پشیمانی بازسازی آشپزخانه و کاری که اکنون متفاوت انجام می دهم

هر پروژه بازسازی یک چیز مشترک دارد: انجام آن به شما نیاز دارد تن از تصمیمات در طول مسیر به ناچار، برخی از تصمیماتی که می‌گیرید، چیزهایی خواهند بود که سال‌ها به آنها عشق می‌ورزید و برخی دیگر، چیزهایی هستند که آرزو می‌کنید به گونه‌ای متفاوت انجام می‌دادید. در تجربه من، تأمل در مورد کارهایی که دوست داشتید متفاوت انجام می دادید به شما کمک می کند در طول زمان ترجیحات خود را بهتر درک کنید. این به تصمیم گیری های طراحی که در پروژه های آینده می گیرید کمک می کند.

برخی از بزرگترین پروژه های بازسازی که در دو خانه خود انجام داده ایم، آشپزخانه های ما بوده اند. از سال 2015، ما سه بازسازی آشپزخانه را (با کمک پیمانکاران خود) انجام داده ایم – یکی در خانه فعلی و دو مورد در خانه قبلی.

امروز من به اشتراک می‌گذارم که از هر یک از این پروژه‌های بازسازی آشپزخانه پشیمان هستم و چگونه اکنون با آنها متفاوت برخورد می‌کنم.

اولین بازسازی آشپزخانه: 2015

پشیمانی بازسازی آشپزخانه و کاری که اکنون متفاوت انجام می دهم
عکس وینگ هو

اینها دو کاری است که من در اولین بازسازی آشپزخانه مان متفاوت انجام می دادم.

نوع متفاوتی از کفپوش را انتخاب کرد

کفپوش این آشپزخانه اصلی ترین کاری است که من می توانستم به گونه ای دیگر انجام دهم. ما یک کفپوش سیمانی زیبا نصب کردیم، غافل از مسائلی که به زودی ایجاد می کند. مسئله اصلی این بود که قسمت بالای کاشی متخلخل بود و بنابراین، تقریباً بلافاصله رنگ می‌گرفت. در حالی که من طراحی را دوست داشتم، میزان سایش قابل مشاهده چیزهای زیادی را باقی می گذاشت، به خصوص از دیدگاه جو.

رویکرد ما به ذخیره سازی و سازماندهی را بازنگری کرد

وقتی در سال 2015 این آشپزخانه را بازسازی کردیم، تنها “فرزند” ما وینی بود. در پایان سال 2017، ما دو فرزند زیر دو سال داشتیم. به لطف هجوم «چیزهای بچه‌گانه»، نحوه استفاده ما از این فضا کاملاً تغییر کرد. مشکلاتی در مورد ذخیره سازی وجود داشت – تا حدی به دلیل فضای نسبتاً کوچک آشپزخانه و تا حدی به این دلیل که ما از فضای ذخیره سازی خود تا آنجا که می توانستیم هوشمندانه استفاده نمی کردیم.

عکس وینگ هو

با دو بچه خردسال، تقریباً به اندازه قبل میزبانی نمی‌کردم، با این حال چیزهایی مانند سرو ظروف هنوز در آشپزخانه اهمیت بالایی داشت. رویکرد ذخیره سازی و سازماندهی ما برای سبک زندگی جدید ما کارساز نبود و تغییر آن قطعاً نحوه تعامل ما با آشپزخانه را در زندگی روزمره بهبود می بخشد.

بازسازی آشپزخانه دوم: 2019

هنگامی که در سال 2019 برای بار دوم آشپزخانه خود را بازسازی کردیم، به دنبال حل دو مشکل ذکر شده در بالا بودیم. و جریان بهتری از آشپزخانه به بقیه طبقه اصلی ایجاد کنید. با نگاهی به گذشته، چیزهای خاصی وجود ندارد که من در این آشپزخانه متفاوت انجام می دادم. در طول سال گذشته ما در خانه ما واقعاً به هدف خود عمل کرد و هنگامی که این خانه را در سال 2020 فروختیم یک نقطه فروش کلیدی بود.

زمانی که داشتم این آشپزخانه را طراحی می‌کردم، بیشتر از دریچه شغلم به‌عنوان تولیدکننده محتوا تصمیم می‌گرفتم تا از نگاه فردی که قرار بود در آن فضا زندگی کند. من به جای اعتماد به دیدگاه خودم به دنبال نظرات دیگران بودم و فرآیند طراحی کمتر از آنچه می توانست لذت بخش بود. انعکاس مجدد در مورد این روند یادآور خوبی برای دنبال کردن روحیه من در هنگام طراحی خانه ام بوده است.

PS اگر در خبرنامه من مشترک شوید، خانه تماسدر مقاله زیر می توانید نظرات من در مورد طراحی این آشپزخانه را بیشتر بخوانید: “طراحی برای خودم در مقابل طراحی برای اینترنت چه احساسی دارد.”

بازسازی آشپزخانه سوم: 2021

من خیلی به این آشپزخانه علاقه دارم. ما دلایل خوبی برای اتخاذ هر یک از تصمیمات طراحی در این فضا داشتیم که بسیاری از آنها به بودجه و در دسترس بودن محصول مربوط می شد. با این حال، مانند هر فضا، هرچه بیشتر در آن زندگی کنید، بیشتر متوجه چیزهایی می شوید که ممکن است بخواهید تغییر دهید. با دانستن آنچه اکنون می دانم، این سه کاری است که در آشپزخانه کنونی مان متفاوت انجام می دادم.

کابینت سفارشی نصب شده

ای کاش پول اضافی را برای کابینت های سفارشی خرج می کردم، که به دلیل محدودیت بودجه ترجیح دادیم این کار را نکنیم. کابینت هایی که ما داریم کار را کاملاً خوب انجام می دهند، اگرچه نیاز به نگهداری کمی دارند. رنگ روی کابینت‌های ما در برخی مناطق خرد می‌شود – تصور من این است که به این دلیل است که ما یک نمونه اولیه کابینت قابل رنگ‌آمیزی را امتحان کردیم که هنوز در دسترس عموم قرار نگرفت.

این ارتفاع طراحی اولیه نمونه ای از کفپوش های الماسی را نشان می دهد که می خواستم نصب کنم.

کفپوشی را که *واقعا* می خواستم نصب کردم

اشتباه نکنید: من عاشق کفپوشی هستم که برای آشپزخانه خود انتخاب کرده ایم. زیبا است و در این فضای پرترافیک واقعاً خوب نگه داشته است. با این حال، ای کاش در همان ابتدای این پروژه با کفپوشی که می‌خواستم پیش می‌رفتیم.

از ابتدای بازسازی آشپزخانه ما، من می خواستم کفپوش را با الگوی الماسی با استفاده از دو نوع سنگ مرمر نصب کنم. متأسفانه، ما تماس یا تامین کننده مناسبی برای انجام آن به روش مقرون به صرفه نداشتیم. فکر می‌کنم اگر به دنبال تناسب مناسب می‌گشتم، می‌توانستم آن را عملی کنم. اخلاقیات داستان در اینجا این است که بدانیم چه زمانی یک تاخیر یا کار اضافی ارزش آن را دارد!

انتخاب یک میز عتیقه به جای جزیره

جزیره ای که ما برای ناهار خوری آشپزخانه خود انتخاب کردیم، کاربردی است و فضای ذخیره سازی اضافی را ارائه می دهد که من عاشق آن هستم. با این حال، در طول سال ها، من همچنان به اولین انتخابم برای این فضا فکر می کنم: یک میز عتیقه. من همیشه دوست داشتم که فضای ناهارخوری از قسمت آشپزی آشپزخانه جداتر باشد، و چیزی در مورد سبک میز عتیقه وجود دارد که برای من بسیار آرام و جذاب است.

با دانستن اینکه واقعاً چگونه از جزیره استفاده می کنیم، من همچنین آرزو می کنم که یک کانتر متفاوت را انتخاب می کردم. با اینکه سنگ مرمر در آشپزخانه ما به مرور زمان پتینه ای ایجاد می کند، کاملاً خوب هستم، اما وقتی صحبت از میز بلوک قصابی که در جزیره نصب کرده ایم، کمتر می بخشم. من قصد دارم این بهار را سمباده بزنم و یک لایه روغن معدنی بمالم!