3 ترفند ساده برای صفحه فرود که به افزایش فروش شما کمک می کند

شما تمرین را می شناسید: شما یک صفحه فرود سریع ایجاد می کنید و شروع به تبلیغ آن می کنید.

سرنخ ها شروع به ورود می کنند ، اما یک مشکل وجود دارد: هیچکدام از آنها به مشتریان پولی تبدیل نمی شوند. آنها فقط آنجا نشسته اند و منتظرند.

آشنا به نظر می رسد؟ تو تنها نیستی. بسیاری از مشاغل صفحات فرود سریع را با هم جمع می کنند و فقط به مرحله بعدی فوری فکر می کنند (مثلاً تولید سرنخ). آنها اغلب در مورد مهمترین چیز فکر نمی کنند: چگونه صفحه فرود بر میزان فروش در خط پایین تأثیر می گذارد.

این امر اغلب باعث ایجاد خط لوله ای از سرنخ های غیر واجد شرایط می شود وقت ، انرژی و – بدتر از همه – پول شما را هدر می دهدبه اگر راهی وجود داشت که بتوانید نه تنها نرخ تبدیل صفحه فرود خود ، بلکه نرخ تبدیل فروش کلی را نیز بهبود ببخشید؟

حدس بزن چی شده؟ وجود دارد!

با پیروی از سه مرحله ذکر شده در این پست ، قبل از اینکه مشتریان احتمالی خود به تیم فروش شما برسند ، اعتماد بیشتری را به آنها جلب می کنید و مطمئن می شوید که مشتریان شما نه تنها به مشتریان پرداخته تبدیل می شوند.

1. از کپی خود برای پیش تعیین صلاحیت ترافیک استفاده کنید

در اینجا س everyالی وجود دارد که تقریباً هر بازاریابی می پرسد: “چقدر باید برای سرب هزینه کنیم؟”

و اگرچه این سال با حسن نیت است ، اما یک نکته کلیدی را از دست می دهد. هزینه برای سرب معیار بسیار مهمی است و باید آن را با دقت دنبال کنید ، اما نباید به دنبال ایجاد همیشه باشید اکثر منجر می شود در پایین ترین هزینه.

تولید سرب یک اره برقی است. شما باید کیفیت سرب را با مقدار سرب متعادل کنید. تولید سرنخ های ارزان قیمت در صورتی که فاقد صلاحیت باشند واقعاً فایده ای ندارد. انجام این کار فقط اتلاف منابع تیم فروش شما است.

و این جایی است که صفحه فرود شما قدم می گذارد. می توانید از آن برای فیلتر کردن سرنخ های فاقد صلاحیت استفاده کنید قبل از آنها هرگز وارد اکوسیستم فروش شما می شوند.

شما می توانید این کار را به دو صورت انجام دهید:

  1. با استفاده از زبانی که به طرز ظریفی با افرادی که مورد نظر شما هستند صحبت می کند ، در حالی که افرادی را که بخشی از مخاطبان هدف شما نیستند از خود دور می کند.
  2. با پیش قدم بودن و بیان واضح در بخش “این برای چه کسانی است” به چه کسانی کمک می کنید و چه کسانی را کمک نمی کنید.

این یک مثال عالی از آکادمی عضویت است ، جایی که آنها به وضوح می گویند که عضویت برای چه کسانی و چه کسانی است نیست برای.

به هر روشی که تصمیم بگیرید این کار را انجام دهید ، معمولاً چهار مورد را می خواهید قبل از تماس با مشتریان با آنها مشخص کنید. این مخفف BANT را تشکیل می دهد:

  • بودجه: آیا این شخص به مبلغ مورد نیاز برای خرید محصول/خدمات شما دسترسی دارد؟
  • قدرت: آیا این شخص قدرت تصمیم گیری برای تأیید خرید مالی را دارد؟
  • نیاز: آیا فردی که این صفحه فرود را مشاهده می کند کسی است که واقعاً می خواهد به نتیجه ای که شما قول می دهید برسد؟
  • زمان: آنها در چه بازه زمانی به دنبال راه حلی هستند؟

هنگامی که صفحه فرود خود را می سازید ، مطمئن شوید که هر یک از این نکات را در کپی خود ذکر کرده اید تا مطمئن شوید فقط افراد مناسب به تیم فروش شما می رسند.

2. شامل تصویری از خود ، تیم یا دفتر خود باشید

هرچه بیشتر بتوانید برای ایجاد اعتماد با مشتری احتمالی قبل از صحبت با آنها اقدام کنید ، بهتر است. این امر در مورد ارائه دهندگان خدمات در مواردی که معمولاً بیشتر با مشتریان 1: 1 برقرار است ، اهمیت بیشتری دارد.

به عنوان مثال مراقبت های بهداشتی را در نظر بگیرید. این صنعتی است که در آن اعتماد زیادی لازم است.

به طور معمول شما یک کمپین تبلیغاتی را هدایت می کنید که افراد را به یک صفحه فرود هدایت می کند ، جایی که می توانند فرم “مشاوره رایگان” را پر کنند. از آنجا ، دفتر با آنها تماس می گیرد تا مشاوره حضوری خود را رزرو کنند.

یکی از بزرگترین مانع برای قیفی مانند این این است که افراد فرم را پر می کنند اما هنگام تماس دفتر تلفن تلفن خود را پاسخ نمی دهند. پس از چندین بار مواجه شدن با این مشکل ، زمان انجام تحقیقات فرا رسید.

معلوم است مردم عصبی هستند. آنها از ورود به یک عمل بهداشتی عصبی هستند بدون اینکه ابتدا از این تمرین ، تیم و خدماتی که در آن ثبت نام کرده اند اطلاعات بیشتری کسب کنند.

آنها در اوج لحظه ثبت نام می کنند ، سپس “پشیمانی خریدار” را دریافت می کنند. (یا ، می دانید ، “عصبانیت خریدار”)

برای رفع این مشکل ، مطمئن شوید که عکسهای خود ، تیم یا حتی محل کار خود را به صفحات فرود خود اضافه کنیدبه با انجام این، بازدیدکننده می بیند که با چه کسانی سر و کار دارد و (در مورد یک عمل بهداشتی) جایی که آنها دیدار خواهند کرد

سالن بدنسازی مستقر در انگلستانتناسب اندام بدون نقص نمونه کاملی از این امر است. آنها در جستجوی پشتیبانی با نرخ تبدیل تبلیغات و صفحه فرود به ما مراجعه کردند. آنها به ما گفتند که مخاطبان موردنظر آنها لزوماً “افرادی نیستند که بدنسازی می کنند” و آنها می خواهند از جمعیتی وسیع تر (یعنی افرادی که قبلاً به باشگاه ورزشی نرفته بودند) رسیدگی کنند.

با توجه به این موضوع ، ما می خواستیم تصاویری از سالن بدنسازی ، مربیان شخصی و سایر اعضا را که در حال تمرین در صفحه فرود هستند ، قرار دهیم. به این ترتیب ، مردم می توانند ببینند که سالن بدنسازی مکان ترسناکی نیست و محیطی سرگرم کننده و اجتماعی است.

با افزودن تصاویری از این قبیل ، ما آن را مشاهده کردیم افزایش نرخ تبدیل صفحه فرود از 4 درصد به 11 درصد– افزایش نرخ تبدیل 275!

3. پیوند به صفحه تأیید اطلاعاتی

صفحه تأیید (صفحه ای که شخص در آن فرود می آید بعد از صفحه فرود) کم استفاده ترین املاک در اینترنت است.

هنگامی که شخصی برای پیشنهاد در صفحه فرود شما ثبت نام کرد ، باید به صفحه تأیید هدایت شود که دو کار را انجام می دهد:

  1. اقدامی را که به تازگی انجام داده اند تأیید می کند.
  2. مرحله بعدی را معرفی می کند.

شما تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از افراد برای امور ثبت نام می کنند بدون اینکه بدانند چه کار کرده اند. صفحه تأیید مکان کاملی برای تقویت اقدامی است که به تازگی انجام داده اند ، روشن می کند که آنها برای پیشنهاد شما ثبت نام کرده اند.

همچنین می توانید از صفحه برای تکرار مزایای تکمیل فرم خود استفاده کنید. با انجام این کار ، آنها به احتمال زیاد به چیزی که برای آن ثبت نام کرده اند توجه می کنند.

هنگامی که معامله را تأیید کردید ، شما را به طور کامل وارد مرحله بعدی می کند.

وقتی شخصی برای پیشنهاد شما ثبت نام می کند ، در حالت قصد است. آنها به طور فعال در تلاش برای حل یک مشکل هستند – و اگر به آنها فرصت ندهید قدم بعدی را بردارند ، فرصتی را از دست می دهید.

در اینجا یک مثال دیگر از تناسب اندام بدون خطا آورده شده است. صفحه تأیید داستان های موفقیت را ارائه می دهد – بنابراین مردم این شانس را دارند که ببینند موفقیت حتی قبل از تماس تلفنی چگونه است.

گام بعدی شما ممکن است این باشد که چیزی را برای آنها گران کنید ، یا حتی می تواند به سادگی “فروش” مرحله بعدی باشد. اگر گام بعدی این است که تیم فروش شما تماس بگیرد ، در صفحه تأیید به مشتریان خود اطلاع دهید! انتظارات آنها را برطرف کنید و احتمال ظاهر شدن آنها را افزایش می دهید.

پاداش: نمایش اثبات اجتماعی خاص

می دانم ، می دانم – گفتم وجود خواهد داشت سه نکات. اما شما تا اینجا خوانده اید ، بنابراین کتاب دیگری داشته باشید! 😉

نکته اینجاست: هیچ کس دوست ندارد خوکچه هندی باشد. وقتی افراد از صفحه فرود شما دیدن می کنند ، آنجا هستند زیرا پیشنهاد شما برای آنها جالب است. آنها معتقدند شما ممکن است به آنها در حل یک مشکل خاص کمک کنید.

هدف از صفحه فرود این است که به مردم بگویید چگونه و چرا شخص یا شغل مناسب برای کمک به آنها هستید. یکی از بهترین راه ها برای این کار ارائه مدارک اجتماعی خاص است که نشان می دهد مورد اعتماد افرادی مانند آنها هستید که قبلاً به آنها کمک کرده اید.

ویدئوها بسیار خوب کار می کنند زیرا واقعی به نظر می رسند. (با این حال ، مطمئن شوید که هر ویدئویی در صفحات فرود شما هدف اصلی را ارائه می دهد ، زیرا نشان داده شده است که تأثیر منفی یا منفی بر تبدیل ها دارد.)

راه های زیادی وجود دارد که می توانید اثبات اجتماعی را به صفحات فرود خود اضافه کنید ، مانند نشان دادن آرم های اعتماد ، پشتیبانی رسانه های اجتماعی ، بررسی ، رتبه بندی ، توصیفات یا مطالعات موردی.

اگر می توانید اثبات اجتماعی مخصوص پیشنهاد خود را ارائه دهید ، این امر تا حد زیادی پیش می رود. به عنوان مثال ، اگر دندانپزشک هستید و سعی می کنید مردم را برای پیشنهاد سفید کردن دندان های خود ثبت نام کنید ، داستان افرادی را که از این خدمات استفاده کرده اند با شما به اشتراک بگذارید.

همیشه برای تبدیل این تبدیل ها به فروش دو قدم جلوتر فکر کنید

به یاد داشته باشید: هنگامی که یک صفحه فرود ایجاد می کنید ، فقط به مرحله بعدی فکری نکنید – به این فکر کنید که چگونه صفحه فرود می تواند به شما در این زمینه کمک کند کل فرایند فروشبه

صفحه فرود شما اولین برداشت واقعی مردم از نام تجاری شما است. و همانطور که همه می دانیم: شما فقط یک فرصت برای ایجاد اولین تاثیر می دهید. پس حساب کنید!

یک راه عالی برای انجام این کار استفاده از ترافیک هوشمند است. این به شما امکان می دهد تا به طور خودکار با صفحه فرود که احتمالاً آنها را بر اساس ویژگی های منحصر به فرد خود تبدیل می کند ، به مشتریان احتمالی خود خدمت کنید. این بدان معناست که می توانید انواع مختلف صفحه فرود را با استفاده از نکات بالا امتحان کنید ، سپس Smart Traffic را روشن کرده و ببینید کدامیک بهترین عملکرد را دارند.