آیا به معنای تبدیل بیشتر است؟

افزودن یک ویدئو به صفحه فرود شما – چه نمایشی از محصول باشد ، چه توصیفی از مشتری ، چه یک پس زمینه متحرک – اغلب به عنوان راهی م effectiveثر برای نمایش پیشنهاد شما به بازدیدکنندگان مورد توجه قرار گرفته است. سالهاست که به طور گسترده ای پذیرفته شده است که ویدئوها می توانند نرخ تبدیل شما را (و انجام دهند). خوب ، در زمان نوشتن این مقاله ، ما مطالب زیادی داریم که توضیح می دهد چرا شما باید یکی از آنها را داشته باشید تصاویر متحرک جدید در صفحه شما

اما به نظر می رسد که ما باید آن را تغییر دهیم.

در Unbounce ، ما عاشق یادگیری هستیم – و خوش شانس ما ، ما به داده های میلیون ها صفحه فرود (و میلیاردها تبدیل) دسترسی داریم که می توانیم از آنها برای تعیین اینکه آیا “بهترین شیوه های” بازاریابی ادامه می یابد یا خیر ، استفاده کنیم. این چه چیزی است هوش تبدیل همه چیز درباره این است: ترکیب دانش خود با بینش های معتبر ریاضی برای کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه و دریافت بهترین نتایج از کمپین های خودبه

بنابراین ، ما تصمیم گرفتیم بهترین روشی را که سالهاست به آن اعتقاد داریم ، بررسی کنیم. آیا قرار دادن ویدئو در صفحه شما نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد؟

پاسخ تا حدودی ظریف است و در ادامه به جزئیات آن می پردازیم. با این حال ، نتیجه نهایی این است: ویدئوها نرخ تبدیل صفحه فرود شما را افزایش نمی دهند – و در برخی موارد حتی ممکن است به آنها آسیب برساندبه

چگونه اطلاعات خود را بدست آوردیم

قبل از اینکه به همه نتایج شگفت انگیز برسیم ، بیایید کمی در مورد مجموعه داده های خود و نحوه انجام تجزیه و تحلیل خود صحبت کنیم.

برای اطمینان از اینکه نتایج ما تحت تأثیر شرایط فصلی (به عنوان مثال در اطراف کریسمس یا سایر تعطیلات) قرار نگرفت ، ما سه بازه زمانی جداگانه و مجزا را بررسی کردیم. ما همچنین می خواستیم تجزیه و تحلیل ما بینش فعلی و قابل اعتمادی تولید کند ، بنابراین از داده هایی از اواخر سال 2020 تا اوایل سال 2021 استفاده کردیم.

برای هر بازه زمانی ، ما تقریباً 35000 صفحه فرود Unbounce مشتری را بررسی کردیم که شامل ترکیبی از موارد زیر است:

  • صفحات بدون فیلم ، صفحات با فیلم های جاسازی شده (یعنی فیلم های iframe) و صفحات با فیلم های پس زمینه
  • صفحات بر اساس صنعت و همچنین نوع تبدیل (به عنوان مثال ، صفحات پر کردن فرم و صفحات کلیک)
  • صفحات دارای ترافیک از کانال های تبلیغاتی مختلف (به عنوان مثال ، جستجوی اجتماعی ، پولی ، جستجوی ارگانیک)
  • صفحات دارای ترافیک از دستگاه های مختلف (به عنوان مثال تلفن همراه و رایانه رومیزی)

برخی اطلاعات اضافی برای سرفصل های داده واقعی. نرخ تبدیل می تواند به طور گسترده ای متفاوت باشد ، و بنابراین لازم است که برای جلوگیری از داده های کج ، همه موارد بسیار دور را حذف کنید. در طول تجزیه و تحلیل ، دورهای دور با حذف همه نرخها> Q3 + 1.5*IQR و نرخها کاهش می یابد

ویدئو عملکرد را بهبود نمی بخشد – مهم نیست که هدف تبدیل شما چگونه است

به طور کلی ، ویدئوها فقط در بخشی از صفحات Unbounce مشتریان استفاده می شوند – و از بین آنها ، ویدیوهای جاسازی شده به طور قابل توجهی بیشتر از ویدیوهای پس زمینه محبوب هستند. YouTube رایج ترین پلتفرم میزبانی است که درصد بسیار بیشتری از ویدیوها را نسبت به Wistia یا Vimeo دارد.

نمودار زیر نرخ تبدیل متوسط ​​صفحاتی را که از ویدئو استفاده نمی کنند ، صفحاتی با فیلم های جاسازی شده و صفحاتی با فیلم های پس زمینه را نشان می دهد. نمودارها بر اساس هدف تبدیل صفحه از هم جدا می شوند: form-fill یا click-through.

در نگاه اول ، وقتی صفحات بدون فیلم را با صفحات حاوی فیلم های جاسازی شده یا پس زمینه مقایسه می کنیم ، تفاوت بسیار کمی در نرخ تبدیل صفحات پر شده از فرم مشاهده می کنیم. در حالی که به نظر می رسد ویدئوی پس زمینه کمی بهتر عمل می کند ، فیلم های جاسازی شده چنین نمی کنند. (تعداد صفحات استفاده شده از ویدئوهای پس زمینه نیز بسیار کمتر است.) و همانطور که مشاهده خواهید کرد ، تفاوت منفی در صفحات کلیکی بسیار چشمگیرتر است.

این به ما می گوید که به طور کلی ، به نظر می رسد ویدئو صرف نظر از هدف تبدیل ، حداقل یا منفی بر عملکرد صفحه فرود تأثیر می گذارد.

توجه داشته باشید که اندازه گروه برای فیلم های پس زمینه در صفحات کلیک زیر حداقل آستانه بود و بنابراین حذف شده است.

تقریباً در هر صنعتی ، ویدئوها بیشتر از آنکه مفید باشند ضرر دارند

اجازه دهید کمی عمیق تر شده و تاثیر ویدئو را در صفحات فرود برای صنایع مختلف بررسی کنیم.

در اینجا ما 10 صنعت را از خدمات تجاری گرفته تا املاک و مسافرت بررسی کردیم. به نظر می رسد که فیلم ها عموماً با عملکرد صفحات خنثی یا حتی منفی مرتبط هستندبه

از نمودار می بینید که در بیشتر موارد ، نرخ تبدیل متوسط ​​بین صفحات با و بدون فیلم کاملاً مشابه است. با این حال ، برخی از صنایع (مانند املاک و مستغلات) هنگامی که یک فیلم وجود دارد ، تأثیر منفی زیادی نشان می دهند. این به ما می گوید که برای این بخش های خاص ، گنجاندن یک ویدیو می تواند عملکرد صفحه را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

شاید متوجه شده باشید که به نظر می رسد برخی از صنایع نرخ فرود صفحات با ویدیوها نسبت به موارد دیگر بیشتر است. خبر خوب ، درست است؟ اوه ، نه خیلی سریع

نگاه کردن فقط به میانه ها (همانطور که در نمودار بالا آمده است) می تواند کمی گمراه کننده باشد. برای داشتن یک تصویر دقیق ، باید به آن نگاه کنیم توزیع نرخ تبدیل در صفحات و برای این کار ، ما باید از طرح جعبه استفاده کنیم.

در این نمودار ، کادرهای رنگی نشان دهنده محل نشستن بیشتر صفحات است. (توجه داشته باشیم که میانگین در وسط قرار ندارد ، زیرا نرخ تبدیل صفحات به ندرت به طور مساوی توزیع می شود.) خطوط عمودی محدوده صفحات باقی مانده را نشان می دهند ، به استثنای سطوح بسیار زیاد. در اصل ، این به ما نشان می دهد که چگونه اکثر صفحات در حال اجرا هستند

نگاهی به صنعت مالی و بیمه بیندازید. نمودار قبلی ما نشان داد که میانگین نرخ تبدیل صفحات مالی با ویدیو بیشتر از صفحات بدون آن است. با این حال ، طرح جعبه نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق صفحات – با یا بدون فیلم – در واقع دارای نرخ مشابه هستندبه

این بدان معناست که هیچ تغییر قابل ملاحظه ای در عملکرد صفحه هنگام قرار دادن ویدئو یا نبودن وجود ندارد.

فکر می کنید ویدیو برای اجتماعی خوب است؟ دوباره فکر کن

بیایید بررسی کنیم که آیا برخی از کانال های ترافیکی نسبت به بقیه به ویدئو پاسخ مثبت تری می دهند یا خیر.

به عنوان مثال ، ممکن است فرض کنیم (با توجه به افزایش استفاده از ویدئو در رسانه های اجتماعی) که صفحات فرود ویدیو با بازدیدکنندگانی که از بسترهای اجتماعی وارد می شوند عملکرد بهتری خواهد داشت. اما تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد افرادی که از صفحه فیس بوک یا LinkedIn به صفحه شما می آیند ، به طور کلی به همان اندازه که از جستجوهای ارگانیک یا کانال های ارجاع می آیند ، به صفحات فرود ویدیو تبدیل می شوند.

اگر برای مقایسه نحوه جمع آوری صفحات با و بدون ویدئو بر اساس منبع ترافیک ، تصویر آن را کامل و زشت بدست آوریم. توزیع نرخ تبدیل در صفحات ویدئویی به طور قابل توجهی کمتر از صفحات غیر ویدئویی در سراسر است هر کانالبه

بله ، این در مورد رسانه های اجتماعی نیز صدق می کند.

ویدیو برای تلفن همراه جمع نمی شود

در نهایت ، بیایید نگاهی به نحوه عملکرد ویدئو در دستگاه های تلفن همراه و رومیزی بیاندازیم.

با توجه به تعداد ویدئوهای مشاهده شده در تلفن همراه ، ممکن است حدس بزنیم که صفحات فرود با ویدئو در آن دستگاه ها مورد پسند کاربران قرار می گیرد. در واقعیت، به نظر می رسد ویدئو تأثیر منفی بر نرخ تبدیل برای بازدیدکنندگان تلفن همراه و میز کار داردبه

با نگاهی به نمودار جعبه زیر ، می بینیم که توزیع نرخ تبدیل برای صفحات ویدئویی-از ترافیک تلفن همراه یا رایانه-به طور قابل توجهی کمتر از صفحات غیر ویدئویی است.

برای به دست آوردن بهترین نتایج با فیلم ، عمداً از آن استفاده کنید

این تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که صفحات فرود ویدیو تقریباً خوب یا کمی بدتر از صفحات بدون فیلم عمل می کنندبه اما آیا این بدان معناست که یک ویدیو به صفحه خود اضافه کنید همیشه بد؟

نه ، نه همیشه.

توصیه ما این است که بازاریابان قبل از انجام یک صفحه فرود ویدئویی ، انتقاد کنندبه (به ویژه اگر منابع محدودی دارید که می توانید از آنها برای بهبود جنبه های دیگر کمپین خود استفاده کنید.) این ویدئو به شما در دستیابی به چه چیزی کمک می کند که در غیر این صورت نمی توانستید؟ چه ارزشی برای بازدیدکنندگان شما خواهد داشت؟

اگر قبلاً یک صفحه ویدئویی دارید که کار می کند ، مطمئناً پیشنهاد نمی کنیم که تمام کارهای سخت خود را واگرد کنید. در عوض ، می توانید انواع صفحه فرود را با و بدون ویدئو ، سپس به ابزارهایی مانند Smart Traffic تکیه کنید تا بازدیدکنندگان را بطور خودکار به نسخه ای که به احتمال زیاد روی آن تبدیل می شوند ، هدایت کند.