پله های سفید رنگ تفاوت بزرگی در زیرزمین ما ایجاد کرد

آهسته و پیوسته برنده مسابقه می شود، درست است؟

شوخی دارم، زیرا این ذهنیت مخالفی است که من می‌خواهم در مورد پروژه‌های خانه‌ای که در مورد آن هیجان‌زده یا متعهد به تکمیل آن نیستم، داشته باشم. زمستان بسیار شلوغ و بهار شلوغ‌تری بود، و حالا که به این سرعت جدید زندگی عادت کرده‌ام، دوباره شروع کردم به انجام پروژه‌های اطراف خانه.

به دلیل بزرگی پروژه، زیرزمین را به صورت تکه تکه رنگ آمیزی کرده ایم. این ماه راه پله ای را که زیرزمین را به بقیه خانه وصل می کند، پرداختیم.

من اولین عکس ها از پله های سفید رنگ شده و آنچه در آینده برای پروژه طراحی زیرزمین ما وجود دارد را به اشتراک می گذارم.

چرا ما تصمیم گرفتیم تا کارهای چوبی روی پله ها را نقاشی کنیم؟

صادقانه بگویم، این راه پله در حالت تاریک خود احساس غم و اندوه و افسردگی می کرد! پس از رنگ آمیزی کل اتاق زیرزمین خانواده در این زمستان، می دانستم که می خواهم پله ها و اتاق شراب مجاور را نیز رنگ کنم. هدف این است که این مناطق را روشن کنید و به صورت بصری آنها را با بقیه زیرزمین پیوند دهید.

عکس قبلی از زاویه ای مشابه عکس بالا گرفته شده است

آنچه این فرآیند مستلزم آن بود

ما یک نفر را استخدام کردیم تا دونده راه پله را بردارد و چوب های روی پله ها را رنگ کند. رنگ رنگ همان رنگی است که در تزئینات، جلیقه و تیرهای اتاق خانوادگی زیرزمین استفاده کردیم: کبوتر سفید اثر بنجامین مور. این فرآیند مستلزم استفاده از مقادیر فراوان Goo Gone برای برداشتن چسب زیر پله، سنباده زدن، بتونه کاری و رنگ آمیزی بود.

این به من درس استخدام افرادی را داد که می دانند چگونه وسایل را به درستی نصب کنند. حدود چهار روز کار طول کشید تا پله ها برای رنگ آمیزی آماده شوند، بیشتر به دلیل زمان تمیز کردن پله ها پس از برداشتن رانر. اوه! اما ما موفق شدیم و خوشحالم که وقت گذاشتیم تا سطح پله ها خوب به نظر برسد.

آنچه من در مورد نتایج فکر می کنم

به نظر یک راه پله کاملا متفاوت است!!! تغییر رنگ به تنهایی باعث شد سقف ها بلندتر و راه پله ها عریض تر به نظر برسند. در مجموع احساس تازگی دارد. من نمی توانم صبر کنم تا نقاشی بقیه زیرزمین را تمام کنم.

آینده پروژه طراحی زیرزمین چیست؟

این بهار و تابستان بیشتر در زیرزمین اتفاق می افتد! در اینجا لیستی از به روز رسانی های آینده آمده است:

  • کاغذ دیواری را در بالای راه پله نصب کنید (نشان داده شده در زیر). پله‌ها مستقیماً به قسمت ناهار خوری آشپزخانه، راهرو ورودی از گاراژ، حمام مهمان و اتاق Birdie (که قبلاً اتاق مهمان بود) باز می‌شوند. کاغذ دیواری ای که من انتخاب می کنم باید مکمل عناصر طراحی در همه این فضاها باشد.
  • یک چراغ جدید در بالای پله ها اضافه کنید.
  • یک راه پله جدید نصب کنید.
  • یک نرده جدید نصب کنید.
  • چند قطعه مبلمان و فرش جدید را به اتاق خانواده زیرزمین بیاورید.
  • اتاق شراب را به روز کنید (بیشتر از این اتاق را در این پست ببینید). ما یک لیمو واش را انجام می دهیم یا آجر را رنگ می کنیم، وسایل روشنایی را به روز می کنیم و لوله کشی را به روز می کنیم.

دیدگاه کلی من برای طراحی اتاق خانوادگی زیرزمین قطعاً مدرن تر و مینیمال تر از طراحی بقیه خانه هایمان است. من عناصر دکور را خیلی کمتر لایه لایه می کنم و بیشتر با اشکال مبلمان و بافت مواد بازی می کنم. با ما همراه باشید برای مطالب بیشتر!