کتاب های طراحی برای خرید اگر عاشق طراحی خانه های رنگارنگ هستید

کتاب های طراحی یکی از مکان های مورد علاقه من برای منبع الهام برای پروژه های خانه در هر اندازه است. آنها به جرقه زدن ایده‌هایی برای انتخاب‌های خلاقانه در خانه کمک می‌کنند – و روی میز قهوه نیز خوب به نظر می‌رسند.

امروز پنج مورد از کتاب‌های طراحی رنگارنگ مورد علاقه‌ام را به اشتراک می‌گذارم و چرا فکر می‌کنم آنها به مجموعه شما اضافه می‌شوند.

1. چگونه با اشیا زندگی کنیم توسط مونیکا خمسوروف و جیل سینگر

46 دلار

من مجذوب اقلامی هستم که به خانه هایمان می آوریم و آنچه در مورد ما می گویند. این کتاب قاطعانه مخالف “تزیین” است و در عوض خوانندگان را تشویق می کند تا خود را با اشیاء معنی احاطه کنند. آنقدر پر از بینش است که نمی توانید بعد از خواندن اشیای خانه خود را در نور دیگری ببینید.

2. چگونه تزئین کردند توسط P. Gaye Tapp

42 دلار

چه چیزی جالب تر از این است که نگاهی به خانه های برخی از جالب ترین افراد تاریخ داشته باشید؟ این کتاب طراحی عالی دیگری است که نشان می دهد تصمیمات طراحی خانه ما چقدر شخصی می تواند باشد، از رنگ هایی که انتخاب می کنیم تا اشیایی که با آنها تزئین می کنیم.

3. طراحی گرکو توسط لوک ادوارد هال

56 دلار

طراح لوک ادوارد هال محدودیت‌های طراحی جسورانه را به گونه‌ای پیش می‌برد که شبیه هیچ چیز دیگری نیست. او می تواند شیک ترین انتخاب های رنگی را بدون زحمت شیک نشان دهد. الهامات بی پایانی در آثار او وجود دارد، و به همین دلیل، من اغلب این کتاب را توصیه می کنم.

4. فرهنگ لغت ترکیب رنگ ها توسط سانزو وادا

20 دلار

این کتاب ژاپنی که روی میز تعدادی از طراحان گرافیکی است که می شناسم، به سادگی مجموعه ای از ترکیب رنگ های منحصر به فرد است. برای گیر نکردن و ورود به قلمرو جدید هنگام طراحی عالی است.

5. طراحان بریتانیایی در خانه توسط جنی رز-اینس

40 دلار

من این کتاب طراحی را چندین بار قبلا توصیه کرده ام و دلیل خوبی هم دارد. نگاهی به فضاهای شخصی بهترین طراحان بریتانیایی ارائه می دهد. این یک جشن برای چشمان است که کاملاً مملو از الهامات رنگارنگ طراحی داخلی است.

اگر این مقاله را دوست داشتید، این پست های بعدی را بخوانید:

8 کتاب طراحی داخلی که در حال حاضر الهام بخش من هستند
5 کتابی که روند طراحی خانه من را هدایت می کنند

توجه سردبیر: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب و کار و برای اینکه کمتر به محتوای مارک دار وابسته باشد، استفاده می کند. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول است. هنوز درباره این پیوندها یا فرآیند ما سؤالی دارید؟ در صورت تمایل به ما ایمیل بزنید.