ماه می 2023 در حال بررسی

ماه می 2023 در بررسی |  شوخ طبعی و لذت

این ماه در زندگی شخصی من به عنوان یکی از مهم ترین زمان های زندگی من ثبت خواهد شد. تا آنجا که می‌توانستم برای همه تغییراتی که در راه است آماده شوم، شل کردن افسار و اجازه دادن به همه چیز به طور ارگانیک، راه بهتری برای عاقل ماندن است. همچنین معنای واقعی عبارت کلیشه ای “صبر یک فضیلت است” را به من آموخت.

جو یک کار جدید را پذیرفت و بچه های من یک سال باورنکردنی را در یک مدرسه جدید به پایان رساندند (و دو اینچ بلندتر شدند). از آنجایی که همه این پایان های سست شروع به گره خوردن کردند، فصل جدیدی برای من شروع به تبدیل شدن به یک دوشاخه وحشتناک اما ضروری در جاده کرد. بیشتر در مورد آن بعدا.

قبل از اینکه به تابستان و اتفاقات بعدی نگاه کنیم، می‌خواستم از لحظات کوچکی که ماه می را به یاد ماندنی کرد، توقف کنم و قدردانی کنم.

در اینجا نگاهی می اندازیم به آنچه در ماه می 2023 انجام دادیم و همه آن چه حسی برای من داشت…

اگر هنوز این کار را نکرده‌اید، می‌توانید سایر مقالات بررسی ماهانه من را همین‌جا بخوانید.

آغاز ماه می مانند اسب ها از دروازه ها شروع شد. زمان بوده است پرواز کردن.

در تمام طول ماه، زمان زیادی را صرف پروژه های طراحی کردم. من محصولات جدیدی را برای چند خط آینده طراحی کردم. من همچنین روی پروژه های طراحی در خانه خود و با دو مشتری کار کردم (به زودی در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد!). در خانه، دو پروژه نقاشی را شروع کردیم و تکمیل کردیم – پله های زیرزمین و یک کت تازه برای بیرون درب ورودی مان.

ماه می 2023 در بررسی |  شوخ طبعی و لذت

یکی از بهترین قسمت های ماه این بود که بالاخره هوای بهاری از راه رسید! من از آن استفاده کردم و زیاد دویدم که احساس شگفت انگیزی داشتم.

کلاس های تنیس را شروع کردم. ما فصل بیشتری را در پاسیو خود آغاز کردیم، تعداد زیادی گل برای کاشت خریدیم و زمانی را صرف باغبانی کردیم. متأسفانه با علف‌ها و درختچه‌های حیاط جلوی خانه‌مان نیز با مشکلات زیادی برخورد کردیم. چمن نان تست است و بسیاری از درختچه های بزرگ ما مردند.

این ماه چندتا لباس جدید بهاره و تابستونی خریدم. من به خصوص آنچه را که در Abercrombie از همه مکان ها پیدا کردم را دوست داشتم! آنها چند تاپ کرست و لباس کتانی واقعاً دوست داشتنی دارند. این لباس میدی نیز مانند این تاپ مورد علاقه است!

بچه های ما بازی های زیادی داشتند. آگوست پیست را شروع کرد و هر دو بچه کلاس های گلف را شروع کردند. در 13 می، من و جو به جمع آوری کمک مالی مدرسه بچه ها رفتیم. گرفتیم خیلی به موضوع – جو کفش های پلت فرم می پوشید.

روز مادر امسال شگفت انگیز بود. در روزی که معمولاً برای من سنگین و احساسی است، واقعاً احساس خوشحالی و مثبت کردم. این یک تغییر با طراوت نسبت به هنجار من بود.

در مشغله همه چیز، این ماه به سختی آشپزی کردم. من بیشتر چیزهای ساده ای مثل سالاد با مواد ساده درست می کردم که به سرعت جمع می شدند.

این ماه شروع به خواندن کردم این مغز شما روی غذا است. خواندم نحوه نگهداری از خانه در هنگام غرق شدن بار دوم و این به من کمک کرد که در یک هفته واقعا بد به مسیر درست برگردم.

من هم در این ماه میزبان باشگاه کتاب بودم. ما می خوانیم شرکت خانواده و عاشقان کتاب. اولین مورد برای من سخت تر بود (هنوز دارم آن را می خوانم) اما در چارچوب بندی چگونگی ساختار زندگی به عنوان یک خانواده پر مشغله بسیار مفید بود – و ذهن خود را از دست ندهید. عاشقان کتاب یک فرار کامل بود که خوب بود!

در 20 می، برادرم در مسیر شهر در کنار خانه ما توقف کرد و مدتی را با ما گذراند. در یک عصر زیبا بیرون از خانه سالاد سیب زمینی، برگر کبابی و ذرت کبابی خوردیم.

استخر ما در آخر هفته روز یادبود باز شد و بیشتر وقت خود را در آنجا سپری کردیم. نمی توانم از این که این زمان از زندگی چقدر زودگذر و با ارزش است غرق شده ام. همه سالم هستند، بچه های من شاد و موفق هستند، و به عنوان یک خانواده، ما با شروع جدید برکت داریم. آب و هوای فوق‌العاده روی کیک است که قصد دارم تا آنجا که می‌توانم آهسته آن را بچشم.

ماه می 2023 در بررسی |  شوخ طبعی و لذت

توجه سردبیر: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به‌عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب‌وکار و برای اینکه کمتر به محتوای برند وابسته باشد، استفاده می‌کند. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول است. هنوز درباره این پیوندها یا فرآیند ما سؤالی دارید؟ در صورت تمایل به ما ایمیل بزنید.