اوج ها، پست ها و شروع های جدید

در روز 99 ژانویه 2023، من نشستم تا نوشته‌های مجله‌ام را از این ماه مرور کنم. بیش از یک دهه است که عادت روزنامه نگاری مانند این را حفظ نکرده ام. این بار، من سطح را پایین گذاشتم – یک جمله در مورد روز بنویسید و می توانید آن را “تمام” در نظر بگیرید – و فکر می کنم این چیزی است که باعث شد این عادت این بار باقی بماند. بعضی روزها فقط چند کلمه می نوشتم و بعضی روزها جمله می نوشتم ریخته شد از من

امروز نگاهی به ماه خود به اشتراک می گذارم. ژانویه 2023 برای من چگونه بود…

در اول ژانویه، تصمیم می‌گیرم سال 2023 سالی باشد که می‌خواهم کارهای روزانه‌ام را با جزئیات بیشتری مستند کنم. می‌خواهم تاریخ‌نگار بهتری برای زندگی‌ام باشم. من شروع به نگه داشتن یک مجله دیجیتالی (با استفاده از برنامه روز اول) می کنم که به من امکان می دهد هم عکس بنویسم و ​​هم آپلود کنم.

در 2 ژانویه، در دفترم می نویسم که امروز مثل یک امتحان است. من به الگوهای قدیمی بیش از حد فکر کردن و اجتناب کشیده می شوم. من متوجه این هستم زیرا همه چیز واقعاً سنگین و دشوار است. ذهن من پر سر و صدا است، اما تصمیم دارم به هر حال به حرکت رو به جلو ادامه دهم (که اتفاقا شعار من برای سال 2023 است).

در مورد سوم، نوبت میکرونیدلینگ دارم. صورتم تا پایان روز قرمز است.

در مورد چهارم، a را دریافت می کنیم عظیم مقدار برف سعی می کنم جادو را در آغوش بگیرم.

این ماهی است که اعلام می‌کنم با محتوایی در Wit & Delight به فضای طراحی داخلی بیشتر می‌روم. من شروع به ارائه قرارهای مشاوره می کنم. حمایت بسیار زیادی از سوی مخاطبان ما وجود دارد، که احساس شگفت‌انگیزی دارد، اگرچه به هر حال حس سندروم فریبکار به وجود می‌آید.

این ماه، ما بنت را به اتاق خودش منتقل می کنیم. او اتاق مهمان را برای خودش ادعا می کند و از تغییر بسیار خوشحال است.

ما اغلب با هم سر میز ناهارخوری غذا می خوریم. من یک شب تاکو درست می کنم و بچه ها عشق آنها را آنها مدتی است که از چیزی که من پخته ام واقعاً دوست ندارند و این باعث خوشحالی من می شود.

در اواسط ماه، من شروع به دیدن رویاهای عجیب و غریب می کنم. من با چندین حمله پانیک مقابله می کنم. من شروع به خواندن کتاب Flow می کنم و کاملاً ذهنم را منفجر می کند.

گذراندن وقت با دوستان در تمام ماه اولویت دارد. برای یکی از این موارد، من یک تارت پیاز مروارید واقعا عالی درست می کنم که فقط به پنج ماده نیاز دارد (دستور پخت از آشپزی کشور فرانسه توسط میمی توریسون). من بلافاصله می دانم که این چیزی است که دوباره و دوباره خواهم ساخت. من همچنین یکی از بهترین هک های زندگی را یاد می گیرم: اینکه سس سالاد خود را در یک شیشه تقریبا خالی خردل دیژون درست کنم.

در این ماه متوجه شدم یکی از رنگ هایی که به نظر من عالی است سبز روشن است. من هرگز انتظار چنین چیزی را نداشتم، اما با تمام وجود آن را پذیرفتم.

در 20 ژانویه، من و جو برای یک آخر هفته در کابین با دوستان به سمت شمال حرکت می کنیم. شانه خوک آب نمک و آب پز را با کوسکوس و زردآلو و رازیانه می خوریم. برای دسر، چیزکیک باسکی می خوریم و سرخس می نوشیم. ما به دوران باستان شناسی می رویم و از طبیعت سخت دریاچه سوپریور در زمستان شگفت زده می شویم.

روز 23 به سختی می توانم از رختخواب بلند شوم. وقتی بالاخره این کار را انجام دادم، تصمیم گرفتم پانزده دقیقه دوچرخه سواری کنم. تبدیل به یک سواری چهل و پنج دقیقه ای می شود که مسیر روز من را تغییر می دهد.

من در این ماه بسیار کمتر مشروب می نوشم – فقط زمانی که با دیگران شام می خورم. تقریباً هر روز با برخی ظرفیت ها ورزش می کنم. برای من، این کار برای تغییر بدنم نیست. این در مورد تمرین کردن برای احساس بهتر احساسی است. واقعا حس خوبی داره

در 24 ام، پریود می شوم و متوجه می شوم که این اواخر ماهیت تحریک پذیرم به این معنی نیست که من یک احمق هستم، فقط هورمونی هستم. روز بعد بابت حرفی که در مورد PMS داشتم عذرخواهی می کنم.

من این پست را در پایان آخرین هفته کامل ژانویه می نویسم. این آخر هفته، من برای یک مهمانی راکلت دوستانی دارم. به نظر می رسد یک فعالیت عالی در میان یک گرداب قطبی! قرار است در روزهای آینده خورشید دوباره طلوع کند، که همیشه برای من شروعی تازه است. در اینجا یک شروع تازه در ماه فوریه است.