در اینجا یکی از راههای کاهش مجدد پلاستیک یکبار مصرف را مشاهده می کنید

در اینجا یکی از راههای کاهش مجدد پلاستیک یکبار مصرف |  عقل و لذت
این پست توسط Grove Co. برای شما آورده شده است.
مشترکان جدید Grove با خرید یک هدیه رایگان دریافت می کنند.

در سال 2019 ، ما سرمایه گذاری روی محصولات خانگی روزمره را شروع کردیم تا به ما در کاهش مصرف پلاستیک کمک کنیم. در دو سال گذشته ، من می گویم که ما در حفظ این تعهد کار بسیار خوبی انجام داده ایم. با این حال ، ما کارهایی را که باید در حین بازسازی انجام می دادیم انجام دادیم و گل بدون پلاستیک به حاشیه رفت.

در اینجا یکی از راههای کاهش مجدد پلاستیک یکبار مصرف |  عقل و لذت

اکنون که من یک آشپزخانه دارم (نمی توانم به شما بگویم چه مدت است می خواهم این کلمات را بگویم !!) ، زمان بازگشت به فضا فرا رسیده است ، و من مجدداً متعهد می شوم که آهنگ خود را کاهش دهیم. -استفاده از پلاستیک ما در چند سال گذشته با Grove Collaborative کار کرده ایم و من نه تنها از محصولات آنها بلکه از تعهد آنها به محیط زیست نیز طرفدار زیادی دارم. آیا می دانید که هر روز ، شرکت های آمریکایی بیش از 76 میلیون پوند پلاستیک تولید می کنند و فقط 9 درصد از پلاستیک بازیافت می شود؟ گرو معتقد است که راه حل این است که تولید پلاستیک متوقف شود. امروزه گروو 100٪ پلاستیک خنثی است و به ازای هر اونس پلاستیکی که می فروشند یک اونس آلودگی پلاستیک را از طبیعت حذف می کند. تا سال 2025 ، همه چیز در سایت آنها 100-عاری از پلاستیک خواهد بود. گروو معتقد است که وقت آن رسیده است که فراتر از پلاستیک حرکت کنیم.

اغلب اوقات ساده ترین راه برای متعهد شدن به یک روال جدید این است که آن را تا حد ممکن ساده کنید. گروو تعهد به زندگی پایدار را بدون آسیب رساندن به کیفیت محصولات خود بسیار آسان کرده است.

گروو یک خط کامل از محصولات خانگی و شخصی را ارائه می دهد که محیط را در ذهن نگه می دارد. آنها همه چیز را برای سالم نگه داشتن خانه شما دارند.

گروو یک مدل اشتراک ارائه می دهد که در آن می توانید صابون ها و محصولات پاک کننده مورد علاقه خود را هر ماه به درب منزل تحویل دهید. داشتن حق اشتراک اشتراک کربن ایده آل است. لازم نیست به خاطر بسپارم تا به خاطر بیاورم. Grove اغلب شامل هدایایی با خرید است و یک توصیه من این است که قبل از خروج ، سبد خرید خود را دوباره بررسی کنید.

در اینجا یکی از راههای کاهش مجدد پلاستیک یکبار مصرف |  عقل و لذت

این چیزی است که من در این ماه به دست آوردم:

گروو به اختراع و توسعه وسایل نظافت و مراقبت شخصی جدید برای خانه شما ادامه می دهد. دست ها پایین ، رایحه و محصول مورد علاقه من صابون دست روزمره در ترنج است.

اگر به فکر متعهد شدن یا تعهد مجدد برای عدم استفاده از پلاستیک هستید ، محصولات Grove Co. را به شدت توصیه می کنم.

آیا هنوز فاقد پلاستیک هستید؟ برای حذف پلاستیک های یکبار مصرف چه تغییراتی ایجاد می کنید؟


مشترکان جدید Grove با خرید یک هدیه رایگان دریافت می کنند.


نکته ویراستار: این پست توسط Grove حمایت می شود. غرامت دریافتی ما در ازای قرار دادن در Wit & Delight برای خرید لوازم ، استخدام عکاس ، نوشتن/ویرایش پست وبلاگ و حمایت از تیم بزرگتر پشت Wit & Delight استفاده می شود.

در حالی که غرامت در ازای پوشش دریافت می شد ، همه افکار و نظرات همیشه متعلق به من است. پست های حمایت شده مانند این به ما امکان می دهد محتوای پویای بدون پشتیبانی را ادامه دهیم. با تشکر از شما برای حمایت از شرکای ما!