کاغذ دیواری و تزئین در اتاق خواب بچه ها!

عشق من به فضای داخلی از جوانی شروع شد.

من می توانم به یاد داشته باشم که در دوران کودکی سبک اتاقهای هتل را تحسین می کردم ، همیشه در گوشه گوشه خانه پدربزرگ و مادربزرگم کمین می کردم تا گنجینه های آنها را تحسین کنم ، و شروع به طراحی اتاق خواب خودم در دوران راهنمایی کردم. بنابراین ، وقتی صحبت از طراحی اتاق بچه های من شد ، می خواستم مکانی را ایجاد کنم که در آن آنها احساس تخیل ، بازی ، و در خانه را در همان زمان احساس کنند.

امروز من کاغذ دیواری و رنگ تزئینی را که برای اتاق خواب بچه ها انتخاب کردیم به اشتراک می گذارم! همه جزئیات طراحی را در زیر پیدا خواهید کرد.

قبل از رسیدن به عکس های فعلی ، بیایید در خط حافظه قدم بزنیم…

وقتی برای اولین بار در خانه گشتیم ، اتاق به نظر می رسید…

ما تخت های قدیمی ، کمد ، و یک چراغ جدید را اضافه کردیم…

ما فضا را با جزئیات دکوراسیون تازه تزئین کردیم…

و سپس ، اخیراً … تصویر زمینه پایین آمد. این رنگ سبز LIME چیزی بود که در پشت آن منتظر ما بود. ببینید ، در تمام شکوه نئون خود…

بدون هیچ گونه توضیح بیشتر ، بیایید گشتی در فضا به شکل فعلی بزنیم.

بگذارید دو تغییر اصلی که اخیراً در این اتاق ایجاد کرده ایم را برای شما شرح دهم…

کاغذ دیواری را عوض کرد

می خواستم کاغذ دیواری ای پیدا کنم که روشن ، شاد و مناسب اتاق بچه ها باشد همچنین احساس می کردم در پالت کلی خانه زندگی می کند. بچه ها اتاق های رنگارنگ و طرح دار خود را در خانه قدیمی ما داشتند ، اما حالا که فضایی مشترک دارند ، من می خواستم انتخاب هایی را انجام دهم که هر دو دوست دارند.

مدتی چشم بر این کاغذ دیواری راه راه سندبرگ داشتم ، زیرا مقیاس و ضخامت خطوط بر خلاف بسیاری از آنچه در آنجا وجود دارد ، است. این حس ظریف است بدون احساس بی حوصلگی ، گرافیکی بدون احساس اینکه متعلق به کابانا است. مشکل نوار آبی این است که گاهی اوقات می تواند دریایی به نظر برسد ، اما رنگ زردی که ما برای تزئین انتخاب کرده ایم کرم و خاکستری بیشتری دارد که به خوبی نوار آبی را نشان می دهد.

ما رنگهای زیادی را برای این اتاق از حمام زرد بچه های مجاور بچه ها بیرون کشیدیم. من در ابتدا به این فکر افتادم که یک کاغذ دیواری راه راه قرمز انجام دهم ، که این نیز به خوبی کار می کرد ، اما در نهایت ، من فکر کردم رنگ زرد و آبی یک ترکیب ترکیبی کلاسیک است که نمی توانم در برابر آن مقاومت کنم. من تصور کردم اگر از یک پالت پایه مشابه بین اتاق خواب و حمام استفاده کنیم ، می توانیم با دکوراسیون و دیگر قطعات یک ظاهر طراحی شده ، الگوی بیشتری داشته باشیم. کاغذ دیواری به خوبی با سایر رنگهایی که در اتاق استفاده می کنیم هماهنگ می شود ، در درجه اول تختخواب و تختخواب (بیشتر در مورد آن در زیر!).

تریم را رنگ آمیزی کرد

من این نمونه رنگ زرد را از روزهای اولیه نگاه کردن به رنگها ذخیره کرده بودم. این برای دیوار خاصی که در آن زمان کار می کردم مناسب نبود اما همچنان به عنوان گزینه ای مناسب برای اتاق بچه ها به من باز می گشت.

ما فکر می کردیم رنگ آمیزی رنگ آمیزی می تواند جذاب باشد زیرا کمی غیر منتظره است. رنگ رنگ دارای رنگدانه روشن است ، اما هنوز هم مانند یک “بزرگسال” ، زرد خاموش است که امیدوارم در زمان آزمایش کند.

در اینجا موارد بعدی…

فرش را تعویض کنید

این تصمیم لحظه آخری بود که فرش این اتاق را عوض کنم. به تنهایی ، من ایده داشتن فرش چهارخانه را دوست دارم ، اما از آنجا که بچه ها آلرژی دارند و رنگ ها با پالت جدید کثیف به نظر می رسد ، ما تصمیم گرفتیم آن را با یک فرش پشمی جدید روشن و کرمی جایگزین کنیم ، فقط رنگ کافی برای آن وجود دارد. با هرگونه تصادف یا لکه ترکیب شود

تخت بچه ها را رنگ کنید

وقتی به این فکر کردیم که چگونه همه عناصر این اتاق با هم کار خواهند کرد ، من در فکر استفاده از رنگ زرد یکسان برای تزئین تخت بودم. وقتی بیشتر در مورد آن فکر کردم ، احساس می کردم که این انتخاب ظاهری ساده تر از آنچه می خواستم به دنبال داشت. ما تخت ها را به رنگ نارنجی گوجه فرنگی یا سبز سبز رنگ می کنیم. پالت رنگ اتاق به طور کلی یک رنگ خاموش در رنگهای اصلی خواهد بود. تخت خواب بچه ها الگوی ظریفی برای جبران الگوی بزرگتر کاغذ دیواری راه راه خواهد بود.

منبع کمد های جدید

من هنوز باید بفهمم در مورد کمد های این اتاق چه کنم. بچه ها در ابتدا از کمدهای قدیمی IKEA ما استفاده می کردند که بعد از این همه حرکت از هم جدا شده است. برنامه من در حال حاضر این است که با برخی از کمدهای عتیقه ، کمی گرما و بافت را وارد فضا کنم ، شاید از عتیقه فروشی مورد علاقه من ، گالری H&B؟ اطلاعات بیشتر در مورد آن…

درمان های پنجره را اضافه کنید

هنگامی که بقیه عناصر اصلی طراحی به فضا اضافه می شوند ، درمان پنجره را به روز می کنیم. من دوست دارم سایه های بامبو را با پرده های بلند که در یک رنگ سرگرم کننده و یکدست قرار دارند ، یا شاید در یک رنگ خنثی با لوله های روشن در امتداد لبه ، انجام دهم.

این اتاق همچنان به کار خود ادامه می دهد ، اما باید حداکثر تا ماه آینده “کامل” (صرفنظر از کمد و درمان پنجره) باشد! من نمی توانم صبر کنم تا بچه ها یک میلیون خاطره جدید در اتاق رنگارنگ خود بسازند.

منابع محصول


کاغذ دیواری: سندبرگ
رنگ برش: HGTV Home توسط شروین ویلیامز