چگونه کسب و کارهای کوچک در سال 2023 باز می گردند

راه اندازی یک کسب و کار کوچک چیز کمی نیست. این فقط ریسک بزرگی نیست که برای راه اندازی یک کسب و کار متحمل می شوید، بلکه خون، عرق و اشک نیز باعث می شود کارها به خوبی پیش برود و مشتریان هدف بیشتری را جذب کنید. و با توجه به مواردی مانند رکود اقتصادی قریب الوقوع، استعفای بزرگ، و فشارهای پس از همه گیری، جای تعجب نیست که مشاغل کوچک گرما را احساس می کنند. (بیایید تغییرات آب و هوایی را وارد این موضوع نکنیم، ها؟)

ما می‌خواستیم بدانیم این افراد چگونه در این زمان اقتصادی عجیب و غریب زنده می‌مانند (حتی در حال رشد هستند) بنابراین از آنها پرسیدیم. در Break Free: The State of AI Marketing for Small Business، ما از 400 نفر در ایالات متحده و کانادا در مورد مهم ترین چالش هایی که در بازاریابی کسب و کارهای کوچک خود با آن مواجه هستند نظرسنجی کردیم و یاد گرفتیم که چگونه از فناوری برای بازگشت مجدد استفاده می کنند.

اما چی هستند این چالش ها، دقیقا؟ و آیا شما و سایر مشاغل کوچک می توانید یک بار برای همیشه از شر آنها خلاص شوید؟

راه حل های جدید برای مشکلات کسب و کارهای کوچک قدیمی

با تمام اتفاقاتی که در چند سال گذشته در جهان رخ داده است، پیدا کردن یک تجارت کوچک دشوار است ندارد با چالش های جدی مواجه شد. افرادی که با آنها صحبت کردیم گفتند که تحت تاثیر تورم، مشکلات زنجیره تامین و مالیات های بالا هستند. آنها در تلاش برای یافتن کارگر هستند. آنها هستند نسبت به رقبای بزرگ خود عصبی هستند و احساس می کنند منابع لازم برای ادامه دادن را ندارند.

اما کسب و کارهای کوچک با تغییر غریبه نیستند. آن‌ها تا زمانی که وجود داشته‌اند، چالش‌های بودجه و کارکنان را دنبال می‌کنند. و امروز، فناوری – و به‌ویژه هوش مصنوعی – به آن‌ها کمک می‌کند تا جدول را تغییر دهند و به مسائل کلیدی بپردازند که (در گذشته) ممکن است تفاوت بین تعطیل کردن مغازه یا باز کردن مغازه دیگری باشد.

مشکل: بودجه های کوچک کسب و کارها را عقب می اندازد

ما تعجب نکردیم که متوجه شدیم بودجه یک نگرانی بزرگ برای بسیاری از مشاغل کوچک است. بیش از نیمی از پاسخ دهندگان ما (51٪) گفتند که پول لازم برای بازاریابی موثر خود را ندارند. در حقیقت، بودجه مهم ترین مسئله ای است که اکثر مشاغل کوچک در بازاریابی با آن مواجه هستند. فقط یک سوم گفتند که کارمندان (39٪) یا زمان (34٪) برای تبلیغ درست کسب و کار خود ندارند.

بدیهی است که بودجه در نظر گرفته شده است همه بازاریابان –نه فقط کسانی که در شرکت های کوچکتر کار می کنند. اما این مشاغل ممکن است گزینه ای برای “کاهش هزینه های PPC خود در این هفته” یا “کوچک کردن این کمپین” نداشته باشند. در عوض، بازاریابی دیجیتال زمانی که باید تمرکز اصلی رشد آنها باشد، به طور کامل حذف می شود. بنابراین، چگونه کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند راه‌هایی برای اجرای کمپین‌های بازاریابی ناب بیابند که همچنان نتیجه‌ای برای آن‌ها داشته باشد؟

راه حل: بودجه بازاریابی خود را با هوش مصنوعی افزایش دهید

تحقیقات ما نشان می‌دهد که تقریباً یک سوم (31%) از کسب‌وکارهای کوچک در آمریکای شمالی امروزه از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. اگر در کل چیزهای هوش مصنوعی تازه کار هستید، معنی همه اینها این است: بازاریابان می توانند دانش بازاریابی خود را که به سختی به دست آورده اند با هوش مصنوعی که می تواند حجم عظیمی از داده ها را بلافاصله تجزیه و تحلیل و عمل کند، جفت کنند.

(نه، این یک فیلم پلیسی عالی برای دوستان نخواهد بود-اما انجام می دهد به این معنی که این بازاریابان می توانند نتایج خود را بدون افزایش هزینه های خود بهبود بخشند.)

تقریباً همه مشاغلی که با آنها صحبت کردیم (92٪) می گویند که ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی هزینه های بازاریابی را کاهش می دهند. و این توسط اعداد نیز پشتیبانی می شود. از شرکت هایی که کمتر از 1000 دلار در یک سال برای بازاریابی خود هزینه می کنند، تقریباً یک سوم (32٪) از هوش مصنوعی استفاده می کنند در حالی که تنها یک دهم (12٪) از هوش مصنوعی استفاده نمی کنند.

کسب‌وکارهای کوچک به لطف هوش مصنوعی می‌توانند بودجه بازاریابی خود را افزایش دهند – و در نتیجه، افسانه‌های غیرقابل دسترس بودن ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی از پنجره بیرون می‌روند.

مشکل: حفظ استعداد دشوارتر از همیشه است

یافتن استعداد مناسب دشوار است – و این روزها، نگه داشتن آن حتی سخت تر است بین استعفای بزرگ و «ترک بی سر و صدا»، شرکت‌ها برای جذب و حفظ بازاریابان خوب تلاش می‌کنند. تقریباً نیمی از مشاغل کوچک (49٪) می گویند که روند اشتغال فعلی آنها را متوقف می کند.

یافتن تخصص تخصصی به خصوص برای مشاغل کوچک دشوارتر است. تقریباً دو سوم از پاسخ دهندگان (60٪) گفتند که فقدان تخصص در تکنیک ها یا ابزارهای بازاریابی دیجیتال بزرگترین چالش بازاریابی آنها است.

در نتیجه، کسب‌وکارهای کوچک اغلب به متخصصان بازاریابی مراجعه می‌کنند – افرادی که می‌توانند طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های بازاریابی را انجام دهند، اما لزوماً تخصص لازم برای کمک به این کسب‌وکارها را برای به حداکثر رساندن بودجه خود ندارند. متخصصان بازاریابی معمولاً انتخاب مقرون به صرفه تری برای مشاغل کوچک هستند و در وقت و انرژی آنها برای یافتن استعدادهای تخصصی تر صرفه جویی می کنند.

اما متخصصان بازاریابی با هزینه های خاص خود همراه هستند. فقدان تخصص بازاریابی می تواند کسب و کارهای کوچک را از رشد با سرعت سالم باز دارد.

راه حل: از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای پر کردن شکاف های دانش استفاده کنید

تحقیقات ما نشان می‌دهد که بسیاری از شرکت‌های کوچکتر از ابزارهای هوش مصنوعی برای جبران شکاف در تخصص بازاریابی خود استفاده می‌کنند. کسب‌وکارهایی که هوش مصنوعی را پذیرفته‌اند، نسبت به همتایان خود که این کار را نکرده‌اند، تمایل دارند طیف وسیع‌تری از فعالیت‌های بازاریابی را انجام دهند. SEO، PPC، ایمیل—به نظر می رسد هوش مصنوعی به کسب و کارهای کوچک برتری می دهد.

دلیل؟ ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی بسیاری از این وظایف بازاریابی را آسان‌تر می‌کنند. آنها زمان کمتری می گیرند، هزینه کمتری دارند و به تخصص کمتری نیاز دارند. در نتیجه، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند دامنه بازاریابی خود را گسترش دهند و کمپین‌هایی را که معمولاً از رقبای بزرگ‌ترشان می‌بینید، اجرا کنند.

حوزه دیگری که کمبود تخصص می تواند مشکل ساز باشد، تجزیه و تحلیل و داده است. (همیشه محل بحث برای بازاریابان است). پاسخ‌دهندگان ما گفتند که ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی اغلب کارهای زیادی را انجام می‌دهند و کسب‌وکارهای کوچک را برای تفسیر داده‌ها و اجرای آن‌ها آسان‌تر می‌کنند. دو سوم (63٪) از پذیرندگان هوش مصنوعی می گویند که همیشه از بینش داده برای اطلاع رسانی تصمیمات بازاریابی خود استفاده می کنند.

امروزه، کسب‌وکارهای کوچک با استفاده از ابزارهای بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی – بله، از جمله سازندگان صفحه فرود – برای انجام کار، شکاف‌های دانش و تخصص را از بین می‌برند. آنها تعداد کار، هزینه ها و زمان اضافی را کاهش می دهند و در عین حال از بینش های ساده و کاربردی که ابزارهای هوش مصنوعی می توانند ارائه دهند نیز بهره می برند.

کسب‌وکارهای کوچک زمانی برنده می‌شوند که ابتدا خودشان را تطبیق دهند

زندگی کسب و کار کوچک، اوه، راهی پیدا می کند.» – جف گلدبلوم، پارک ژوراسیک

قبلاً گفتیم: کسب و کارهای کوچک با تغییر غریبه نیستند. اما حتی با وجود همه چیزهایی که در چند سال گذشته از سر گذرانده‌ایم، ابهامات زیادی در پیش است – و اگر چیزی یاد گرفته‌ایم، این است که کسب‌وکارها باید آماده باشند تا در یک لحظه وفق دهند. تفاوت بین شکوفایی و زنده ماندن در زمان تغییر، تنها در سازگاری نیست، بلکه به اول تطبیق بده.

پذیرش هوش مصنوعی به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا از بودجه خود حداکثر استفاده را ببرند، به آنها زمان بیشتری را در روز بازگرداند و شکاف های تخصص خود را پر کند. استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تقویت کسب و کار شما دیگر فقط یک حرکت مناسب برای آینده نیست، بلکه یک گام ضروری در کسب و کار کوچک شما است که از آزمایش‌ها و مصیبت‌ها عبور کرده و به آن برسید. پیروز بخشی از قبل

چه هنوز در حال بهبودی از سال‌های همه‌گیری هستید یا در حال حاضر در مسیر بهبود کسب‌وکار هستید، باید برای اتفاقات بعدی آماده باشید. Break Free: The State of AI Marketing for Small Business را بررسی کنید تا بهتر برای چالش های منحصر به فرد کسب و کارهای کوچک مانند شما آماده شوید.