ماه فوریه 2023 در حال بررسی

امروز نگاهی به ماه خود به اشتراک می گذارم. به طور معمول، ماه فوریه شبیه به حرکت است واقعا به آرامی، اما این ماه قبل از اینکه بدانم گذشت. وقتی این اتفاق میافتد خیلی بدم می آید.

در اینجا نگاهی می اندازیم به اینکه فوریه 2023 برای من چگونه بود…

اگر هنوز این کار را نکرده‌اید، می‌توانید بررسی ماه ژانویه 2023 من را نیز در اینجا بخوانید.

این ماه ده سال از اولین باری که من و جو همدیگر را دیدیم و شروع به قرار گذاشتن کردیم، گذشت. در 3 فوریه، ما با یک شب خرما در خانه، فقط ما دو نفر، با ماکارونی و شراب موسیر جشن گرفتیم.

فوریه ماه بزرگی با کار بود. من خبرنامه ام را راه اندازی کردم، خانه کال. من یک فرصت کاری بزرگ پیش آمد و یک هفته تمام را صرف طراحی دارایی ها و ارائه پروژه کردم. انگشت عبور چیزی از آن می آید! من همچنین با مربی ای که با او کار می کنم در مورد معنای طراحی و نوشتن برای او پیشرفت کردم من، به روشی که بسیار شخصی است. هدف این است که این رویکرد به من کمک کند تا بهتر از جریان استفاده کنم.

این ماه با اوت خیلی شطرنج بازی کردم. من و جو در اسنک بار با دوستانی که از اکتبر ندیده بودیم شام خوردیم. خواندم بلیس مونتاژ برای باشگاه کتاب و ما یک بحث دوست داشتنی در مورد ماهیت ادراک، عشق و واقعیت داشتیم.

صبح روز 12 فوریه، تمام خانواده در جزیره آشپزخانه ما ولنتاین های خانگی درست کردند. من بال مرغ را در سرخ کن هوا درست کردم – آنها بودند خوشمزه – لذیذ. ما به یک مهمانی سوپر بول رفتیم.

در روز ولنتاین، آزمایش کووید من مثبت شد. بچه ها هم همین کار را کردند و جو هم کمی بعد از آن پیروی کرد. بیشتر هفته بعد را در رختخواب گذراندم. تماشا کردم پاملا، یک داستان عاشقانه و اپیزودهای دوباره تماشا کرد بریجرتون برای گذراندن زمان

در 21 فوریه خواهرزاده من به دنیا آمد. من نمی توانم صبر کنم تا به زودی او را ملاقات کنم.

این را در پایان آخرین هفته کامل فوریه می نویسم. تقریباً یک فوت برف تازه روی زمین نشسته است و من مشتاقم که اکنون که طوفان تمام شده است بیرون بروم. این آخر هفته، من برنامه هایی برای درست کردن غذای شانه خوک و لوبیا دارم. من هم قرار است با چند نفر از دوستان دور هم جمع شویم و با آنها آشپزی کنیم. به غیر از این، خانواده ما این کار را آسان خواهند کرد، زیرا همه ما هنوز بعد از کووید احساس خستگی می کنیم.

در اینجا روزهای آفتابی تر و سالم تر در ماه مارس است.