ماه آوریل 2023 در حال بررسی

این همان فصلی است که زمان در مقابل چشمان شما تبخیر می شود! وقتی زمان نوشتن این پست فرا رسید، باورم نمی شد که زمان آن رسیده است که یک ماه دیگر را بازتاب دهم. این تمرین واقعاً به من کمک کرد تا روی لحظات کوچک‌تر و اغلب نادیده گرفته شده زندگی تمرکز کنم.

در اینجا نگاهی اجمالی به آنچه در آوریل 2023 داشتیم و اینکه همه آن برای من چه حسی داشت را می بینید…

اگر هنوز این کار را نکرده‌اید، می‌توانید مقاله‌های بررسی ماه دیگر من را همین‌جا بخوانید.

ماه آوریل با یک انفجار آغاز شد – به معنای واقعی کلمه. ما از 1 تا 8 آوریل از خواب بیدار شدیم که برف و اندام درختان در حیاط جلویی و پشتی خود فرو رفته بود. زمستان دوست دارد مدتی اینجا در مینه سوتا بماند و این طوفان گواه آن بود. بعد از اینکه آسیب را در بیرون ارزیابی کردیم، یک دوچرخه سواری طولانی (در داخل خانه) رفتم تا سعی کنم آن را از بین ببرم. همان شب، من و جو با چند نفر از دوستانمان از همسایگی برای شام بیرون رفتیم.

در 4 آوریل، من برای اولین بار پس از مدت ها صرفه جویی کردم. چیزهای شگفت انگیزی برای خانه و چند لباس برای خودم پیدا کردم. ببینید که چگونه برخی از یافته های خود را در این ویدیو سبک طراحی کردم!

در آخر هفته عید پاک، به استقبال آغاز یک هفته آب و هوای باشکوه (بالاخره!) رفتیم. پدر و مادرم به شهر آمدند تا تعطیلات آخر هفته را با ما بگذرانند. بیرون با بچه ها شکار تخم مرغ داشتیم و به تاپ گلف رفتیم که واقعا سرگرم کننده بود.

10 آوریل تا 14 آوریل دمای بالایی را در دهه هفتاد و هشتاد به ما داد. هر دقیقه از آن را که می‌توانستم خیس کردم، جلسات زوم را بیرون می‌رفتم و هر روز می‌دویدم. آن هفته پاسیوها را با فشار شستم (این همان واشر فشاری است که استفاده می کنم!) و بسیاری از برگ های حیاط را تمیز کردم. ما همچنین قسمت‌هایی از آجرهای در حال فرو ریختن را در پاسیوهایمان تعمیر کردیم – کاری که مدتی در لیست بود.

در یازدهم، پس از اینکه باشگاه پیلاتس مکانی را در نزدیکی مدرسه بچه‌هایم باز کرد، تمرین پیلاتس خود را از روی تشک به سمت ریفرمر شروع کردم. بازگشت به کار کردن در اطراف افراد دیگر احساس شگفت انگیزی داشته است.

روز چهاردهم برای باشگاه کتاب آشپزی به خانه دوستم لیزا رفتم. از روی کتاب آشپزی کردیم نسل اول توسط فرانکی گاو من یک دسته خوشمزه از این کوکی های کارامل کنجد سیاه و شکلات چیپسی درست کردم.

آوریل زمان شلوغی با کار بود. در تمام طول ماه، من برای پروژه ای که در دست ساخت داریم، تعداد زیادی طراحی انجام دادم. من روی عیب یابی برخی از مشکلات باطن در سایت کار کردم. من با تیم خود ملاقات کردم تا Q1 را خلاصه کنیم و برای Q2 برنامه ریزی کنیم.

با این حال، کار من همیشه در مورد حذف موارد ملموس از فهرست نیست. من همچنین با مشاوری ملاقات کرده ام که به من در انجام کارهای سایه کمک کرده است. این من را بر آن داشت تا سؤالات واقعاً سختی در مورد هویت، این شغل و باورهایی که در مورد نحوه تلاقی این دو دارم بپرسم. صادقانه بگویم، من احساس می‌کنم که در طول این فرآیند رشد زیادی کرده‌ام. سخت است که با چیزهایی که از آنها خجالت می‌کشید روبه‌رو شوید و آن‌ها را به صورت واقعی بپذیرید. اگرچه یافتن و تابیدن نور بر این نقاط حساس به ارمغان آورد زیاد از احساسات آشکار شد، هنگامی که طوفان احساسات پاک شد، به من یادآوری شد که چرا مواجهه با چیزهای سخت همیشه، همیشه در پایان ارزش آن را دارد.

ماه آوریل 2023 در بررسی: آفتابگردان در یک گلدان شفاف

خارج از محل کار، متوجه شدم که نقاشی های زیادی انجام می دهم – برای سرگرمی، برای خودم، و برای بنت که کتابی نوشت و از من خواست که برای آن تصویرسازی کنم. چتری هایم را کمی کوتاهتر کردم. برای خودم گل آفتابگردان خریدم. Wraps مورد علاقه من برای ناهار شد. من از بهترین رژگونه استفاده زیادی کردم—نظر من درباره آن را همینجا بخوانید!

در 22 آوریل، من و جو با نزدیکترین دوستم و همسرش یک شام ایتالیایی دوست داشتنی خوردیم. در روز 23، من به یک شام جذاب و صمیمی که توسط جیسون برک میزبانی شد، با غذا توسط بروک فادری باورنکردنی رفتم.

این هفته، من بیشتر روی سازماندهی زیرزمین کار می کنم. پروژه بعدی طراحی زیرزمین ما در همان ابتدای ماه مه آغاز می شود. من نمی توانم صبر کنم تا بیشتر با همه شما به اشتراک بگذارم.

من همچنین دو پروژه را آغاز می کنم که تا هجده ماه آینده در دست ساخت خواهند بود. آنها بزرگ و هیجان انگیز هستند و من نمی توانم صبر کنم تا بیشتر با شما به اشتراک بگذارم. آنها یک جشن واقعی برای کره چشم خواهند بود! جزئیات به زودی اعلام خواهد شد.

در مورد آخر هفته آخر ماه، من برنامه ام را بیشتر باز نگه می دارم. ما برای مارتینی در یک سالن محلی در سنت پل (مانچینی!) بیرون خواهیم رفت و امید من این است که از بقیه زمان برای استراحت و بهبودی استفاده کنم. بالاخره تابستان در راه است!

توجه سردبیر: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به‌عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب‌وکار و برای اینکه کمتر به محتوای برند وابسته باشد، استفاده می‌کند. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول است. هنوز درباره این پیوندها یا فرآیند ما سؤالی دارید؟ در صورت تمایل به ما ایمیل بزنید.