نحوه ساخت و بهینه سازی دکمه های CTA که تبدیل می شوند

اگر 15 ساعت برای ایجاد صفحه فرود خود و سه دقیقه روی دکمه فراخوانی برای اقدام (CTA) صرف کنید ، در حال ایجاد یک بزرگ اشتباه هر قسمت از صفحه فرود شما بر نرخ تبدیل شما تأثیر می گذارد، از جمله آن منطقه قابل کلیک lil ‘.

همانطور که پیداست ، متغیرهای زیادی در دکمه CTA شما و توانایی آن برای تبدیل بازدیدکنندگان وجود دارد. برای بهینه سازی نتایج ، باید کپی ، مکان و طراحی مناسب را ترکیب کنید. یک دکمه CTA موفق مقداری TLC می گیرد.

این مقاله به شما می آموزد که چگونه دکمه های CTA خود را بدهید اوف آنها باید خامه را روی کیک تبدیل شما قرار دهند. دریابید که CTA چیست و چگونه می توانید آن را با یک دکمه خوش ساخت شارژ کنید.

WTH یک CTA است؟

CTA است یک عبارت کوتاه که بازدیدکنندگان را به اقدامی که می خواهید انجام دهند هدایت می کندبه این یک بحرانی بخشی از هر استراتژی صفحه فرود است.

آن را به عنوان فینال بزرگ خود در نظر بگیرید – این آخرین متنی است که بازدیدکنندگان شما قبل از تصمیم به تغییر آن را می خوانند. بنابراین ، شما می خواهید که مسیر واضحی را به سوی هدف تبدیل شما ایجاد کند.

بیشتر CTA ها به صورت یک دکمه قابل کلیک هستند زیرا توجه را به خود جلب می کند و از بازدید کننده درخواست یک اقدام ساده را می کند. با تسلط بر تکنیک های پشت یک دکمه CTA قانع کننده ، از صفحه فرود خود بیشتر خواهید گرفت.

سه عنصر بزرگ یک دکمه CTA

هر دکمه CTA دارای سه عنصر اصلی برای بهینه سازی است:

1. کپی کنید

بسیاری از بازاریابان را خواهید دید که برخی از عبارات معروف را روی دکمه های CTA خود می اندازند و روزی آن را صدا می زنند. فکر “ثبت نام، “”حالا امتحان کن،” یا “شروع کنید. » آنها کار را انجام می دهند ، اما CTA را به طور کامل بهینه نمی کنند.

برای به دست آوردن بهترین نتایج از کپی دکمه CTA ، باید CTA خود را در نظر بگیرید به ارزش تماس بگیریدبه توضیح دهید که چگونه کلیک روی دکمه دنیای بازدیدکنندگان شما را تغییر می دهد.

مانند راس سیموندز نشان می دهد ، شما می توانید یک عبارت عمومی مانند “شروع کنید” را به یک جمله متمرکز بر مشتری مانند “برنامه ریزی امور مالی خود” یا “دنبال کنندگان خود را افزایش دهید” تبدیل کنید. این عبارات کلیک کردن روی دکمه را مستقیماً با اصلی ترین مزیت تبدیل که متصل است ، متصل می کند.

زبان اول شخص تاکتیک دیگری است که بازدیدکنندگان را تشویق به تغییر دین می کند. وقتی ContentVerve یک CTA را مجدداً بیان کرد و گفت: “شروع کنید من آزمایشی 30 روزه رایگان »به جای« شروع شما دوره آزمایشی رایگان 30 روزه ، “آنها نرخ کلیک خود را 90 درصد افزایش دادند. مثال دیگری که می توانید استفاده کنید “من آن را می خواهم!” به جای عبارت دوم شخص مانند “اینجا را دریافت کنید”.

اکنون ، بیایید فراخوانی به ارزش و تاکتیک های زبان اول شخص را ترکیب کنیم. در اینجا ظاهر آنها در عمل در صفحه فرود برای Firstleaf چگونه است:

ارائه تصویر از Firstleaf via تابولابه

عبارت “بهترین بسته 3 تایی را برای من ارسال کنید”به بازدیدکنندگان احساس کنترل بر تبدیل آنها می دهد. در حالی که بسیاری از دکمه های CTA به بازدیدکننده فرمان می دهد (به عنوان مثال ، “یک بسته 3 تایی سفارش دهید”) ، دکمه Firstleaf به بازدیدکننده اجازه می دهد به جای آن س askال کند. این دکمه همچنین تأکید می کند که بازدید کننده دریافت خواهد کرد بهترین 3 بسته ، نه بسته 3 تایی شما.

همانطور که این تاکتیک ها را عملی می کنید ، به یاد داشته باشید که مخاطبین صفحه فرود شما هستند سقوط در مراحل مختلف قیف تبدیلبه به عنوان مثال ، اگر صفحه فرود دارید که مشتریان برتر قیف را تشویق می کند تا برای ایمیل ثبت نام کنند ، هنوز نمی خواهید ارزش محصول خود را بفروشید. به بازدیدکنندگان خود ارزشی را که برای انجام اقدامات در مرحله قیفی که در حال حاضر در آن هستند ، دریافت خواهند کرد.

2. موقعیت مکانی

اگر CTA شما در مکانی نباشد که در آن تأثیر بگذارد ، به نتایج دلخواه شما نمی رسد. در بهترین حالت ، منجر به تبدیل کمتر و در بدترین حالت ، مردم در ابتدا نمی توانند آن را پیدا کنندبه

وقتی به این فکر می کنید که دکمه CTA خود را در کجا قرار دهید ، اندازه همیشه به اندازه قابل توجه بودن اهمیت نداردبه یک دکمه بزرگ اگر در مجموعه ای از عناصر دیگر مخلوط شود ، تغییری ایجاد نمی کند.

ببینید ، دکمه CTA شما باید از سلسله مراتب بصری طبیعی که مغز ما برای پردازش محتوای آنلاین استفاده می کند پیروی کند. مهمترین عناصر صفحه فرود شما باید در الگوی Z یا F قرار داشته باشند و از نظر اندازه ، رنگ یا کنتراست بصری ظاهر شوند.

البته موقعیت دکمه شما بر روی محتوای صفحه فرود شما نیز در تأثیر آن بر تبدیل ها نقش دارد. قبل از شروع پیمایش بازدیدکنندگان ، دکمه خود را “بالای تاشو” یا بالای صفحه قرار دهید. اگر ترجیح می دهید ابتدا موضوع صفحه فرود خود را مطرح کنید ، می توانید آن را در انتها به عنوان “نتیجه گیری” محتوای خود قرار دهید.

خوب ، شما می توانید یک صفحه را از کتاب ایندوچینو خارج کنید و دکمه CTA خود را در بیش از یک نقطه قرار دهیدبه آنها CTA خود را در قسمتهای بالا ، وسط و پایین این صفحه فرود قرار می دهند:

همانطور که مشاهده می کنید ، اولین CTA فوری تر از دو مورد بعدی است. در متن منتهی به آن CTA ، نقاشی برای مشتریانی ذکر شده است که قرار ملاقات را تا تاریخ معینی رزرو می کنند.

اگر از چندین مکان CTA استفاده می کنید ، سعی کنید یکی را به عنوان CTA اصلی خود تعیین کنید و به دیگران اجازه دهید هرگونه تقلبی را بگیرند.

شما همچنین می توانید دکمه CTA خود را در جلو و مرکز با نوار چسبنده یا پنجره قرار دهیدبه این ویژگی ها CTA شما را با صدای بلند و واضح در بالای صفحه شما یا بالای آن پخش می کند. Unbounce دارای چندین قالب برای نوارهای چسبنده و پنجره های بازشو است که می توانید سعی کنید آنها را به صفحه فرود خود اضافه کنید.

3. طراحی

فکر نمی کردید ما از طراحی دکمه CTA شما چشم پوشی کنیم ، اینطور نیست؟

شکل ، اندازه ، رنگ و سایر عناصر بصری بر نقش آن در قابلیت تبدیل صفحه فرود تأثیر می گذارد.

اجازه دهید ابتدا در مورد رنگ صحبت کنیم. رنگ از دو جهت بر موفقیت عناصر صفحه فرود تأثیر می گذارد: از طریق خوانایی و ارتباط رنگی روانی.

به عبارت دیگر ، شما می خواهید رنگ دکمه های خود را متضاد اما مکمل نگه دارید و از رنگ های مرتبط با احساساتی که می خواهید بازدیدکنندگان شما احساس کنند استفاده کنیدبه انتخاب رنگ شما باید با بقیه رنگهای صفحه فرود شما کار کند در حالی که دکمه شما را از سایر موارد متمایز نگه می دارد. راهنمای Unbounce در طراحی تبدیل محور توصیه می کند که رنگ خاصی را که فقط برای CTA ها استفاده می کنید اختصاص دهید.

یک دکمه CTA با اندازه مناسب به اندازه کافی بزرگ است که بازدیدکنندگان بتوانند آن را به راحتی پیدا کنند ، اما نه آنقدر بزرگ که طرح اطراف آن را خراب کند ، همانطور که UX Planet می گوید. آنها همچنین اشاره می کنند که صفحات فرود موبایل دارای استانداردهای اندازه خاصی هستند. در حالی که اپل توصیه می کند دکمه های CTA خود را حداقل 44 × 44 پیکسل بزرگ نگه دارید ، مایکروسافت 34 × 26 پیکسل را پیشنهاد می کند.

طراحی اطراف دکمه شما نیز اهمیت دارد. اگر دکمه CTA خود را روی تصویر قهرمان قرار داده اید ، مطمئن شوید تصویر چشم شما را به سمت دکمه هدایت می کند، همانطور که نیل پاتل پیشنهاد کرده است. به عنوان مثال ، می توانید از تصویری از شخصی استفاده کنید که به نظر می رسد به دکمه نگاه می کند.

آیا می خواهید ببینید چگونه طراحی می تواند یک دکمه را واقعا پر کند؟ SnackNation شما را تحت پوشش قرار داد:

آنها از یک دکمه نارنجی در زمینه بنفش استفاده می کنند – ترکیبی از رنگ که به نظر می رسد هنوز کار نمی کند.

چرا؟ اگر به یک چرخه رنگ نگاه کنید ، نارنجی و بنفش را در مقابل یکدیگر خواهید دید ، به این معنی که آنها رنگ های مکمل هستند که به خوبی کنتراست می کنند. به علاوه ، کنفتی نارنجی را در تصویر قهرمان ببینید که کل رنگ بندی را به هم می رساند.

اگر برای ساختن طرح دکمه ای که مناسب به نظر می رسد مشکل دارید ، سعی کنید از الگوی صفحه فرود استفاده کنید. از آنجا که متخصصان آنها را طراحی می کنند ، دکمه های CTA آنها دارای طرح های بهینه هستند. به عنوان مثال ، قالب Unbounce’s Simple از دکمه قرمز استفاده می کند که بدون برخورد با بقیه صفحه چشم شما را جلب می کند.

همیشه از دکمه های CTA که برای مخاطبان شما کار می کند استفاده کنید

هر کدام از بهترین شیوه های این مقاله را برای دکمه های CTA خود امتحان کنید ، همیشه به یاد داشته باشید که ترجیحات مخاطبان شما در وهله اول استبه نرخ تبدیل CTA های شخصی شده 202٪ بهتر از موارد اصلی است. از داده های خود بر روی دکمه های CTA با عملکرد بالا برای هدایت تصمیمات آینده خود استفاده کنید.

از آنجا که هر مخاطبی ترجیحات منحصر به فردی دارد ، سعی کنید از ابزاری مانند ترافیک هوشمند این به شما کمک می کند افراد مختلف را به انواع مختلف صفحات فرود هدایت کنید. شما می توانید چند نوع با طرح های مختلف دکمه ایجاد کنید ، سپس به Smart Traffic اجازه دهید بازدیدکنندگان را به احتمال زیاد آنها را تغییر دهد.