فال فوریه 2023 | شوخ طبعی و لذت

اینجاست، لحظه ای که همه منتظرش بودیم! پس از یک دوره استراحت عمیق و درون نگری، ستارگان همسو می شوند تا به ما کمک کنند رویاهایمان را آشکار کنیم!

فوریه با فرا رسیدن ماه کامل در 5 فوریه با یک انفجار آغاز می شود. این رویداد که در لئو دراماتیک اتفاق می‌افتد، با پیکربندی شدید بسیار شبیه به آنچه در اواخر سال 2012 و در طول سال 2022 تجربه کردیم، رخ می‌دهد. این درگیری بین گذشته و آینده است، بنابراین اگر خود را در دوراهی می‌بینید، گزینه جدید را انتخاب کنید. ، صرف نظر از اینکه چقدر ترسناک است. کائنات به شجاعت شما پاداش خواهد داد!

نقطه برجسته ماه داشتن زهره – سیاره لذت – در قوی ترین موقعیت خود در آسمان است. در طالع بینی، زهره بر پول، عشق، هنر و تعاملات اجتماعی حکومت می کند – و تا 19 فوریه، اهداف ما در این زمینه ها همگی در دسترس خواهند بود! 8 فوریه و 15 فوریه برای تعقیب یک رویای گرامی بسیار مثبت هستند. امسال، روز ولنتاین وعده می دهد که بسیار شیرین باشد. بنابراین حتی اگر این تعطیلات را خیلی دوست ندارید، این یکی از آن مواقعی است که ممکن است تصمیم بگیرید آن عینک های رز رنگ را بزنید و تسلیم عشق شوید!

فصل دلو زمانی به پایان می رسد که خورشید در 18 فوریه آسمان ماهی ها را روشن می کند. برای چهار هفته آینده، موضوعات خلاقیت، عاشقانه، شهود و ارتباط در میان جمع موج می زند. روز بعد، ما به ماه نو در این ماه در ماهی ها استقبال می کنیم. با پیروی از ماه نو ماه گذشته، این احتمال وجود دارد. امروز، فهرستی از آرزوها تهیه کنید، زیرا کائنات ممکن است در یک لحظه در شش ماه آینده به شما گوش دهد و شما را غافلگیر کند.

در طالع بینی فوریه خود در زیر ببینید این ماه چه چیزی را برای علامت زودیاک شما در نظر گرفته است!

حتی بیشتر می خواهید؟ تمام محتوای فال ماهانه ما را که در اینجا ذخیره شده است بیابید.

برج حمل فوریه 2023 فال

در ماه فوریه، شما احساس می کنید آتش گرفته اید، برج حمل! در این ماه، شما یک شبکه‌ساز فوق‌العاده هستید و تصمیم می‌گیرید زمان زیادی را صرف ارتباط با همکاران قدیمی و شاید حتی دوستان جدید کنید. حتی ممکن است میزبانی یک گردهمایی کوچک را در محل خود انتخاب کنید – با این حال، این کار را بعد از ماه کامل شدید در 5 فوریه انجام دهید تا از نمایش های غیر ضروری جلوگیری کنید!

روز ولنتاین حداقل می تواند جالب باشد. شما می خواهید برای جشن گرفتن بیرون بروید. متأسفانه، اگر تصمیم بگیرید که قایق را بیش از حد با قرار ملاقات خود تکان دهید، ممکن است در نهایت لحظات ناراحت کننده ای را ایجاد کنید. روی نکات مثبت تمرکز کنید و همه چیز خوب خواهد بود! در 20 فوریه، زهره عاشق وارد علامت شما می شود که برای عاشقانه و همچنین کیف پول شما مفید است. اگر می‌خواهید قیمت‌های خود را افزایش دهید یا درخواست نرخ مناسب‌تری دارید، حرکت خود را به سمت پایان ماه انجام دهید.

ثور فوریه 2023 فال

آغاز ماه می تواند با ماه کامل 5 فوریه که از شما می خواهد تغییری ایجاد کنید، شدید باشد. حتی اگر ترسناک باشد، این زمانی است که چیزهای قدیمی را رها کنید و به سمت جدید بروید. از بسیاری جهات، این یک انفجار از گذشته است، ثور!

خبر خوب این است که زندگی بعد از این بسیار آسان تر می شود! زهره در ماهی ها به شما کمک می کند تا رویاهای خود را نشان دهید. در قسمت اول ماه، به شما کمک می‌کند تا حمایت همسالان و همکاران را جلب کنید، بنابراین تا جایی که می‌توانید روی اجتماعی شدن و برقراری ارتباط تمرکز کنید. ماه نو ۱۹ فوریه برای خلاقیت ایده آل است، چه با داشتن یک ایده یا صرفاً برای سرگرمی آن. امروز، یک پروژه DIY را در اطراف محل خود شروع کنید یا حداقل بخشی از هنر یا مبلمان را جابجا کنید. بازی با اشکال و رنگ ها موظف است که الهه درونی شما را دوباره بیدار کند!

جوزا فوریه 2023 فال

درام در جریان برخورد زهره و مریخ در 4 فوریه، جمینی، درب شما را می زند. با احتیاط قدم بردارید، به خصوص وقتی صحبت از تعاملات مربوط به کار می شود. صحبت کردن در مورد کار، ارتباط شیرین بین زهره و نپتون می تواند به معنای خبر خوبی برای شهرت شما باشد. در 15 فوریه، مطمئن شوید که بنشینید و در مورد اهداف شغلی بلند مدت خود فکر کنید. در این روز، کائنات مطمئناً صدای غرش شما را خواهد شنید!

آیا احساس می کنید برای رسیدن به اهداف خود به کمی آموزش یا مطالعه نیاز دارید؟ روزهای بین 17 فوریه و 22 فوریه شما را در بازگشت به مدرسه یا ثبت نام در کلاس Master از راحتی خانه پشتیبانی می کند. یادگیری نقش مهمی در آینده شما خواهد داشت، جوزا، بنابراین ایده خوبی است که در این روند پیش بروید.

سرطان فوریه 2023 فال

نیمه اول ماه برای انجام کار مورد علاقه تان، سرطان، ایده آل است، یعنی گذراندن لحظات آرام در خانه با کسانی که دوستشان دارید. این امر به ویژه در مورد ماه کامل 5 فوریه که پر از شدت است، صادق است. در صورت امکان، این آخر هفته تقویم خود را پاک کنید تا بتوانید تا حد امکان استراحت کنید.

از 20 فوریه، ناهید ثروتمند وارد بخش شغلی شما می شود و زندگی کاری شما برای سه هفته آینده بسیار شلوغ خواهد شد. از این زمان برای شروع یا راه اندازی پروژه ها استفاده کنید، نیازهای خود را با مافوق خود در میان بگذارید و حتی تغییر شغلی ایجاد کنید. شما دو سیاره مفید، زهره و مشتری، به شما کمک می کنند! ممکن است در اواخر ماه همه چیز در محل کار کمی وحشیانه شود، بنابراین مطمئن شوید که سرعت خود را حفظ کرده و بار خود را قابل کنترل نگه دارید.

لئو فوریه 2023 فال

فوریه زمان تنهایی نیست، لئو. در این ماه، ستاره ها از شما می خواهند که با دیگران ارتباط برقرار کنید. به ویژه بخش مشارکت های فردی شما برجسته می شود. این انرژی را می توان با ایجاد اتحاد با یک شریک تجاری، کار با یک مربی یا تحکیم یک رابطه عاشقانه مهار کرد. 16 فوریه یک روز خوش شانس برای امضای قرارداد یا تعهد به یک برنامه است.

وقتی صحبت از عشق به میان می آید، لئو، ستاره ها نیز بر تو می درخشند. اگر مجرد هستید، با بهترین های خود برنامه ریزی کنید و عشق و دوستی را در روز ولنتاین جشن بگیرید. اگر قبلاً برای شما صحبت شده است، این حال و هوای ایده آل برای اقامت در خانه و تهیه یک غذای خانگی با عزیزتان است. مطمئناً در حین نوشیدن شراب و دلپذیر شدن، به سطوح جدیدی از صمیمیت دست خواهید یافت.

باکره فوریه 2023 فال

فوریه قول می دهد که شیرین باشد، باکره. این ماهی است که می توانید جهش های کوانتومی در حرفه و همچنین زندگی شخصی خود داشته باشید. مریخ که اکنون در بخش شغلی شما مستقیم است، شما را برای پیشرفت به کار انداخته است و به هر حال باید این گرسنگی جاه طلبانه را سیر کنید. روزهای خوش شانس شما برای انجام حرکات شغلی جسورانه 17 فوریه، 19 فوریه و 22 فوریه است.

با این حال، فضایی را برای عاشقانه باقی بگذارید، زیرا در این ماه، کائنات می خواهد شما را عاشق ببیند. روز ولنتاین برای آن دسته از باکره‌هایی که قبلاً با کسی قرار می‌گیرند کاملاً رویایی است، زمانی که ممکن است صحبت‌هایی در مورد “برداشتن همه چیز به سطح بعدی” وجود داشته باشد. اگر مجرد هستید و علاقه مند به قرار ملاقات هستید، فوریه می تواند ماه مورد علاقه خود باشد. از طرف دیگر، انرژی این ماه را می‌توان برای مشارکت با افرادی که می‌توانند به شما در تحقق رویاهایتان کمک کنند – به یک طراح داخلی، مدیر رسانه‌های اجتماعی، مربی زندگی یا شفادهنده ریکی فکر کنید.

ترازو فوریه 2023 فال

به نظر می‌رسد در فکر ایجاد تغییراتی در مبلمان و طراحی منزل خود بوده‌اید، Libra. حرکت خود را قبل از 10 فوریه انجام دهید، در حالی که مغز متفکر مرکوری هنوز در بخش خانه شما است و به شما کمک می کند تصمیمات خوب و سریع بگیرید.

بهترین خبر در مورد این ماه برای شما این است که تعادل کامل بین کار و سرگرمی را به ارمغان می آورد! زهره در حوت به شما کمک می کند تا در محل کار متمرکز و سازنده بمانید و سه قرار جذاب برای انجام حرکات جسورانه یا ابراز وجود برای شما به ارمغان می آورد. 8 فوریه، 14 فوریه و 15 فوریه را در تقویم خود به عنوان خوش شانس ترین روزهای خود علامت بزنید. سپس برای نیمه دوم ماه، نور درخشان خورشید خلاقیت شما را بیدار می کند. با پاک کردن گرد و غبار ابزارهای هنری خود و خلاقیت فقط برای سرگرمی به آن احترام بگذارید.

عقرب فوریه 2023 فال

طالع بینی فوریه برای انجام تمام کارهای نهایی در پروژه خانه، عقرب، عالی است. تا 17 فوریه، در حالی که نور گرم خورشید همچنان بخش خانه شما را روشن می کند، سبک ها را جستجو، خرید یا مقایسه کنید.

بخش خلاقیت شما نیز مملو از فعالیت است و نباید غافل بماند. پیوند رؤیایی 15 فوریه زهره و نپتون از شما التماس می کند که اجازه دهید آب خلاق خود جاری شود. چه استعداد شما نقاشی، آواز خواندن یا خلق هنر دیجیتال باشد، از شما خواسته می شود تا خود را ابراز کنید و حتی برای سرگرمی خلق کنید. شما همچنین یکی از خوش شانس ترین نشانه های این روز ولنتاین هستید، عقرب سکسی! اگر شریک هستید، حتما یک قرار سرگرم کننده با عزیزتان برنامه ریزی کنید. اگر مجرد هستید، بهترین های خود را جمع کنید و به شهر بروید، زیرا کائنات می تواند روح جالبی را در مسیر شما قرار دهد!

قوس فوریه 2023 فال

شما یکی از اجتماعی ترین اعضای زودیاک هستید، قوس، اما در طول ماه پیش رو، خانه جایی است که قلب شما قرار خواهد گرفت. هم زهره و هم خورشید از شما می خواهند که توجه خود را روی خانواده متمرکز کنید و ممکن است از مهمانان پذیرایی یا پذیرایی کنید. یا شاید روی یک پروژه تمیز کردن عمیق کار کرده اید و فضایی را برای سال پیش رو پاکسازی می کنید.

ماه نو در این ماه که در 19 فوریه رخ می دهد، از شما در ایجاد تغییرات حمایت می کند، بنابراین مطمئن شوید که قصد خود را در این تاریخ تنظیم کنید. تغییراتی که ایجاد می کنید مثبت و طولانی مدت خواهند بود. هنگامی که زهره وارد برج حمل می شود، در 20 فوریه، توجه شما ممکن است به سرگرمی، اوقات فراغت و لذت معطوف شود. در واقع، چند روز آخر ماه برای یک تعطیلات آخر هفته طولانی یا تعطیلات کوتاه ایده آل هستند.

برج جدی فوریه 2023 فال

برای شما، برج جدی، فوریه ماهی است که در آن معامله ای که روی آن کار کرده اید می تواند مهر و موم شود. این مثبت است، زیرا می تواند به امنیت طولانی مدت یا پول در حساب بانکی شما تبدیل شود. در صورت امکان، روز 16 فوریه یا حوالی آن، زمانی که خورشید با زحل، حاکم سیاره شما ملاقات می کند، امضا کنید.

بخش خانه شما پرتوهای کیهانی از مشتری دریافت می کند – نه تنها در این ماه بلکه تا 16 می! در این مدت، ستاره های شما برای خرید خانه، تغییر دکوراسیون و حتی گسترش خانواده خود خوش شانس هستند. اگر هر یک از این حلقه ها برای شما صادق است، در 19 فوریه ماه جدید حرکت کنید. این ماه خوش شانس در خانه ارتباطات شما رخ می دهد و به شما کمک می کند با کسانی که به شما در تحقق هدفتان کمک می کنند در تماس باشید.

دلو فوریه 2023 فال

در حالی که ماه به دلیل ماه کامل 5 فوریه با شدت شروع می شود، بقیه ماه امیدوارکننده به نظر می رسد. این ماه کامل زمانی نیست که در پاشنه های خود بگردید، دلو – در واقع، زمان مذاکره، جستجوی تعادل و پذیرش تغییر است.

اگر برای رسیدن به هدفی سخت کار کرده اید، می تواند در حدود 16 فوریه به طور کامل تحقق یابد، یعنی زمانی که خورشید و زحل در نشانه شما می بوسند. این ارتباط انرژی طولانی مدت به همراه می آورد، بنابراین آگاه باشید که هر چیزی که اکنون با آن موافقت کرده یا امضا می کنید تا مدتی فعال باقی خواهد ماند. اخبار خوب بیشتر! زهره در ماهی تا 19 فوریه می تواند به معنای افزایش پول یا پول غیرمنتظره در حساب بانکی شما باشد. اگر امور مالی شما نیاز به تقویت دارد، بودجه جدیدی ایجاد کنید و اهداف مالی جدیدی را برای سال پیش رو در ماه جدید 19 فوریه تعیین کنید.

ماهی ها فوریه 2023 فال

وووووو اگر کسی قرار بود در این ماه ادعا کند، آن شما هستید، ماهی ها! با ناهید عاشق تا 19 فوریه، قدرت تجلی شما در بالاترین حد خود قرار دارد – پس از آنها عاقلانه استفاده کنید. روزهای اطراف روز ولنتاین فوق العاده رویایی هستند. اگر شریک زندگی دارید، اکنون زمان آن است که برای او شعر بنویسید، یک غذای دلچسب برای او بپزید یا با یک هدیه او را غافلگیر کنید.

روزهای بین 18 فوریه و 21 فوریه بسیار خوش شانس هستند، زیرا مشاهیر در نشانه شما خواهند بود و از شما می خواهند که با عمیق ترین و وحشیانه ترین رویاهای خود تماس بگیرید. پایان ماه می تواند به معنای ورود یک چک یا افزایش حقوق در صورت حساب ماهانه شما باشد، زیرا در مجموع شش تأثیر سیاره ای بخش پول و مالی شما را اشغال می کند.