یک تجربه خواب واقعا شگفت انگیز می خواهید؟ روی این قطعات سرمایه گذاری کنید

من در مورد خواب جدی هستم. در بیست سالگی‌ام، می‌توانستم کمتر اهمیت بدهم که روی چه چیزی می‌خوابم، چه برسد به کیفیت ملحفه‌هایم. اما اکنون که به چهل سالگی نزدیک شده ایم، استراحت شبانه عالی یکی از لذت های ساده زندگی است. و اگر برای یک تجربه خواب کاملاً باورنکردنی ارزش قائل هستید که هر شب شما را به واحه ای از راحتی و تجمل می برد، ارزش آن را دارد که روی قطعات حیاتی مورد نیاز برای تحقق این رویا سرمایه گذاری کنید. اخیراً این قطعات را از Scandia Home به من هدیه دادند، و بگذارید به شما بگویم، مثل خوابیدن در یک اتاق هتل پنج ستاره است. امروز من راهنمایم را به اشتراک می‌گذارم که چرا آنها اجزای ضروری یک تجربه خواب واقعا شگفت‌انگیز هستند.

این قطعات ارزش سرمایه گذاری را دارند. اگر به دنبال خرید برای خود هستید، برای عروسی ثبت نام می کنید، یا می خواهید با دیگران در یک قطعه سرمایه گذاری وارد شوید، ادامه مطلب را بخوانید.

01

لوسرن پایین تسلی دهنده


یک تجربه خواب واقعا شگفت انگیز می خواهید؟  روی این قطعات سرمایه گذاری کنید  |  شوخ طبعی و لذت
تمام تصاویر محصول از طریق Scandia Home

710-1946 دلار

زمستان های شمالی به گرما نیاز دارد و این تسلی دهنده به شما کمک می کند. کم وزن 650 Fill-Power down گرما و عایق عالی را در تمام طول شب فراهم می کند. و دوخت جعبه بافل تضمین می کند که قسمت پایین به طور یکنواخت در سرتاسر راحتی پخش می شود و هر گونه لکه سرد احتمالی در طول شب را از بین می برد.

جایگزین: Bergan Down-Free Comforter (285-428 دلار) – همه ویژگی‌های مشابه لوسرن، اما با پر کردن میکروفیبر Scandia Supra-Cluster©!

02

بالش پایین لوسرن


325-704 دلار

این پرکننده مجلل و کرکی تعادل کاملی را بین بالشتک کردن و کانتورینگ ایجاد می‌کند و به گردن و سر شما اجازه می‌دهد در طول شب برای یک خواب واقعاً آرام قرار بگیرند. من پشت خواب هستم، بنابراین تراکم متوسط ​​را انتخاب کردم. این بالش با نوار پنبه ای ابریشمی و نرم ساخته شده است که به از بین بردن رطوبت و افزایش جریان هوا کمک می کند تا هر دو طرف بالش به راحتی خنک شوند.

جایگزین: بالش بدون بالش برگن (84 تا 110 دلار) – همه ویژگی‌های مشابه لوسرن، اما با پر کردن میکروفیبر Scandia Supra-Cluster©.

03

پتو داون الماس


یک تجربه خواب واقعا شگفت انگیز می خواهید؟  روی این قطعات سرمایه گذاری کنید  |  شوخ طبعی و لذت

452-624 دلار

من عاشق یک راحتی خوب هستم، اما همچنین به چیزی نیاز دارم که مراقبت از آن آسان باشد (یعنی قابل شستشو با ماشین لباسشویی). پتو اسکاندیا داون با 600 عایق پر شده است که به شما کمک می کند در زمستان گرم و در تابستان خنک بمانید. مهمتر از آن، شما می توانید به سادگی آن را در ماشین لباسشویی بشویید و هر چند وقت یکبار که لازم است بدون از دست دادن کیفیت یا راحتی آن را بپوشید.

جایگزین: پتو پنبه ای مخمل دار برگشت پذیر (221-257 دلار) – این پتو گرمای قابل اعتمادی را در طول شب های سرد فراهم می کند. همچنین قابل شستشو در ماشین (در یک چرخه ملایم) است که تمیز نگه داشتن آن را آسان می کند.

04

روتختی Stresa Sateen (لحافی، ملحفه تخت، ملحفه نصب شده، روبالشی)


42-454 دلار

مدت زیادی از سفرم می گذرد، و حتی بیشتر از زمانی که در یک هتل خوب (معمولاً برای کار!) اقامت کرده ام، اما آن تجربه خواب لوکس را با ملافه های Stresa Sateen به خانه آورده ام. خوابیدن روی تخت خواب Scandia Home Stresa Sateen یک تجربه مجلل است و ارزش سرمایه گذاری را دارد. ترکیبی از نخ‌های پنبه‌ای 100 درصد شانه‌شده و پارچه‌های دوطرفه بافتی فوق‌العاده نرم ایجاد می‌کند که حس خوابیدن روی ابر را دارد. این پارچه نه تنها به طرز مجللی راحت است، بلکه دوام طولانی‌مدت را نیز به لطف جزئیات دقیق کوک دوخت نشان می‌دهد که مهارت ایتالیایی را نشان می‌دهد. ملافه های با کیفیت می توانند به شما کمک کنند تا خواب خوبی داشته باشید و ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد.

اگر به دنبال ملافه های جدید هستید و می خواهید خودتان را درمان کنید، Scandia Home را به شدت توصیه می کنم. قطعات با کیفیت و لوکس هستند. این قطعات اتاق خواب شما را متحول می کند و تجربه خواب شگفت انگیزی را برای شما فراهم می کند. امروز Scandia Home را ببینید و تجربه خواب خود را ارتقا دهید.

توجه سردبیر: این پست توسط Scandia Home حمایت می شود. غرامتی که در ازای قرار گرفتن در Wit & Delight w دریافت می کنیمه برای خرید وسایل، استخدام یک عکاس، نوشتن/ویرایش پست وبلاگ، و حمایت از تیم بزرگ‌تر پشتیبان Wit & Delight استفاده کنید.

در حالی که غرامت iس دریافت شده در ازای پوشش، همه افکار و نظرات همیشه متعلق به من است. پست‌های حمایت‌شده مانند این به ما امکان می‌دهند به توسعه محتوای پویا بدون حمایت ادامه دهیم. با تشکر از شما برای حمایت از شرکای ما!