یک سال بعد ، بالاخره اینجاست! افشای طراحی اتاق خانواده ما

امروز استثنا کردم من معمولاً در همان ساعت از روز برای نوشتن در همان نقطه می نشینم ، اما برای این پست ، طبیعی بود که در محل مطالعه خویش در اتاق خانواده غرق شوم تا افکار خود را در مورد این افشاگری جمع آوری کنم.

اتاق سبز خانواده ما جایی بوده که من از نظر طراحی بزرگترین جهش ها را انجام داده ام-تمرینی در راستای همسانی روده و قلبم با اراده ای که تمایل به سیر کردن نظرات عمومی را کنار گذاشته است. ما پاییز گذشته شروع به به روزرسانی این فضا کردیم و شد کاملا روند از ابتدا تا انتها

من از به اشتراک گذاشتن نتیجه طراحی ، که در تجربه من ، نشان می دهد که من موفق شدم قلب خود را در این فضا قرار دهم ، عصبی نیستم. در حالی که این اتاق خانوادگی برای نیازهای خانواده ما طراحی شده بود ، این روند همچنین کنجکاوی من را در مورد نقش ها ، بافت و الگوی بازی در تأمین نیازهای احساسی ما بیشتر کرد. روی هم رفته ، من واقعاً به نحوه شکل گیری این اتاق افتخار می کنم.

قبل از اینکه به همه عکس های شاد و فاش کننده برسیم ، بیایید آخرین قدم زدن را در خط حافظه انجام دهیم…

در اینجا اتاق خانواده در جلال اصلی خود با رنگ زرد پررنگ است. این یکی از عکسهای فهرست است.

پس از نقل مکان ، مقداری از مبلمان موجود خود را به فضا اضافه کردیم.

سپس برخی چیزها را جابجا کردیم (چند بار).

پاییز گذشته قفسه های داخلی را برداشته و اتاق را سبز رنگ کردیم.

سپس تریم را نیز رنگ آمیزی کردیم.

در طول زمستان و بهار ، ما چند قطعه کلیدی جدید شامل مبل ، فرش سیزال و آثار هنری اضافه کردیم. در مورد این تصمیمات طراحی در این پست وبلاگ بیشتر بخوانید!

این ما را به امروز و یک اتاق خانوادگی FINISHED می رساند.

ما در ماه های اخیر تعدادی تغییر در این اتاق ایجاد کرده ایم! در اینجا نگاهی به به روز رسانی های اولیه ای که انجام داده ایم ، می اندازیم. ما:

  • آثار هنری اضافی آورده شده است
  • هر دو آینه را با انواع مختلف جایگزین کرد
  • یک فرش قرمز که روی لایه فرش سیزال لایه بندی شده است اضافه شد
  • میز قهوه را تعویض کرد
  • یک فضای نشیمن اضافی ایجاد کرد
  • فضای ذخیره سازی بیشتری اضافه شد
  • قفسه بندی مدل بالا و پایین تلویزیون اضافه شده است
  • دو میز کنسول اضافه شد

بنابراین ، آیا ما به آنچه در این اتاق خانواده تعیین کرده بودیم رسیدیم؟ بیایید وارد جزئیات شویم…

هدف این اتاق چیست؟

از ابتدای طراحی این اتاق ، این چیزی بود که من بیشتر با آن درگیر بودم. خود اتاق-به دلیل وجود عناصری مانند تزئینات تزئینی-برای آنچه که ما نیاز داشتیم بسیار رسمی به نظر می رسید. ما به مکانی نیاز داشتیم که بتواند یک اتاق خانوادگی واقعی باشد – مکانی برای تماشای تلویزیون و استراحت – اما اتاق همچنان به دنبال عناصر سنتی بود.

برای مدتی ، من ایده ایجاد فضایی رسمی تر را با آنچه واقعاً خانواده ام به آن احتیاج داشتند در تضاد قرار داد. هنگامی که ما در مورد چیدمان (یکی با یک مبل دنج در مرکز اتاق) تصمیم گرفتیم ، توانستیم توپ را به سمت رسیدن به آنچه از نظر عملکردی نیاز داریم ، حرکت دهیم.

آیا اتاق حسی را دارد که می خواستیم در آن ایجاد کنیم؟

آره! من داخل می شوم و روی مبل ذوب می شوم و می خوانم و بچه ها نیز نقاط مورد علاقه خود را پیدا کرده اند. و از آنجا که میزهای زیادی وجود دارد ، مکانهای زیادی وجود دارد که می توانید نوشیدنی بریزید و برای مدتی دلپذیر باشید. اتاقی است که همه اعضای خانواده می توانند در آن استراحت کنند.

طراحی چگونه به این احساس کمک می کند؟

ما بر افزودن نور مناسب ، افزودن فضای کافی برای اسباب بازی بچه ها و آوردن عناصر مدرن به اندازه کافی تمرکز کردیم تا اتاق بیش از حد شلوغ یا رسمی به نظر نرسد.

خطوط تمیز مبلمان خاص ، چوب دستی وانیلی میز قهوه ، الگوی الماس بوهو مدرن روی میز کنسول ، لامپ های مدرن با شکل جالب ، چاپ پیکاسو-همه این موارد به ایجاد سبکی در اطراف ثروتمندان کمک کرد. ، مبل تیره و فرش قرمز. گرما واقعاً ناشی از انواع پارچه و مواد طبیعی است که مبل سبز و دسته کوچک فرش قرمز را نرم می کند.

ما همچنین تعدادی صندلی پرنعمت که هلندی دهه 70 هستند آورده ایم که کمی فریبنده به فضا می بخشد. من عاشق چگونگی ترکیب آن ها با آینه طلایی فوق العاده تزئین شده بالای شومینه ، گل های تزئین شده در هنر مجاور و دیگر عناصر طراحی سنتی تر هستم. تنش چیزی است که اتاق را جالب می کند.

آیا کاری که ما متفاوت از آنچه در ابتدا برنامه ریزی کرده بودیم انجام دادیم؟

یکی دو مورد بود. ما در ابتدا قصد داشتیم میز کنسول را زیر تلویزیون بگذاریم تا اینکه متوجه شدیم طول قفسه های دیواری (که در ابتدا قرار بود پشت مبل آویزان شوند) طول دقیق تلویزیون است. فقط یکی از آنها بود تصادفات

ما به جای قفسه های دیواری ، چاپ پیکاسو را که قبلاً در پشت مبل داشتم ، اضافه کردیم. من عاشق چاپ هستم و احساس کردم اندازه ، مقیاس و سبکی مناسب برای ایجاد نقطه کانونی روی آن دیوار است.

ما همچنین برنامه خود را برای قسمت نشیمن در پنجره خلیج تغییر دادیم. به جای افزودن میز و صندلی کافه در اتاق خانواده ، تصمیم گرفتیم آنها را در اتاق هلو قرار دهیم. به جای آنها دو صندلی راحتی در سالن قرار دارد. آنها رو به روی مبل هستند و به ایجاد یک چیدمان واقعاً محاوره ای در هنگام تمرکز کمک می کنند دور از تلویزیون (یک برد-برد در کتاب من).

قسمت های مورد علاقه من در اتاق کدامند؟

من کاری را که با دیوار تلویزیون انجام دادیم دوست دارم. افزودن قفسه ها به پوشاندن عنصر طراحی که اغلب به عنوان یک نقطه دردناک شناخته می شود کمک می کند.

کابینت ذخیره سازی بچه ها نیز برای ما بسیار خوب کار می کند و من عاشق بافتی هستم که قطعه به فضا می افزاید.

علاوه بر این ، فرش قرمز هر روز باعث شادی من می شود. این احساس بسیار غنی است و وقتی قدم به اتاق می گذارید ، فرش دنج باعث می شود احساس کنید که باید آرامش داشته باشید (برخلاف اتاقهای نزدیک که کف کاشی دارند).

اتاق تموم شده؟

آره! برای یک جزئیات احتمالی صرفه جویی کنید. سقف بزرگ و طولانی است و به نوعی التماس می کند چیزی، بنابراین ممکن است در نهایت چراغ سربار را اضافه کنیم. در حال حاضر ، ما دارای نور خلق گرم هستیم که واقعاً خوب کار می کند. همه لامپ ها اتاق را واقعا دنج می کنند.

من نمی توانم منتظر باشم تا ببینم فصل تعطیلات چه تغییراتی در این فضا ایجاد می کند! سال قبل ، جایی بود که ما با لباس خواب جمع شدیم و هدایایی را با بشقاب های پیراشکی در دامانمان و میموزا در دست باز کردیم. چرخ های من در حال چرخش است!

منابع محصول:

قطعات خاصی در این اتاق به ما اهدا شد ، از جمله قطعات Crate & Barrel و مبل One Kings Lane.

کاناپه: One Kings Lane
میز کنسول پشت مبل: جعبه و بشکه
میز کنسول نزدیک ورودی: جعبه و بشکه
قفسه ی نگهداری: جعبه و بشکه
میز قهوه خوری: لولو و جورجیا (قسمت شیشه ای جداگانه اضافه شده است)
صندلی راحتی: پرنعمت از طریق طراحی عصر طلایی
جدا کننده اتاق: درون
میز جانبی مشکی: میچل گلد + باب ویلیامز
میز تاشو: پرنعمت
مدفوع: مقاله
میز جانبی سفید: لولو و جورجیا
میز جانبی مرمر: وست الم (خریداری شده سالها پیش)
فرش قرمز: گره های نوردیک
Sisal Back: آمازون
لامپ های طبقه مناسب: جعبه و بشکه
چراغ پایهدار: Mooielight
آثار هنری کنار شومینه: چاپ Minted She’s Blooming و روباه دستکش های خود را در می آورد
آثار هنری بالای میز کنسول: سنت فرانک
چاپ پیکاسو: چایریش (خریداری شده سالها پیش)
آینه کف: جعبه و بشکه
آینه بالای شومینه: پرنعمت
قفسه های دیواری: جعبه و بشکه
تلویزیون: سامسونگ
پرده: Blinds.com

یادداشت ویراستار: این مقاله شامل پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین بودجه عملیات کسب و کار استفاده می کند. س Haveالی دارید یا می خواهید درباره نحوه استفاده از پیوندهای وابسته بیشتر بدانید؟ به ما ایمیل بزنید