چرا لازمه نسبت به بک لینک pbn بهشون حساس باشیم؟

یکی از مهم ترین اصول بازخورد و همچنین یکی از نکات کلیدی برای لینک سازی، قابل اعتماد بودن سایتی است که به شما لینک می دهد. ممکن است کلمه کلیدی مورد نظر شما مترادفی باشد خرید بک لینک pbn کلاه سئو که کاربر آن را جستجو می کند، اما محتوای شما نیازهای او را برآورده می کند. ابزار Mozbar یک افزونه مرورگر است که به شما امکان می دهد جستجوی شخصی در موتور جستجو، بررسی فاکتورها در صفحه صفحه، دریافت گزارش نتایج جستجو در فرمت اکسل و … بازخورد هرزنامه این است. لینکی که از سایت های با رتبه پایین، سایت های بدون ارتباط موضوعی، سایت هایی با تعداد زیادی لینک به سایت های مختلف و … به دست می آید.

اتصالات Pbn را بسازید

چگونه می توانید از سایت خود در برابر PBN محافظت کنید؟ برای این کار می توانید هر یک از هاست ها را در یک حساب میزبانی متفاوت قرار دهید. اگر دامنه های یک شبکه به نام یک نفر ثبت شده باشد، گوگل به راحتی می تواند از طریق اطلاعات Whois مشخصات مالک دامنه را به دست آورد. بازخورد قوی بازخوردی است که برای هدفی ارزشمند ایجاد می شود. بازخورد با کیفیت بالا بسیار ارزشمند است، اعتماد شما را افزایش می دهد، اعتبار دامنه شما را بهبود می بخشد و در نهایت دیده شدن شما را در گوگل افزایش می دهد.

در ماه اول، در ابتدای کارمان از سایت وسط، لینک متنی از Exact Inc را دنبال می کنیم. به یکی از صفحات ارزشمند سطح 2 ما، i.e. اولین بازخوردی که خریدیم مستقیم به صفحه اصلی نیست. زمانی که گوگل برای اولین بار اعلام کرد که بک لینک ها مهم ترین عامل در رتبه بندی سایت ها هستند، بسیاری از مردم تنها بر روی ایجاد بک لینک تمرکز کردند، بدون اینکه محتوای با کیفیت، سایت های سریع و ناوبری و غیره ایجاد کنند. از دیگر فعالان این حوزه می توان به IS&S اشاره کرد که سیستم مدیریت پرواز با قابلیت RNP را ارائه می دهد.

با کمی جستجو در اینترنت به راحتی خواهید دید که بسیاری از آموزش هایی که در این زمینه وجود دارد قدمت چندین و چند ساله ای دارند. اگر این کار را به درستی انجام ندهید در یک چشم به هم زدن جریمه های زیادی را متحمل خواهید شد و موقعیت خود را در گوگل از دست خواهید داد. به خصوص با تمرکز بیشتر بر ترافیک واقعی و تجربه کاربر، بسیاری از PBN ها ترافیک زنده کمی دارند. منابع با کیفیت بالا معمولاً شامل سایت‌های با مشخصات بالا می‌شوند که معتبرترین آنها سایت‌هایی هستند که دامنه‌های .gov یا .edu دارند.

به عنوان مثال، اگر بازخورد شما به تنهایی در یک نظر وبلاگ، بدون هیچ مقدمه یا توضیحی ارسال شود، معمولاً به عنوان پیوندهای هرزنامه و هرزنامه شناخته می شود. یا حتی در وبلاگ ها؟ متأسفانه افرادی هستند که بدون توجه به دستورالعمل های گوگل یا حتی بدون ایجاد محتوای خوب در رتبه های برتر نتایج موتورهای جستجو ظاهر می شوند. سئو برای موتورهای جستجو است. کلمات کلیدی: LSI اصطلاحات مرتبط و مترادفی هستند که موتورهای جستجو برای درک عمیق تر و بهتر از محتوای یک صفحه وب استفاده می کنند.

مراجع PBN

این لینک ها به صورت مصنوعی و صرفا برای فریب دادن و تحت تاثیر قرار دادن موتورهای جستجو ایجاد می شوند و این تاکتیک در دراز مدت موثر نخواهد بود. اول از همه، شما باید وبلاگ های مختلفی ایجاد کنید و دامنه های ویژه ای برای آنها بخرید، زیرا گوگل اعتبار زیادی به آدرس های وبلاگ نمی دهد. وبلاگ‌ها و انجمن‌های صنعتی فرصت‌های خوبی برای این کار هستند، و هر چه شما دقیق‌تر باشید، بهتر است.

هر کسی که در چند سال گذشته بازخورد سئو ایجاد کرده است، می تواند بزرگترین و مهمترین نگرانی در مورد این استراتژی را به شما بگوید: مجازات شدن برای ایجاد بازخورد هرزنامه. بازخورد باید به گونه ای خریداری شود که طبیعی به نظر برسد. اگر گوگل متوجه شود که لینک ها هدف دیگری جز ایجاد ترافیک مصنوعی ندارند، لینک ها را به عنوان هرزنامه شناسایی کرده و سایت شما را جریمه می کند. برخی از لینک ها رتبه سایت را افزایش می دهند، برخی دیگر می توانند توسط گوگل نادیده گرفته شوند و برخی دیگر باعث افت سایت می شوند، نوع سوم لینک ها به عنوان بازخورد اسپم شناخته می شوند.

تعداد زیادی لینک در مدت زمان کوتاهی از چنین سایت هایی می تواند به عنوان هرزنامه شناسایی شود. باید ببینید آیا همه سایت ها از طرح، مسیریابی و رنگ های یکسان استفاده می کنند؟ اگر Google ببیند که شما پیوندهای یکسانی را به همه منابع خارجی خود، مانند پیوندهایی به صفحه اصلی خود، ارسال می کنید، ممکن است هرزنامه در نظر گرفته شود. سئوی خارجی مجموعه ای از اقداماتی است که در خارج از سایت و بر اساس استانداردهای سئو برای بهبود رتبه سایت در نتایج گوگل انجام می شود.

بازخورد چند مرحله ای

هرگز فراموش نکنید که در ابتدا هرگز; ما تاکید می کنیم که هرگز به سایت خود لینک ایجاد نکنید. بزرگترین چیزی که در اینجا باید مراقب آن باشید، بهبود مستقیم دامنه یا رتبه بندی دامنه شما است. همیشه با متن نیمه علامت جاسازی شده به صفحه اصلی پیوند دهید. هیچ یک از ما، صفحه اصلی یا نماد صفحه اصلی به درد ما نمی خورد. به همین دلیل است که خرید بک لینک های اسپم می تواند سایت شما را برای همیشه از نتایج جستجو حذف کند و به کسب و کار شما آسیب برساند. خرید لینک از سایت هایی که رتبه خوبی در نتایج گوگل ندارند، تاثیر منفی روی سایت شما خواهد داشت.

بر کسی پوشیده نیست که بازخورد هرزنامه به رتبه‌بندی آسیب می‌زند. با این حال، شما باید بیش از کیفیت منابع خود را در نظر بگیرید و این مسئله ارتباط است. اگر لینک های واقعی را خریداری نکنید و بک لینک های اسپم را خریداری نکنید، در بدترین حالت ممکن است سایت شما برای همیشه از نتایج جستجوی گوگل حذف شود. نتیجه گیری: در حالی که خرید لینک های واقعی می تواند رتبه سایت شما را افزایش دهد، لینک های اسپم به سایت شما آسیب می رسانند و ممکن است سایت شما برای همیشه از نتایج گوگل حذف شود.

Pbn در سئو چیست؟

انتشار گزارش در 100 سایت خبری برتر ایران با لینک دائمی برای پیگیری در متن خبر نیز از خدمات سئوسل می باشد. این زمان می تواند حتی بیشتر باشد و هیچ منبعی زمان دقیقی برای آن ذکر نکرده است و تمام زمان های اعلام شده صرفاً فرضیات و مطابق با تجربه است. آنها به طور پراکنده در طول زمان ارسال می شوند، نه متناسب، و هرگز به یک منبع واحد ارسال نمی شوند.