به روز رسانی عجیب و غریب (و حداقل) اتاق خواب کودکان

در جوانی ، کاتالوگ ها و مجلات طراحی داخلی را جمع آوری می کردم ، به این امید که بینش هایی را به دست آورم که به من در ایجاد “اتاق کامل” کمک کند. صفحات را از بین می بردم خانه زیبا و دومینو، تصاویر صندلی ها را از فهرست Crate & Barrel برش دهید و این گنجینه ها را در پوشه ها ذخیره کنید ، در نهایت همه آنها را با هم جمع کنید تا تخته های خلق و خوی برای اتاق های مختلف ایجاد کنید. این تابلوهای خلقی اولیه شروع یک وسواس مادام العمر برای مراقبت و آزمایش طراحی خانه من بود. کلاژهای اتاق و خانه بسته به در دسترس بودن مجلات و فهرستها در طول زمان تغییر می کند و با افزایش سن و تغییر سلیقه من تکامل می یابد.

عمدتاً آموخته ام که چیزی به نام اتاق کامل وجود ندارد – فقط یک سری تصمیمات خوب بر اساس نحوه عملکرد این فضاها (و خواسته های آنها) است.

این تکامل تدریجی طعم و ترجیحات زیبایی شناختی مرا به طرز فکر “طراحی کند” سوق داد. زندگی در اتاق های این خانه و اجازه دادن به خانه به مرور زمان با من صحبت کند نه این که جلو بیایم و بلافاصله دوباره دکوراسیون مجدد همه چیز را به عنوان راهی درست انتخاب کنم.

در سالی که ما در اینجا زندگی می کنیم ، به آرامی هر اتاق را بر اساس نیاز به روز می کنیم. ما عملکرد هر فضا و تغییرات جزئی را که می توانیم ایجاد کنیم تا هر اتاق را بیشتر شبیه به خانه احساس کنیم در نظر گرفته ایم.

اتاق بچه ها بخشی از این تکامل طراحی آهسته بوده است و من مسیری را که در آن پیش می رود دوست دارم. در حالی که اتاق در اصل دارای شخصیت زیادی بود (آن کاغذ دیواری و فرش قدیمی!) ، طراحی کلی سنگین و تاریک به نظر می رسید. (می توانید در مورد سایر به روزرسانی هایی که در این اتاق انجام داده ایم ، اینجا بیشتر بخوانید.)

تغییرات اخیر (کاغذ دیواری ، رنگ تزئینی و فرش) مطمئناً اتاق را روشن و روشن می کند ، اما من می خواستم چیزی غیر منتظره را اضافه کنم. سالها پیش ، در هتلی در لندن اقامت داشتم و هنوز تخت چهار پوستری را که به رنگ آبی برقی رنگ آمیزی شده است ، به خاطر دارم. بسیار سرگرم کننده و غریب بود ؛ می خواستم آن احساس را در اتاق بچه ها بازسازی کنم.

وقتی بچه بودم والدینم به تکامل طراحی من دل بستند ، سرانجام تسلیم نشدند و اجازه دادند اتاقم را به رنگ صورتی پپتو رنگ کنم. من می خواستم بچه های من همان هیجان و هیجان را تجربه کنند که وقتی اتاقم را برای خودم ساختم احساس کردم. من و بچه ها از انتخاب رنگ و سفارش تراشه های رنگ از HGTV HOME® توسط وب سایت شروین ویلیامز بسیار لذت بردیم. ما با تجسم کننده رنگ بازی کردیم و ترکیب های مختلف رنگ را در اتاق آزمایش کردیم. HGTV HOME® توسط شروین ویلیامز به شما امکان می دهد تا ده تراشه رنگ سفارش دهید و آنها را مستقیماً به خانه خود ارسال کنید.