اشتباهات برتر صفحه فرود در سال 2021 (و نحوه رفع آن)

بریم سر اصل مطلب: برخی از چیزها وجود دارد که شما فقط آنها را نباید با صفحه فرود خود انجام دهید

صفحات فرود از مجموعه ای از عناصر تشکیل شده است که هر کدام در موفقیت صفحه نقش دارندبه این می تواند مشکل باشد که مطمئن شوید از همه آنها به درستی استفاده می کنید. بنابراین ، یکی از عناصر صفحه فرود شما می تواند کل ماجرا را از بین ببرد بدون اینکه متوجه باشی

آن را به عنوان یک برج بزرگ Jenga در نظر بگیرید ، اما به جای سقوط بلوک ها ، معیارهای شما هستند. نه به عنوان سرگرم کننده.

وای ، KPI kitty می رود.

اگر احمق هستید ، نگران نباشید ،اگر ابزارهای ایجاد صفحه فرود را دارید ، آنچه را که نیاز دارید برای رفع آن داریدبه بیایید چهار مورد از رایج ترین اشتباهات صفحه فرود را بررسی کنیم و نحوه تغییر آنها را بیاموزیم.

صفحه فرود عمومی Faux Pas (و نحوه درست کردن آنها)

به اینها نگاه کنید چهار اشتباه در صفحه فرود در طبیعت خواهید دید و مثالهایی که برای رفع آنها باید دنبال کنید:

تمام ترافیک خود را به یک صفحه فرود عمومی هدایت کنید

صفحه فرود مانند است قیف ، نه سطلبه شما می خواهید به جای جمع آوری تمام ترافیک شما ، مردم را در مسیر فروش هدایت کند. صفحات فرود متعدد متناسب با کاربران مختلف ، تبدیل بیشتری را نسبت به یک صفحه فرود جهانی واحد بهمراه خواهد داشت.

اعداد را بررسی کنید. طبق تحقیقات HubSpot ، شرکت هایی با 31 تا 40 صفحه فرود هفت برابر بیشترین امتیاز را دریافت کنید به عنوان مشاغلی که فقط یک تا پنج عدد از آنها دارند. مشاغل با بیش از 40 صفحه فرود 12 برابر بیشتر ایجاد کنید نسبت به افرادی که دارای یک تا پنج نفر هستند.

بنابراین ، آیا باید برای هر کمپین 40+ صفحه فرود ایجاد کنید؟ نه لزوما – اگرچه ساخت انواع مختلف با سازنده صفحه فرود مناسب بسیار آسان است. اما ، مشتریان شما اگر صفحات فرود خود را بر اساس ترجیحات آنها تنظیم کنید ، از پیشنهاد شما استقبال بیشتری خواهد کردبه

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید ، ترافیک هوشمند می تواند به شما کمک کند. پس از تنظیم چند نوع صفحه فرود ، ترافیک هوشمند رفتار بازدیدکنندگان شما را تجزیه و تحلیل می کند برای هدایت افراد به مناسب ترین نسخه

تیم بازاریابی دولی از Smart Traffic استفاده کرد بازدیدکنندگان را به صفحات فرود ارسال کنید که مزایای مختلف را برجسته می کندبه این رویکرد به تیم کمک کرد تا شبکه وسیع تری را بدون کپی بیش از حد عمومی ایجاد کند.

یکی از انواع متمرکز بر امتیازات مالی از برنامه ارجاع آنها:

دیگری اشاره کرد که چگونه مشتریان می توانند به دوستان خود کمک کنند از طریق همان برنامه ارجاع:

تصاویر با احترام به Dooly.

انواع Dooly به آنها اجازه می دهد برای دو گروه از مشتریان جذاب باشند: یکی که به پس انداز ارزش می دهد و دیگری که سخاوت را در اولویت قرار می دهد. در این صورت شما فقط باید چند تغییر در اینجا و آنجا ایجاد کنید تا زاویه صفحه فرود خود را تغییر دهید اجازه دهید ترافیک هوشمند تصمیم بگیرد که هر کدام را بیشتر دوست خواهد داشت

هل دادن به فرم های ژن سرب به اندازه هیولا

اگر قبلاً صفحات فرود را برای مشتریان برتر قیف ایجاد کرده اید ، می توانید از فرم های تولید سرب خود مطلع شوید. فرم های سرب اطلاعات تماس مشتری را برای شروع به پرورش آنها به عنوان سرپرست درخواست می کنند.

اما اگر آنها درخواست کنند خیلی زیاد اطلاعات ، آنها می توانند در نهایت مردم را دور کنند شما همچنین باید بهترین شیوه های صنعت خود را برای فرم ها ، مانند مواردی که در گزارش معیارهای تبدیل ذکر شده است ، حساب کنید.

هر صفحه فرود را یک معامله در نظر بگیرید– هم شما و هم مشتری شما باید چیزی از آن بگیرید. اگر از مشتری خود درخواست می کنید کار زیاد آنها از طریق فرم gen lead شما این معامله را رد می کنند. همچنین باید بهترین فرم را حساب کنید.

بنابراین ، شما چگونه هستید ایجاد یک فرم ژنرال سربی که بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا آن را به پایان برسانند؟ شما دو گزینه دارید:

  • فقط از چند فیلد در فرم خود استفاده کنید.
  • با تکنیک خرده نان بازدیدکنندگان خود را از طریق فرم خود راهنمایی کنید.

Thinkific یک مثال عالی از یک فرم ساده در این صفحه فرود رویداد دارد:

تصویر از Thinkific تهیه شده است.

ثبت رویداد آنها یک چیز می پرسد: ایمیل بازدیدکنندگان. و این تنها چیزی است که آنها برای برقراری ارتباط نیاز دارند.

اما اگر نتوانید از طرح یکسری سوالات اجتناب کنید ، چطور؟ سعی کنید از تکنیک خرده نان برای شکستن زمینه های فرم خود و راهنمایی بازدیدکنندگان خود استفاده کنید. فرمهای سرب ساخته شده با تکنیک خرده نان چند زمینه را با زبان نشان می دهد که بازدیدکنندگان را راهنمایی می کند از طریق فرایندبه

بیایید ببینیم که چگونه Mention از تکنیک breadcrumb در شکل gen lead خود استفاده می کند.

اول ، آنها اطلاعات اولیه در مورد تجارت بازدیدکنندگان را بخواهیدبه آنها سپس توضیح دهید که چرا آنها به این اطلاعات نیاز دارند برای سهولت در پر کردن فرم سپس ، آنها اطلاعات تماس را از طریق درخواست می کنند س askingال می کنند که می توانند در مورد نسخه نمایشی با چه کسی تماس بگیرندبه

تصویر با احترام از ذکر.

در اینجا ، تکنیک خرده نان تقاضای شکل طولانی تر را نرم می کند توجیه اینکه چرا Mention به این اطلاعات نیاز داردبه در حالی که بازدیدکنندگان باید کمی بیشتر از حد معمول اطلاعات ارائه دهند ، متوجه می شوند که این به نفع آنها است.

تلاش برای بستن مخاطبان سرد

تصور کنید در اولین قرار ملاقات با کسی هستید. چند دقیقه بعد از گفتگو ، آنها سوال ازدواج را مطرح می کنند. بی دست و پا – به شکلی نامناسب، درست؟

خوب ، تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از شرکت ها مراحل مشابهی را در فروش محصول خود دنبال می کنند. آنها صفحات فرود خود را به عنوان ابزار تنظیم می کنند فقط برای بستن معاملاتبه وقتی مخاطبان شما در مرحله قیف تبدیل هستند ، این روش بسیار عالی عمل می کند ، اما زمانی که آنها با نام تجاری شما آشنا می شوند ، خیلی خوب عمل نمی کند.

اگر مخاطبان شما در مرحله آگاهی اولیه قیف هستند ، هدف صفحه فرود شما این است که آنها را با نام تجاری خود آشنا کنیدبرای فروش فوریبه در غیر این صورت ، مانند خرمای عجیب ، بیش از حد خسته کننده خواهید شد.

این صفحه فرود از بازاریابی صنعتی قوی است از بازدیدکنندگان قیف بالا درخواست خدمات آژانس را نمی کندبه بجای، دانش رایگان را ارائه می دهد در قالب کتاب الکترونیکی

ارائه تصویر از بازاریابی صنعتی قوی از طریق Hubspot.

در اینجا هدف این نیست که فوراً فروش داشته باشید. در عوض ، این صفحه فرود با هدف ایجاد یک رابطه مداوم با فرم ژن سرببه در عوض دادن اطلاعات تماس آژانس ، بازدیدکننده می تواند با وب سایت های واکنش گرا آشنا شود.

جلوه های بصری بسیار زیاد است

یک صفحه فرود جدید مانند یک بوم برای طراحی شما است ، اما برخی از افراد با تصاویر و رنگ ها به مسیر جکسون پولاک می روند. هر کجابه این یک تمرین سرگرم کننده ، خلاقانه است ، اما مشتریان به هضم آسان اطلاعات نیاز دارندبه

هر صفحه فرود باید دارای سلسله مراتب بصری باشد بازدیدکننده را از طریق محتوای آن راهنمایی می کندبه ممکن است وسوسه انگیز باشد که تصاویر بصری خود را به طور کامل انجام دهید ، اما باید آنها را در یک ترتیب منطقی قرار دهید و مطمئن شوید که رقابت زیادی برای جلب توجه ندارید. ابتدا چشم مشتریان خود را به قسمت های ضروری صفحه فرود خود جلب کنید.

هنگامی که بر هنر سلسله مراتب بصری در صفحات فرود خود مسلط شدید ، آن را خواهید دید تجسمات سازمان یافته نباید خسته کننده باشدبه

ببینید چگونه لیفت ترکیبی از یک پس زمینه رنگی پر جنب و جوش با طرح کپی جوراب های شمابه

ارائه تصویر از Lyft از طریق WordStream.

این صفحه فرود نه به دلیل اضافه بار تصویر ، بلکه به دلیل اینکه قابل توجه است از یک پیام روشنبه این مزایای کاملاً مشخصی را در جلوی و مرکز از طریق یک تیتر جسورانه ارائه می دهد.

هزینه های لغزش صفحه فرود (و چگونه از آنها جلوگیری کنیم)

اشتباهات صفحه فرود می تواند منجر به این مشکلات شود:

  • نرخ پرش بالا: نرخ پرش شما نشان می دهد که چگونه بسیاری از افراد از صفحه فرود شما بدون اقدام خارج می شوند. اگر افراد نتوانند به سرعت پاسخ های مورد نظر خود را در صفحه شما پیدا کنند ، آنها از آنجا خارج می شوندبه
  • پول هدر رفته: صفحات فرود باید در دراز مدت برای شما درآمد ایجاد کنند-به هر حال ، آنها 65٪ بیشتر از وب سایت های معمولی تبدیل می شوند. اگر بازده سرمایه گذاری خود را مشاهده نمی کنید ، چیزی شدهبه
  • تبدیل کمتر: گزارش معیار تبدیل نشان داد که میانگین نرخ تبدیل برای صفحه فرود بین 2.4 تا 9.8 درصد متغیر است، بسته به صنعت. اگر معیارهای صفحه فرود شما شبیه به هم نیستند ، وقت آن است که صفحات خود را مرور کنید.

اگر متوجه شدید که هر یک از این مشکلات در حال رخ دادن است ، می توانید با صفحه فرود خود مشکلی داشته باشید. اما هی ، زیاد عرق نکن– در عوض ، به آن مانند نگاه کنید فرصتی برای آزمایش و بهبودبه هنگامی که یاد می گیرید چگونه اشتباهات رایج صفحه فرود را تشخیص دهید ، راحت تر می توانید صفحات خود را بهبود بخشید.

به علاوه ، ابزارهای صفحه فرود مانند Unbounce می توانند به شما در جلوگیری از اشتباهات در وهله اول کمک کنند. ویژگی های مجهز به هوش مصنوعی مانند Smart Builder حدس طراحی صفحه فرود را تغییر می دهد.