در واقع، طبق یک مطالعه در سال 2017، 57 درصد از ترافیک از دستگاه های تلفن همراه و تبلت می آید. تحقیقات زیادی برای درک هدف پشت پرس و جو انجام شده است و این در انواع نتایجی که گوگل نمایش می دهد منعکس شده است. مطالعه ای که توسط دانشگاه هنگ کنگ در سال 2006 انجام شد نشان داد که در سطح اولیه، قصد برنامه را می توان به دو هدف کاربردی تقسیم کرد. تا به امروز، هیچ داده‌ای وجود ندارد که نشان مشاوره حرفه ای SEO دهد مردم محتوای تولید شده به‌طور خودکار و هدف‌گذاری مجدد را به مشاوره تخصصی SEO محتوای انتخاب‌شده منحصربه‌فرد نوشته شده توسط افراد واقعی ترجیح می‌دهند. صادقانه بگویم، همه کارشناسان سئو که در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا صحبت می کنند، شروع به خسته کردن من کردند.

مشاوره رایگان سئو

با این حال، ما از آن برای تولید محتوا استفاده نمی کنیم. ویکی پدیا از آن برای خلاصه کردن و تحقیق در مورد محتوای دیگران استفاده می کنیم و از آن برای جمع آوری بینش استفاده می کنیم. آن وقت است که هوش مصنوعی نمی تواند سئو یا جستجو را از بین ببرد. برای بسیاری از این پرسش‌ها، مانند [تیلور سویفت چند ساله است؟] یا [چند مگابایت در یک گیگابایت؟]، وب‌سایت‌ها ترافیک را از دست می‌دهند — اما این ترافیک است که ممکن است هرگز حق نداشته باشند.

به نمایه معکوس خود امتیاز دهید

ما به دنبال داده های اختصاصی و بهترین مشاور سئو در ایران جمع آوری داده های هوشمند برای یک ابزار سئو عالی هستیم. Majestic ویژگی های زیادی برای دسترسی و تفسیر پایگاه داده بک لینک شما دارد و دائماً در حال افزودن موارد بیشتری است. این ابزار می تواند یک صفحه وب را ایندکس کند، اما همچنان بر اندازه لینک آن به جای پارامترهای فنی گسترده تر SEO تمرکز می کند. همچنین دارای یک ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی است، اما محدود به داده های متن لنگر است که برای بک لینک ها ذخیره کرده است. Searchmetrics به گروهی از ابزارهای بازاریابی جستجوی عالی تعلق دارد. تمام ویژگی های اساسی که هر استخدام مشاور سئو ارائه دهنده خدمات سئو به آن نیاز دارد را ارائه می دهد.

مشاوره رايگان سئو

تلفن های همراه نه تنها در روش جستجوی ما، بلکه در نحوه تعامل ما با دنیای آنلاین نیز جایگاه بیشتری پیدا می کنند. در نتیجه، اکنون گوگل تخمین می زند که 15 درصد از پرس و جوهایی که روزانه پردازش می کند جدید هستند و قبلا دیده نشده اند. افزایش دسترسی به اینترنت همچنین به این معنی است که می‌توانیم بیشتر بر اساس رویدادها در زمان واقعی جستجو کنیم. گوگل نیز با گذشت زمان حرکت کرده است – دو به‌روزرسانی مناسب برای موبایل و فهرست آینده موبایل مشاوره حرفه ای SEO اول، شاخص‌های واضحی از این موضوع هستند. پرس و جوهای عملکرد دستگاه نیز نوعی پرس و جو هستند که با توجه به تعامل ما با گوشی های هوشمند و سایر فناوری ها اهمیت بیشتری پیدا می کنند. سپس این رتبه‌بندی‌ها تا حدودی نوع نتایجی را که گوگل به کاربران خود ارائه می‌دهد، تعیین می‌کند.

بهترین مشاور سئو در جهان

شما همچنین باید در مورد دامنه سطح بالا یا TLD خود تصمیم بگیرید. این پسوند در انتهای نام دامنه شما است، مانند .com، .net، یا .biz. با این حال، نام های غیر سنتی TLD در سال های اخیر افزایش یافته است. این دامنه ها می توانند بر اساس موقعیت مکانی مانند nyc. یا نوع کسب و کار مانند .marketing، .agency یا .law باشند. اگرچه اینها ممکن است توصیفی باشند، com هنوز مهم ترین مقصد است.

در ساخت لینک شرکت کنید

بعلاوه، به شما افزایش زیادی در سئوی محلی و رتبه مشاوره حرفه ای سئو بندی محلی می دهد. خوشبختانه، راه‌های زیادی برای محافظت از بک لینک‌ها وجود دارد. می‌توانید بدیهی‌ترین استراتژی توسعه را امتحان کنید، اما اگر پول دارید، می‌توانید تبلیغات پولی را نیز امتحان کنید. اشتراک گذاری اجتماعی یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای ایمن سازی بک لینک ها و تبلیغ محتوای شماست، در حالی که وبلاگ نویسی مهمان یکی از استخدام مشاور سئو محبوب ترین راه ها اما زمان بر است.

مشاوره SEO

بسیاری از میزبان های بهترین مشاور سئو در جهان وب سبد خرید داخلی یا ادغام با برنامه های تجارت الکترونیک را ارائه می دهند. تحقیقات خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که راه حلی دریافت می کنید که کار با آن آسان و به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا نیازهای شما را در حال حاضر و آینده برآورده کند. اگر به دنبال گزینه های میزبانی وب سایت رایگان هستید، باید به خاطر داشته باشید که مشاوره سئو میزبانی وب سایت برای شرکت میزبان اصلا رایگان نیست. در نتیجه ممکن است از روش های دیگری مانند قرار دادن تبلیغات بنری در سایت شما برای جبران هاست رایگان استفاده کنند.

منبع: ایران پیپر