تعمیر سشوار جانسون مردان برای صاف کردن موهای خود و افزایش حجم موهای خود از سشوار استفاده می کنند. خشک کردن موهای کوتاه با سشوار راحت تر از موهای بلند است. برای موهای شما، یک سشوار استاندارد این کار را انجام می دهد. برای موهای شکننده و نازک یک خشک کن حرارتی ملایم لازم است. سشوار یونی برای انواع موهای کوتاه ایده آل است، زیرا سریع است و به موها آسیب نمی رساند. برای مصرف کننده معمولی، مدل سرامیکی گزینه خوبی است و همچنین ارزان تر است. سشوارهای تیتانیوم و تورمالین قیمت بیشتری دارند، اما سریعتر از مدل های سرامیکی و یونی هستند. در حالی که سشوارهای سرامیکی، تورمالین و تیتانیومی گران‌تر هستند، اما سرعت و خواص آنها نسبت به سشوارهای یونی یا معمولی برتر است. یک مدل سشوار که برای هر نوع مویی مناسب است را می توان در تورمالین، تیتانیوم یا ترکیبی از تورمالین، تیتانیوم، سرامیک و سرامیک یافت.

در عیب 2، بدنه سشوار هنگام استفاده بسیار داغ می شود، اما ترموستات برق را قطع نمی کند. علت: کنتاکت های ترموستات به هم جوش داده شده اند. برای محافظت از بدنه پلاستیکی سشوار، اکثر سازندگان از ترموستات در مدار الکتریکی استفاده می کنند.به این ترتیب وقتی دما از حد معینی فراتر رفت، دستگاه خاموش می شود. رطوبت و گرمای داخل دستگاه باعث فرسودگی کنتاکت های ترموستات و از دست دادن پایداری خود در برابر حرارت ناشی از شمع ها می شود و در نتیجه جوش می شوند. موتور سشوار روشن است اما هوای گرم از آن خارج نمی شود. علت: پروانه سرگردان. پروانه فن از پلاستیک ساخته شده است به طوری که وزن آن بسیار کم است و در نتیجه مستعد شکستن پس از مدت کوتاهی است. هرگز نباید از چسب برای اتصال مجدد پروانه فن شل به شفت موتور استفاده کرد زیرا تعمیر آن به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد.

اگر عنصر منحرف نشود، قطع می شود. به منظور جلوگیری از آسیب دیدن اتصالات المنت، توصیه می شود نقاط پاره شده را به هم گره نزنید. به طور کلی، بهتر است یک نوع مشابه را جایگزین عنصر کنید. دلیل 2: به عنصر موازی نمی رسد. مشکلات دقت اهم: زمانی که متوجه شدید اهم یک عنصر موازی به المنت برق نمی رسد، یا سیمی که المنت موازی را به هم وصل می کند مشکل دارد یا کلید مناسب معیوب است. اگر اتصالات المنت خوب است، کلید را با آمپرمتر تست کنید. با باز بودن کلید و بسته بودن عقربه کلید روی بی نهایت تنظیم می شود و بنابراین کلید سالم است وگرنه کلید مشکل دارد. هر زمان که سوئیچ یا دستگاه دیگری را آزمایش می کنید، مهم است که یکی از سیم ها را جدا کنید. با بستن سوئیچ المنت داغ می شود اما هوا در سشوار تولید نمی شود.

سشوارهایی با وات کمتر برای افرادی که موهای کوتاه، صاف و نازک دارند بهترین هستند، در حالی که سشوارهایی با موهای ضخیم، بلند و مجعد نیاز به سشوارهایی با وات بالاتر دارند. اگر موهای نازک، صاف و کوتاهی دارید، سشوار با وات کم بخرید. بهترین سشوار برای موهای ضخیم، بلند و مجعد، سشوار با وات بالا است. کویل های ساخته شده از فلز نیکروم برای گرم کردن سشوار استفاده می شود. از فلزات نیکل و کروم ساخته شده است. نیکروم با حرارت اکسید نمی شود، بنابراین یک فلز گرم کننده محبوب برای توستر و سشوار است. گرمای ناهموار تولید شده توسط کویل های حرارتی فلزی می تواند موهای شما را هنگامی که دما به سطوح بالا می رسد بسوزاند. برعکس، سشوارهای سرامیکی، تورمالین و تیتانیوم به طور یکنواخت گرم می شوند و به موها آسیب نمی رسانند و در عین حال آن را بسیار براق و زیبا می کنند.

در این سشوار متمرکز کننده هایی وجود دارد که در باد خروجی قرار می گیرند تا موها بهتر خشک و حالت دهند. بدنه استیل ضد زنگ و دسته پلاستیکی این سشوار را تشکیل می دهند. یک حلقه آویز در انتهای دسته سشوار 1200 وات جانسون وجود دارد. طول آن 21 سانتی متر و وزن آن 574 گرم است. این محصول با توجه به ساخت کشور ایتالیا کیفیت بسیار خوبی دارد. این یک سشوار فوق العاده 1200 وات ساخت ایتالیا می باشد که روی دسته قرار می گیرد.با سری متمرکز کننده باد خروجی آن، می‌توانید روی ناحیه‌ای از موهایی که می‌خواهید حالت دهید تمرکز بیشتری کنید. نصب و جداسازی این سری بسیار ساده است، کافی است کمی فشار دهید و از سشوار به سمت عقب بکشید. با جنس استیل بدنه زیبایی منحصربفرد و مقاومت زیادی در برابر آسیب نسبت به نمونه های مشابه پلاستیکی دارد. هنگامی که از سشوار جانسون استفاده نمی کنید، می توانید به راحتی دسته را از طریق حلقه های آویز به دیوار آویزان کنید.