سیستم های سازمان خانه: موضوع آوریل 2023

آوریل زمانی از سال است که فشار برای تمیز کردن بهاره خانه های ما را می توان در همه جا احساس کرد. در حالی که من نیز می توانم در همه چیز غرق شوم، امسال، می خواهم بیشتر روی به روز رسانی آن تمرکز کنم سیستم های از خانه من به جای تمیز کردن عمیق به کمال.

موضوع ماه آوریل ما در Wit & Delight دقیقاً درباره این است: تنظیم دقیق سیستم‌های خانه‌هایمان برای کاربردی‌تر کردن فضاهایمان برای زندگی روزمره.

این در مورد این است که بفهمیم کدام سیستم ها برای ما به عنوان افراد بیشتر سودمند هستند، نه اینکه بخواهیم همه چیز را به یکباره حل کنیم. این موضوع به همه چیز مربوط می شود، از سیستم های سازمان خانه گرفته تا سیستم های مکانیکی و به روز رسانی های ساختاری که ما برای بهبود تجربه خود در فضاهای خود انجام می دهیم.

در حالی که من در مورد طراحی خانه بسیار می نویسم زیرا به زیبایی شناسی مربوط می شود، تمرکز موضوع این ماه بسیار فراتر از ارائه یک زیبایی شناسی طراحی “عالی” است. مطمئناً طراحی داخلی مهم است، اما این تنها چیزی نیست که در مورد نحوه تعامل ما با محیط خانه‌مان اهمیت دارد.

ایجاد سیستم در خانه برای هر کس، با این حال هیچ رویکردی برای همه وجود ندارد. شما باید سیستم‌هایی را انتخاب کنید که با زندگی‌تان مطابقت داشته باشند و شیوه زندگی‌تان را ارتقا دهند.

به عنوان یک فرد مبتلا به ADHD، داشتن سیستم های سازماندهی خانه بسیار مهم است. این سیستم ها به من کمک می کنند با روشی که انرژی من به طور طبیعی جریان می یابد کار کنم. آنها به من کمک می کنند تا کارها را (بیشتر) سازماندهی کنم و مهمتر از آن به من کمک می کنند تا زندگی روزمره را با سهولت بیشتری انجام دهم. سیستم سازماندهی انبار من روال آشپزی روزانه من را بهبود می بخشد، سیستم سازماندهی حمام به من کمک می کند تا صبح آماده شوم، و سیستم سطل زباله به من کمک می کند اقلام متفرقه را در اطراف خانه خود برای مرتب سازی بعدی جمع آوری کنم.

مانند بسیاری از چیزهای زندگی من در حال حاضر، حفظ سیستم های سازمان خانه که برای من مهم است، بیش از هر چیز دیگری مربوط به نگهداری مداوم است.

این در مورد کارهای کوچکی است که به تدریج تفاوت ایجاد می کند، مانند استفاده از پنج دقیقه اضافی به عنوان فرصتی برای مرتب کردن کشو یا کنار گذاشتن لباس های شسته شده. با گذشت زمان، یاد گرفتم که به جای اینکه همیشه برای کمال تلاش کنم، تسلیم یک سطح عالی از سازمان باشم.

اطمینان از اینکه موتور زندگی من در خانه به آرامی کار می کند، بیشتر چیزی است که باعث می شود در خانه خود احساس خوبی داشته باشم. هر به‌روزرسانی طراحی که فراتر از این انجام می‌دهم، گیلاس در بالاست.

فناوری خود را با تصاویر انحصاری W&D بپوشید

برای دریافت پس‌زمینه‌های قابل دانلود این ماه برای تلفن و رایانه خود، در خبرنامه ما ثبت‌نام کنید!