاه کتاب آشپزی خود برای موفقیت بپردازم. همانطور که ممکن است برخی از دوستان خود را دوست داشته باشید اما هرگز با آنها سفر نکنید ، ممکن است بخواهید با باشگاه کتاب آشپزی خود به گونه ای متفاوت برخورد کنید تا اینکه نزدیکترین دوستان خود را برای یک گردهمایی دیگر گرد هم آورید. این بدان معنا نیست که این روش برای شما کار نمی کند – فقط چیزی است که باید در نظر داشته باشید.

باشه. روی جزئیات

شما می توانید باشگاه کتاب آشپزی خود را به یکی از دو روش ایجاد کنید:

1. یک گردهمایی به سبک potluck ، جایی که همه شما غذای خود را از قبل در خانه تهیه کرده و به خانه میزبان می آورید.

یا

2. شبی که در آن دسته های بزرگی از چند دستور غذا را با هم می پزید و همه شما در غنایم سهیم هستید و چند وعده از هر کدام را به خانه می آورید تا در آینده منجمد شود و لذت ببرید.

هر کدام را که انتخاب می کنید ، چند عامل مهم را باید در نظر بگیرید.

اعضایی را انتخاب کنید که فکر می کنید در کنار هم احساس خوبی خواهند داشت. من بیش از شش عضو را توصیه نمی کنم.

از نظر ذهنی به این فکر کنید که چه دوستانی دارید که با نوع باشگاه کتاب آشپزی که می خواهید راه بیندازید مناسب خواهد بود. چه کسی عاشق آشپزی است؟ چه کسی ماجراجو است؟ چه کسی همیشه برای چالش آماده است؟ توصیه می کنم ترکیبی از دوستان درونگرا و برون گرا را پیدا کنید که ارزشهای مشترکی دارند اما علایق گوناگونی دارند. کلوپ های کتاب آشپزی راهی عالی برای معرفی افراد از گروه های مختلف دوستان است.

دوستان من لیز ، هیلاری و دالیا کسانی بودند که با باشگاه کتاب آشپزی ما آشنا شدند و هر کدام از افرادی دعوت کردند که فکر می کردند از آشنایی با یکدیگر لذت خواهند برد. این بسیار خوب کار می کرد زیرا گروه آنقدر کوچک بود که همه ما این فرصت را داشتیم که هنگام چیدن میز یا اتمام غذا یک به یک با هم ارتباط برقرار کنیم. ایجاد لحظاتی برای گذراندن اوقات با کیفیت با فردی که با او آشنا می شوید در بزرگسالی نادر است و یکی از جنبه های باشگاه کتاب آشپزی است که من بیشتر دوست دارم.

ایجاد لحظاتی برای گذراندن اوقات با کیفیت با فردی که با او آشنا می شوید در بزرگسالی نادر است و یکی از جنبه های باشگاه کتاب آشپزی است که من بیشتر دوست دارم.

برخی از قوانین و حدود را تعیین کنید.

بله ، من می دانم که قوانین سرگرم کننده نیستند. اما مرزها در همه زمینه های زندگی مهم هستند ، به ویژه هنگامی که سرگرمی در میان باشد! شما می خواهید فقط باشگاه را حفظ کنید – سرگرم کننده. بنابراین اطمینان حاصل کنید که در مورد مسائل لجستیکی مانند اینکه چند وقت یکبار مایل به ملاقات هستید ، یک گفتگوی صادقانه داشته باشید؟ چگونه کتاب را انتخاب می کنید؟ با چه محدودیت های غذایی کار می کنید؟ کجا میزبانی می کنید؟

قوانین ما به این شکل است:

  1. ما میزبان ها را هر ماه می چرخانیم.
  2. میزبان کتاب را انتخاب کرده و منو را ایجاد می کند. سپس منو را از طریق متن با تصاویر دستور غذا ارسال می کند. ما معمولاً کتاب را تا بعد از پختن آن نمی خریدیم ، که راهی عالی برای آزمایش این است که آیا کتاب چیزی است که می توانید در آینده از آن استفاده کنید.
  3. انتخاب دستور غذا اولین بار است ، اولین بار سرو می شود. معمولاً میزبان در مورد آنچه که ایجاد می کند (اغلب پیچیده تر و دشوارتر ظرف) تماس می گیرد و بقیه دستور العمل ها اولین موقعیت هستند.
  4. ما به پاکسازی کمک می کنیم! در حالی که همه ظروف معمولاً کاملاً شسته نشده اند ، ما میز را تمیز می کنیم و باقی مانده را در ظروف Tupperware خودمان می چینیم.
  5. قبل از حرکت تاریخ بعدی را تعیین می کنیم. تراز کردن برنامه های ما دشوار است و انجام آن به صورت شخصی بسیار ساده تر است.

خودخواهی ها را در بگذارید

باشگاه کتاب آشپزی درباره یادگیری و امتحان چیزهای جدید است – نه اینکه بهترین گروه آشپزی در بین دوستان خود باشید! ناگزیر اشتباهاتی رخ خواهد داد. بیشتر اوقات ، شما برای اولین بار یک دستور غذا را از ابتدا می پزید. قرار است موادی وجود داشته باشد که شما هیچ چیز درباره آنها نمی دانید. اضافه کردن شکر را فراموش خواهید کرد. شما هنگام نان تست ، آجیل های خود را می سوزانید. امیدوارم مجبور نباشید از کپسول آتش نشانی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که سرگرمی و درس را در شکست های خود بیابید – همه اینها بخشی از تجربه است.

باشگاه کتاب آشپزی درباره یادگیری و امتحان چیزهای جدید است – نه اینکه بهترین گروه آشپزی در بین دوستان خود باشید! به به به به یاد داشته باشید که سرگرمی و درس را در شکست های خود بیابید – همه اینها بخشی از تجربه است.

در نهایت ، آنچه را که می خواهید از این تجربه به دست آورید ، در نظر بگیرید.

آیا به دنبال یادگیری مهارت های اولیه هستید؟ یا می خواهید غذاهای پیشرفته تری را امتحان کنید؟ آیا در مناطق مختلف و سبک های مختلف آشپزی آشپزی می کنید؟ یا به دنبال این هستید که با سهیم کردن کارهایی که برای تغذیه خانواده خود لازم است زندگی را آسان کنید؟ هر چیزی که می خواهید از باشگاه کتاب آشپزی خود به دست آورید ، ارتباط و قدردانی عمیق تری از مهارت کنار هم قرار دادن غذا ، نشستن با یک شرکت خوب و لذت بردن از ثمرات زحمت خود خواهید یافت.