سبد ضروری که می خواهید برای مهمانان شبانه در دست داشته باشید

من می دانستم که وقتی من و شوهرم خانه ای خریدیم ، با هم مشارکت زیادی خواهیم داشت – هر دو والدین ما حدود چهار ساعت دورتر زندگی می کنند ، در حالی که بهترین دوست من و من به ترتیب در نیویورک و لس آنجلس زندگی می کنند. من بسیار هیجان زده بودم که یک اتاق مهمان زیبا و دنج پر از همه ملزومات ایجاد کنم. من عاشق بازی مهماندار هستم و باعث می شوم دوستان و خانواده در خانه ام احساس کنند که در خانه هستند و چیزهای زیادی آموخته ام که باعث می شود یک دیدار هم برای مهمان و هم برای میزبان هموار پیش برود.

این که آیا مهمانان شما یک شب روی مبل می نشینند یا چند روز در اتاق مهمان می گذرند ، می توانید با چند لمس متفکرانه اقامت آنها را حتی بهتر کنید. به بهترین اقامتی که تا به حال از آن لذت برده اید فکر کنید و بدانید چرا آنقدر به یاد ماندنی بود – آیا لوازم آرایشی و بهداشتی فانتزی ، ملزومات به راحتی در دسترس ، شاید کتاب راهنمای کارها وجود داشت؟ سعی کنید آن را در فضای خود تکرار کنید تا مهمانان در طول مدت حضور در کنار شما احساس مراقبت و راحتی کنند و این لیست را “سبد” وسایلی که باید برای مهمانان یک شبه در دست داشته باشید در نظر بگیرید.

مسواک و خمیر دندان اضافی.

حتی آماده ترین مهمانان می توانند هر از گاهی مهمترین موارد را فراموش کنند. یک مسواک اضافی و یک لوله خمیر دندان در دست داشته باشید فقط در صورتی که مادرش مسواک خود را اشتباه گذاشته باشد.

یک شارژر تلفن.

وصل کردن شارژر اضافی تلفن به هیچ وجه ضرری ندارد ، مخصوصاً اگر چند نفر در کنار شما باشند. من می خواهم قطعا این را ضروری بدانید

مسکن ها ، پپتو و آنتی هیستامین ها.

هیچ چیز بدتر از زمانی نیست که در سفر احساس خوبی ندارید. با نگهداری یک سبد کوچک ایبوپروفن ، داروهای ضد حساسیت و سینوس ها و پپتو بیسمول یا در اتاق خود یا جایی که آنها به راحتی می توانند آن را در حمام ببینند ، به کاهش هرگونه بیماری جزئی ، خماری یا ناراحتی معده که ممکن است هنگام بازدید مهمانان شما رخ دهد ، کمک کنید. به

پتو و بالش اضافی.

آیا مهمانان شما گرم یا سرد خوابیده اند؟ در حالی که ما یک تسهیل کننده سبک وزن روی تخت اتاق مهمان در طول سال نگه می داریم ، من انواع پرتاب ها و لحاف ها را در اتاق مهمان ذخیره می کنم تا در صورت لزوم بتوانند لایه بندی شوند. من همچنین چند نوع بالش مختلف برای مهمانان در نظر می گیرم در صورتی که یکی از بالش های محکم و تخت خوشش بیاید و دیگری چیزی کرکی را ترجیح دهد.

گوش گیر و ماسک خواب.

آیا مهمان شما روی مبل می خوابد؟ آیا دیوارهای نازک دارید یا بچه های پر سر و صدا یا حیوانات خانگی دارید؟ آیا شما صبح زود بلند می شوید و مهمان شما دوست دارد دیر بخوابد؟ اگر به هر یک از موارد بالا “بله” پاسخ دادید ، یک جعبه گوش گوش و ماسک خواب بردارید تا به چرت زدن بیشتر کمک کند.

ثابت کننده های قهوه مورد علاقه آنها.

من در مورد نوع قهوه ای که می نوشم زیاد خاص نیست ، اما من کاملاً به خامه نارگیل وانیلی خود اختصاص داده ام. مطمئناً من می توانم بدون آن چند روز زنده بمانم ، اما این مراسم AM را بسیار بهتر می کند! هرگاه کسی در کنار ما می ماند ، من مطمئن می شوم که در قهوه خود چه چیزی را دوست دارند و سعی می کنم همیشه در صورتی که نصف و نیم ، شیر و جو دوسر در یخچال ما باشد در کنار خامه نارگیل من باشد. این چیزهای کوچک است که باعث می شود بیشتر احساس کنید خانه شیرین خانه است.

یک بطری کوچک لوسیون.

لوسیون یک درد برای بسته بندی است ، اما یک درد هم برای بدون آن است. با تهیه یک بطری کوچک زندگی مهمانان خود را آسان کنید تا آنها نگران انفجار آن در چمدان خود و آسیب رساندن به همه چیزهای خود نباشند.

شمع و اسپری کتان شیک.

با سوزاندن یک شمع شیک و مه پاش کردن ملافه با یک اسپری کتان رایگان که می توانند هنگام لغزش بین ملحفه ها از آن لذت ببرند ، حال را طوری تنظیم کنید که انگار اتاق مهمان شما هتلی شیک است. (البته شما میهمانان خود را بهتر می شناسید ، بنابراین اگر به بوها حساس هستند ، شاید این مرحله را کنار بگذارید.) شمع مورد علاقه فعلی من شماره 723 The Laundress است ، یک گل رز غنی که هاله ای از ظرافت و درام به آن می بخشد. فضا. ملحفه ترد و تمیز و یک تخت راحت و راحت کلید خواب خوب شبانه در خارج از خانه است.

یک کتاب خوب.

اگر میهمانان شما چند روزی اقامت دارند ، مقداری مطالب خواندنی برای لحظات آرام و زمان خواب تهیه کنید. ما کتابهایی را در سرتاسر خانه مان ، از جمله در اتاق مهمان ، انباشته کرده ایم ، اما اگر چند روزی از دوستی میزبانی می کردم ، من مجموعه را به طور خاص برای آنها انتخاب می کردم یا یک نسخه اضافی از یکی از موارد مورد علاقه خود را برای خواندن آنها صرفه جویی می کردم. و به عنوان یادگاری از دیدارشان به خانه می روند.