چگونه نظریه طراحی به شما در انتخاب فرش مناسب برای فضای شما کمک می کند

زندگی در یک خانه رنگارنگ به من فرصت های زیادی برای فکر کردن و تمرین طراحی کند داده است. رنگ بخش مهمی از زیبایی در این خانه است و با استفاده از نظریه طراحی ، تصمیم گیری در مورد طراحی بسیار ساده تر است ، مانند انتخاب یک نقطه کانونی در هر اتاق و اضافه کردن دکوراسیون مکمل.

قطعات کانونی و مکمل سرگرم کننده هستند ، اما اجازه دهید لحظه ای در مورد قهرمانان طراحی ناشناخته صحبت کنیم: عناصر پایه. عناصر پایه از رنگ و مفهوم طراحی گسترده تری پشتیبانی می کنند در حالی که پایه ای محکم برای طراحی کلی ایجاد می کنند.

در اینجا نحوه عملکرد هر سه این عناصر با هم فکر می کنم:

عنصر کانونی – این ستاره نمایش است. عنصر کانونی اولین چیزی است که کسی در فضای شما به آن توجه می کند.

عناصر مکمل – اینها هزینه ها هستند: لهجه های دکوراسیون و عناصر طراحی که قابل توجه هستند و نقطه کانونی را تکمیل می کنند اما توجهات را از آن نمی دزدند.

عناصر اتصال زمین – این عناصر ممکن است اولین چیزی نباشند که همه چیز را در کنار هم نگه می دارند. آنها اتاق تنفس بین عناصر طراحی جسورانه تر هستند. با وجود اینکه این موارد “ستاره” نیستند ، اما هنوز هم برای تصمیم گیری در مورد طراحی باید فکر و مراقبت زیادی انجام شود

مخصوصاً به دلیل رد پای آنها ، فرشها می توانند با کمی تلاش احساس یک اتاق را کاملاً تغییر دهند. با استفاده از فرش مناسب ، می توانید درام اضافه کنید ، آرامش را ایجاد کنید یا دمای رنگ را از گرم به سرد تغییر دهید.

یکی از مکانهای مورد علاقه من برای خرید فرش ، ECARPETGALLERY است زیرا تعداد زیادی فرش در سایت آنها وجود دارد (مدتهاست که محل خرید من برای خرید فرش های قدیمی است!). این یک وب سایت بزرگ است ، و می توانید ساعت ها در آنجا گم شوید (گناهکار) ، به ویژه اگر نمی دانید که به دنبال چه چیزی هستید.

اگر می دانید که فرش شما می خواهد چه کاری انجام دهد – تمرکز کنید ، نقطه کانونی را تکمیل کنید یا فضا را زمین کنید – می توانید از این پارامترها برای محدود کردن انتخاب های خود برای پیدا کردن فرش مناسب استفاده کنید.

با شروع جستجوی خود راهنمایی می خواهید؟ چند فرش مورد علاقه من را در زیر پیدا کنید ، به علاوه کل مجموعه انتخاب شده من در اینجا!


فرش پشمی قدیمی قیصری ترکیه

فرش ترکی کایسری Vintage 4’9 ″ x 7’9 W دستباف پشمی از جنس پشم تیره مسی

440 دلار


گلی تیل ترکیه ای آنکارا

ترکیه آنکارا 5’5 ″ x 7’5 il گلیم پشمی توری بافت پشمی

240 دلار


قبیله هندی گبه گلیم

گبی قبیله ای هند 2’11 “x 5’1” پشم بافت قهوه ای پشمی

$110


فرش خاکی پیشاور پاکستانی

فرش خاکی پشمی پشاور پاکستانی 9’9 ″ x 13’9 ″ دستباف پشمی

1،940 دلار


گلیم قرمز ترکیه

ترکی پررنگ و رنگارنگ 4’0 ″ x 5’9 ″ بافت پشمی پشم قرمز قرمز

160 دلار


یادداشت ویراستار: این مقاله شامل پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین هزینه های فعالیت های تجاری و وابستگی کمتر به محتوای مارک دار استفاده می کند. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول است. هنوز در مورد این پیوندها یا روند ما س questionsالی دارید؟ با خیال راحت به ما ایمیل بزنید.