چه چیزی باعث افزایش نرخ بازگشت به بالا در سال 2021 می شود – و چگونه می توان آن را برطرف کرد

این را تصور کنید: شما صفحه فرود خود را منتشر می کنید و منتظر می مانید تا تبدیلات شما وارد شود. مگر اینکه آنها این کار را انجام دهند – به جای آن تعداد زیادی جهش مشاهده می کنید.

بعد از این که روی ساختن صفحه فرود برای تبدیل بسیار سخت کار کردید ، دیدن خروج تعداد زیادی از مردم بسیار مبهوت کننده است.

این یک خبر خوب است: شما می توانید برای کاهش نرخ پرش خود اقدام کنید (و بنابراین ، نرخ تبدیل خود را افزایش دهید). فقط باید بدانید چه مشکلاتی را باید برطرف کرد.

اولین چیزها – نرخ پرش چیست؟

نرخ پرش است درصد بازدیدکنندگانی که بدون مراجعه به صفحه دیگری یا اقدام به صفحه فرود شما می آیندبه

برخی از افراد نرخ پرش را با نرخ خروج مخلوط می کنند درصد افرادی که جلسه خود را با وب سایت شما در یک صفحه به پایان رسانده اندبه بازدیدکنندگان درگیر نرخ خروج از وب سایت شما بازدید کردند. بازدیدکنندگانی که به نرخ پرش کمک می کنند از ابتدا به آن سفر نرفتمبه

FYI ، هنگامی که شما در حال اندازه گیری نرخ پرش در صفحه فرود مخصوص کمپین هستید ، نرخ بازگشت و نرخ تبدیل شما معکوس استبه بنابراین ، اگر مثلاً 97٪ نرخ پرش دارید ، 3٪ نرخ تبدیل دارید.

داستان کوتاه: در دنیای صفحات فرود ، نرخ بازگشت شما تعداد بازدیدکنندگانی را که تبدیل نمی شوند اندازه گیری می کندبه

چگونه می توانم نرخ بازگشت خود را درک کنم؟

شما باید همیشه نرخ بازگشت خود را در زمینه موضوع و هدف صفحه خود مطالعه کنیدبه

برخی از انواع وب سایت ها نسبت به سایرین نرخ بازگشت سریع بالاتری دارند. در حالی که صفحات وبلاگ به طور متوسط ​​از 70 تا 90 درصد باز می گردند ، سایت های محتوا از 40 تا 60 درصد متغیر هستند و سایت های خدماتی حدود 10 تا 30 درصد متغیر هستند. اهداف متفاوت ، نرخ بازدهی متفاوت.

همچنین می توانید به تفاوت ها فکر کنید از نظر انواع صفحات جداگانهبه اگر یک پست وبلاگ نرخ پرش بالایی داشته باشد ، این بسیار قابل درک تر از آن است که صفحه اصلی شما دارای یک مقاله باشد. در حالی که پست وبلاگ شما ممکن است هدفی داشته باشد که می تواند در صفحه انجام شود ، هدف صفحه اصلی شما این است که در وهله اول بازدید کننده را به صفحات دیگر هدایت کند.

صفحات فرود یک جانور کامل هستند. به خاطر دارید نرخ بازگشت به صفحه فرود کمپین چگونه معکوس نرخ تبدیل است؟ نرخ تبدیل بر اساس عواملی مانند صنعت ، هدف صفحه و حتی امتیاز سهولت خواندن متفاوت است (نمودار زیر را ببینید). بنابراین ، جای تعجب نیست که نرخ بازگشت از طریق همان عوامل تحت تأثیر قرار گیرد.

همانطور که مشاهده می کنید ، نرخ پرش متوسط ​​صنعت بین 2.4 to تا 9.8 ranges ، بنابراین معمول است که نرخ پرش بالاتر از 90 وجود داشته باشدبه اما ، وقتی شروع به عکاسی بالاتر از میانگین صنعت شما می کند ، وقت آن است که راه حلی پیدا کنید.

3 علت متداول نرخ پرش بالا و راه حل های آنها

اگر نرخ فرود صفحه فرود شما بالاتر از حد معمول برای صنعت شما باشد ، ممکن است به دلیل یکی از موارد زیر باشد سه علت شایعبه نگران نباشید – همه آنها راه حل هایی دارند که می توانید انجام دهید بلافاصلهبه

1. فقدان محتوای مرتبط

از آنجا که صفحات فرود بر روی تبدیل روی لیزر متمرکز شده اند ، آنها باید به همان اندازه بر بازدید کننده متمرکز شوندبه مخاطبان مختلف سلیقه ها ، اهداف و سطوح دانش منحصر به فردی دارند. هنگامی که صفحه فرود خود را مبهم نگه می دارید تا بتوانید به همه دسترسی داشته باشید ، در نهایت با استقبال مواجه می شود هیچکسبه

بسیاری از مسائل مربوط به قیف فروش است. شما نمی توانید سعی کنید فروش را با مشتری در مرحله آگاهی متوقف کنید ، و هدایت گرمتر به خوبی به محتوای سطح پاسخ نمی دهد. اهداف تبدیل ، کپی و طراحی شما باید با نقطه مشتری در قیف فروش مطابقت داشته باشد.

اگر می خواهید بدون دور زدن مشتریان ، یک شبکه گسترده ایجاد کنید ، تعداد کمی ایجاد کنید انواع صفحه فرود و روشن شدن ترافیک هوشمندبه این ویژگی فوق العاده ، هر بازدیدکننده را بر اساس ویژگی های آنها به نوع صفحه فرود که بیشتر به آنها مربوط می شود هدایت می کند. این بدان معناست که شانس بیشتری برای تبدیل آنها وجود دارد.

یادداشت ویراستار: ما اخیراً خریداری کرده ایم هوش مصنوعی Snazzy-یک ابزار کپی نویسی مجهز به هوش مصنوعی که فوراً کپی بهینه تولید می کند. نوع جدیدی ایجاد کنید ، آن را با کپی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی پر کنید و از مزایای صفحات فرود بسیار هدفمند لذت ببرید.

نیاز به ارتباط نیز می تواند بر ساختار و موضوعات صفحه فرود شما تأثیر بگذارد ، همانطور که در تصویر مشاهده خواهید کرد این لیست از مزایای a چهارماهه صفحه فرودبه بخش زیر خانه ای در لیست صفحات فرود املاک و مستغلات ما پیدا کرده است زیرا مزایای برجسته ای را که بازدیدکننده به آن اهمیت می دهد برجسته می کند.

مشاهده می کنید ، این فهرست در صفحه فرود فضاهای زندگی مشترک Quarters در شهر نیویورک ظاهر می شود. افرادی که می خواهند در این جوامع زندگی کنند همیشه نمی توانند متعهد به اجاره یک ساله شوند و می خواهند با افراد جدیدی با علایق مشابه ملاقات کنند. به علاوه ، یافتن لباس های شسته شده یا تخفیف های معتبر در سیب بزرگ می تواند مشکل باشد.

با درج این جزئیات ، Quarters محتوایی را ایجاد می کند که به مخاطبان نیویورکی مربوط می شود. از آنجا که اطلاعات موجود در صفحه با آنچه که بازدیدکنندگان به دنبال آن هستند مطابقت دارد ، احتمال بیشتری وجود دارد که آنها برای کسب اطلاعات بیشتر روی آنها کلیک کنند.

2. زمان بار آهسته

روزهای انتظار برای بارگیری اینترنت برای بارگیری صفحه ای که یک بایت کوپل در آن واحد بارگذاری شده است ، گذشته است. وقتی مشتریان بتوانند به صفحه گوگل بازگردند و صفحه ای را که سریعتر بارگیری می شود پیدا کنند ، منتظر یک صفحه با بارگذاری آهسته نمی مانند.

استانداردهای بارگیری به ویژه برای کاربران تلفن همراه وحشیانه است. فقط افزایش سه ثانیه ای در زمان بارگذاری باعث افزایش a نرخ پرش صفحه 32به زمان بارگذاری 10 ثانیه ای باعث برگشت سریع شما می شود به میزان بسیار زیاد 123 درصدبه

تو باید اطمینان حاصل کنید که سرعت بارگیری شما به اندازه کافی است بنابراین بازدیدکنندگان می توانند پاسخ های خود را دریافت کنند اکنون. حتی اگر شما یک فرد “فنی” نیستید ، تعداد زیادی وجود دارد ابزارهای موجود برای بررسی و رفع سرعت بارگذاری صفحه.

در اینجا سه ​​کار برای بهینه سازی شروع می شود:

  • آزمایشهای مکرر سرعت را انجام دهید: آدرس صفحه فرود خود را در آزمون PageSpeed ​​Insights Google وارد کنید. یا Unbounce Landing Page Analyzer. خوب ، استفاده از هر دو ضرری ندارد.
  • تغییر مسیرهای هدایت خود را کاهش دهید: تغییر مسیر یک URL است که بازدیدکننده را به آدرس دیگری ارسال می کند. یکی از رایج ترین انواع تغییر مسیرها کاربر را به نسخه موبایل صفحه ارسال می کند ، که Google توصیه می کند از طریق طراحی واکنش گرا از آن اجتناب کنید. (ویدیا به آن نگاه می کند – صفحات فرود بدون اعلام پاسخ به طور خودکار پاسخگو هستند.)
  • راه حل میزبانی خود را بررسی کنید: در برخی موارد ، زمان بارگذاری بر عهده شما نیست – آنها بر عهده ارائه دهنده میزبانی شما هستند. اگر دو راه حل دیگر کمکی نمی کند ، URL خود را از طریق آزمایش سرعت مانند Bitcatcha که سرعت سرور را اندازه گیری می کند اجرا کنید. همچنین می توانید ابزاری مانند Pingdom را امتحان کنید که سرعت سایت شما را در سراسر جهان اندازه گیری می کند تا ببینید چگونه میزبان شما بر زمان بارگذاری بین المللی تأثیر می گذارد.

برای راه های بیشتر برای سرعت بخشیدن به صفحه فرود ، این نکات را در مورد بهبود سرعت بارگیری بررسی کنید.

3. چیدمان گیج کننده

بیشتر بازدیدکنندگان به یک صفحه فرود با الگوی خاصی نگاه می کنند. اگر طرح بندی صفحه شما با روشی که بطور طبیعی محتوا را مشاهده می کند ، هماهنگ نباشد ، مشتریان شما کنار گذاشته می شوند و باز می گردند.

صفحات فرود خوب دارای a سلسله مراتب بصری که بینندگان را از طریق محتوای آنها راهنمایی می کند. آنها اطلاعات را در قالب F- یا Z شکل ارائه می دهند و باعث می شوند عناصر مهم با رنگ ها ، کنتراست و اندازه کنار هم بمانند. شما می خواهید مهمترین عناصر صفحه شما در جلوه های بصری شما برجسته باشد.

به نظر پیچیده می آید ، اما ساختن سلسله مراتب بصری بسیار ساده است. نگاه کنید که چگونه این صفحه فرود Awayco عناصر خود را ارائه می دهد.

تصاویر این بخش از الگوی Z ظریف پیروی می کنند. هر سرفصل دارای متن بزرگ و پررنگ است و دکمه CTA خرید با آبی روشن مشخص می شود.

همانطور که طرح صفحه فرود خود را ایجاد می کنید ، مطمئن شوید که در تلفن همراه خوب به نظر می رسدبه از آنجا که فضای کمتری برای کار دارید ، عمدتا باید مطمئن شوید که فضای سفید کافی برای ارائه محتوای شما در قطعات قابل مدیریت وجود دارد.

Trackin ‘for Success – صفحات خود را برای مقابله با گزاف گویی بهینه کنید

نرخ بازگشت ممکن است بصیرت انگیز باشد ، اما تنها عامل موثر در موفقیت صفحه فرود شما نیست.

نرخ پرش بالا به طور خودکار به این معنی نیست که یک صفحه فرود بد دارید. در عوض ، آن را به عنوان نشانه ای در نظر بگیرید بعضی چیزها خاموش پس از انجام اصلاحات مورد بحث در این پست وبلاگ ، مراقب معیارهای صفحه فرود خود ، از جمله نرخ بازگشت و تبدیل خود باشید. در واقع بهینه سازی صفحه فرود هرگز کامل نیست-بیشتر در مورد تنظیمات متریک محور در طول زمان است.