نحوه انتخاب بهترین ملحفه تخت بر اساس نحوه خواب

بروکلین فروش بزرگ تولد خود را دارد که بزرگترین فروش سال است. همه* محصولات بروکلین 25 درصد تخفیف در سایت خود دارند تا از 3 می!

پیدا کردن برگه های مناسب می تواند یک کار دلهره آور باشد. با وجود گزینه های بسیار زیاد، دانستن اینکه چگونه بهترین ملحفه تخت را بر اساس نحوه خواب خود انتخاب کنید، دشوار است. با این حال، سرمایه گذاری روی تخت خواب با کیفیت یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای خود و خواب خود انجام دهید.

من و جو در مورد خواب ترجیحات متفاوتی داریم. برگه های او برگه های مورد علاقه من نیستند و بالعکس. فکر می کنم به همین دلیل است که دوست دارم چرخش گسترده ای از سبک ها و بافت ها را در کابینت کتانی خود حفظ کنم. یک چیز ما می توان توافق بر این است که هر دوی ما چقدر مشتاقانه منتظر اولین باری که ملحفه های فلانل را در زمستان و ملحفه های کتانی را در بهار بیرون می آوریم، هستیم.

یکی از برندهای مورد علاقه من برای ملحفه، Brooklinen است. در واقع، ما در پنج سال گذشته مانند نوزادان روی ملحفه های بروکلین می خوابیم! Brooklinen انواع مختلفی از سبک ها، مواد و بافت ها را برای انتخاب ارائه می دهد، بنابراین شما همیشه می توانید مناسب ترین را پیدا کنید! آنها همچنین تنها مارکی هستند که بیش از 100000 بررسی 5 ستاره دارد، بنابراین می دانید که آنها برگه ها را می شناسند. من قبلاً ملحفه‌های لوکس آنها را دارم و با هر شستشو نرم‌تر می‌شوند.

برای همه جزئیات در مورد نحوه انتخاب بهترین ملحفه تخت بر اساس نحوه خواب خود، در ادامه بخوانید.

داغ بخوابی؟


ورق کلاسیک پرکال

این ملحفه ها از 100% پنبه منگنه بلند ساخته شده اند. آنها در بافتی ترد و خنک عرضه می شوند که به آنها احساس نرمی بیشتری می دهد و امکان تنفس را در طول شب فراهم می کند. اگر هنگام خواب تمایل دارید گرم شوید، این ست ملحفه برای شماست! بعلاوه، روی هر تختی عالی به نظر می رسند و در بسیاری از شستشوها دوام خواهند داشت.

من بسته نرم افزاری کلاسیک هاردکور را از Brooklinen دریافت کردم. اگر می توانید ورق های خود را بسته بندی کنید، من به شدت توصیه می کنم این کار را انجام دهید! شما می توانید بیش از 20 رنگ و الگو را با هم ترکیب و مطابق با سبک خود هماهنگ کنید. این بسته ملحفه شامل یک ست ملحفه هسته ای (دو روبالشی، یک ملحفه تخت و یک ملحفه نصب شده)، دو روبالشی اضافی و یک روتختی است که همگی با 25% تخفیف از قیمت خرید هر کالا به صورت جداگانه.

به دنبال صفحات نرم هستید؟


ملحفه های ساتن لوکس

این ست لوکس با 100% پنبه منگنه بلند ساخته شده است و دارای بافت ساتن بسیار نرم است که درخشندگی ظریفی را بر روی سطح پارچه ایجاد می کند. آنها احساس سبکی را به شما می دهند و در عین حال به اندازه کافی دنج هستند تا شما را در شب های سرد گرم نگه دارند. اگر نرمی اولویت شماست، پس ورق های ساتین لوکس برای شما مناسب هستند!

آلرژی دارید؟


ملحفه های کتانی شسته شده

کتانی به دلیل توانایی خود در خنک نگه داشتن در ماه های گرم و عایق کاری در ماه های سردتر شناخته شده است و این ملحفه ها را در تمام طول سال ایده آل می کند! پارچه کتان شسته شده بافتی آرام می بخشد که با هر شستشو نرم تر می شود. همچنین دارای خواص ضد میکروبی طبیعی است که به محافظت در برابر کنه های گرد و غبار و سایر آلرژن ها کمک می کند و برای کسانی که از آلرژی یا آسم رنج می برند بسیار مناسب است.

به دنبال لوکس هستید؟


ورق ترمه هدردار

اگر در انتخاب ملحفه‌هایتان آرامش و ظرافت حاکم است، پس اینها همان چیزی هستند که شما نیاز دارید! این ست ورقه‌ای که از 100% نخ‌های پنبه‌ای با منگنه بلند به همراه الیاف پشم ترمه مجلل ریسیده شده است، تجربه‌ای فوق‌العاده دنج را ارائه می‌کند و در عین حال به اندازه کافی تنفس می‌کند تا گرما را به دام نیندازد. اگر عاشق احساس نازک شدن هنگام خواب هستید، عالی است!

همیشه سرد؟


ورق فلانل برس خورده

برای کسانی که چیزی سنگین‌تر از پرکال اما سبک‌تر از کتان را ترجیح می‌دهند، ورق‌های فلانل برس‌دار اینجا هستند تا روز را نجات دهند! این ملحفه ها با پارچه فلانل 100% پنبه در بافتی مخملی ساخته شده اند که شما را گرم نگه می دارد بدون اینکه زیاد ملافه شما را سنگین کند. علاوه بر این، آنها در برابر چین و چروک مقاوم هستند، بنابراین حتی پس از چندین بار شستشو، عالی به نظر می رسند!

مهم نیست که چه نوع خوابیده ای هستید – گرم یا سرد – یک ملافه عالی در بروکلین در انتظار شماست! با بسیاری از گزینه های موجود، از پرکال پنبه ای سبک تا ترمه دنج، مطمئناً چیزی وجود دارد که کاملاً با ترجیحات خواب شما مطابقت داشته باشد. سرمایه گذاری روی ملافه های با کیفیت را نباید دست کم گرفت. وقتی سعی می کنید یک خواب خوب شبانه داشته باشید، تفاوت زیادی ایجاد می کند.

از هم اکنون تا 3 می، تمامی محصولات بروکلین در طول فروش بزرگ تولد بروکلین 25 درصد تخفیف دارند.

یادداشت سردبیر: این پست توسط بروکلین حمایت می شود. غرامتی که در ازای قرار گرفتن در Wit & Delight w دریافت می کنیمه برای خرید وسایل، استخدام یک عکاس، نوشتن/ویرایش پست وبلاگ و حمایت از تیم بزرگتر Wit & Delight استفاده کنید.

در حالی که غرامت iس دریافت شده در ازای پوشش، همه افکار و نظرات همیشه متعلق به من است. پست‌های حمایت‌شده مانند این به ما امکان می‌دهند به توسعه محتوای پویا بدون حمایت ادامه دهیم. با تشکر از شما برای حمایت از شرکای ما!