شما تا به حال از وب سایت تلفن خود بازدید کرده اید که این است به وضوح برای موبایل بهینه نشده است؟
متن برای خواندن بدون بزرگنمایی بسیار کوچک است و برای خواندن یک جمله کامل باید صفحه را ورق بزنید. سعی می کنید روی پیوند کلیک کنید و –وای!– شما پیوند را در کنار آن ضربه زده اید.
بطور خلاصه: سرگرم کننده نیستبه
اگر هنوز صفحه فرود خود را برای موبایل بهینه نکرده اید ، به احتمال زیاد بسیاری از بازدیدکنندگان شما همان تجربه خسته کننده را دارند. مطالعات نشان می دهد که تا 68.1 درصد از بازدیدهای وب سایت جهانی از سیستم عامل های تلفن همراه آمده استبه این آمار همچنین به این معنی است که بهینه سازی تلفن همراه به شما فرصتی عالی برای افزایش تبدیلات می دهد.
در حقیقت، همه صفحات فرود شما می توانند از شیوه های بهینه سازی تلفن همراه بهره مند شوند، حتی اگر قبلاً شروع به بهینه سازی برای دوستان تلفن های هوشمند خود کرده اید.
بیایید در مورد آماده شدن برای بهینه سازی تلفن همراه در صفحه فرود خود و سه راه برای بهبود تجربه موبایل بازدیدکنندگان صفحه فرود صحبت کنیم.
قبل از بهینه سازی: مخاطبان و معیارهای تلفن همراه خود را درک کنید
وقتی می خواهید صفحه فرود خود را برای موبایل بهینه کنید ، به یاد داشته باشید که دو نوع اطلاعات را بدست آورید: داده های مخاطبان تلفن همراه و معیارهای تلفن همراه شما.
مخاطبان تلفن همراه شما احتمالاً دارای جمعیت شناسی ، روان شناسی و رفتارهای متفاوتی از سایر بخش های مخاطبان شما هستند. مطمئن شوید که می دانید این بازدیدکنندگان چه کسانی هستند بنابراین می توانید صفحه فرود تلفن همراه خود را با علایق و نیازهای آنها تنظیم کنید. ابتدا به وب و تجزیه و تحلیل اجتماعی خود نگاه کنید تا ببینید آنها با چه کانال ها ، سیستم عامل ها و مارک های دیگری در ارتباط هستند.
معیارهای کنونی تلفن همراه خود را نیز جمع کنید. از این گذشته ، اگر ندانید چه قسمتهایی از صفحه فرود شما باعث تبدیل نمی شود. عادت کنید که معیارهای صفحه فرود موبایل خود را مشاهده کنید تا به دنبال راه هایی برای بهینه سازی باشید.
3 راه برای بهینه سازی صفحه فرود موبایل
اکنون که داده های مخاطبان و معیارهای خود را به صورت مربع قرار داده اید ، سعی کنید این سه تاکتیک را برای بهینه سازی صفحه فرود موبایل خود دنبال کنیدبه
1. با در نظر گرفتن فضای کمتر طراحی کنید
صفحات فرود موبایل فضای کار کمتری نسبت به همتایان رومیزی خود دارندبه وقتی از صفحه ای استفاده می کنید که در دست شما قرار دارد ، این اتفاق می افتد.
وقتی طرح صفحه فرود موبایل خود را ایجاد می کنید ، شما باید بدانید کدام عناصر را در اولویت قرار دهید از آنجا که شما به احتمال زیاد جایی برای همه قطعات نسخه دسکتاپ خود نخواهید داشت. برای این سه جزء بزرگ فضا بگذارید:
- نسخه اصلی صفحه فرود کپی
- دکمه دعوت به عمل
- بصری اصلی
هنگامی که عناصری را که می خواهید در صفحه فرود تلفن همراه خود نگه دارید تعریف کنید ، بررسی کنید که با هم تداخل ندارندبه یک سازنده صفحه فرود معمولاً محتوا را برای طرح بندی تلفن همراه تنظیم می کند و حالت پیش نمایش تلفن همراه را ارائه می دهد. همچنین می توانید نشانی اینترنتی صفحه خود را به تست موبایل کنسول جستجوی Google وصل کنید تا قابلیت استفاده آن بررسی شود.
یکی از مهمترین نکاتی که هنگام طراحی صفحه فرود برای موبایل باید در نظر داشته باشید این است اکثر مردم سایت های تلفن همراه را با یک دست حرکت می کنندبه در حالی که افراد معمولاً بین روش های مختلف نگه داشتن تغییر می دهند ، 75 درصد از یک انگشت یا انگشت شست برای لمس صفحه استفاده می کنند. برای سهولت ناوبری برای بازدیدکنندگان خود ، عناصر قابل کلیک خود را بزرگ و فاصله دار نگه داریدبه
برای مثال ، نحوه طراحی Taboola برای آهنربای سرب تلفن همراه را برای گزارش مد و زیبایی آنها بررسی کنید:
Taboola سرفصل خود را با فونت بزرگ و فضای سفید کافی در اطراف خود نگه می دارد تا از فرم جدا باشد. زمینه های فرم و دکمه CTA هر دو به اندازه کافی بزرگ هستند تا بتوانید با یک انگشت شست یا انگشت به راحتی ضربه بزنید. این بخش صفحه فرود همه چیز را ساده نگه می دارد بازدیدکنندگان می توانند بدون مشکل فرم را پر کنندبه
2. کلمات خود را عاقلانه انتخاب کنید
از آنجایی که صفحات فرود موبایل املاک کمتری نسبت به صفحات فرود دسکتاپ ارائه می دهند ، همچنین کپی کمتری برای کار خواهید داشت. بنابراین ، شما می خواهید هر کلمه را بسازید –هر شخصیت-شمردن.
با روش BLUF (خط پایین در جلو) می توانید کپی خود را با ضربه محکم کنید. همانطور که از نامش مشخص است ، BLUF مهمترین اطلاعات شما را در ابتدای نسخه قرار می دهدبه به خصوص برای تبدیل صفحه فرود دسکتاپ به موبایل بسیار خوب عمل می کند ، زیرا اطلاعات خود را برای اولویت بندی دقیقاً در بالا در اختیار خواهید داشت.
وقتی کپی خود را نوشتید ، با حالت ویرایش بروید بریدن هر گونه کرک به عنوان اولویت اصلی شمابه کلمات اضافی را حذف کنید ، جملات خود را کوتاه کنید و کلمات رسا را بر روی عبارات پر کلمه انتخاب کنید.
این صفحه فرود Geico شامل قانون “کمتر بیشتر است” برای کپی تلفن همراه است:
“راه خود را به سمت پس انداز هدایت کنید. » با گرفتن نقل قول یا تماس با Geico ، سفر به پس انداز بیمه را آغاز می کنید. این تنها چیزی است که شما باید بدانید.
Promo همچنین با صفحه فرود تلفن همراه خود ، نتیجه نهایی را حفظ می کند:
با عنوان “،به راحتی فیلم های رسانه های اجتماعی ایجاد کنید، “Promo به شما ارزشی را می دهد که برنامه آن در یک خط ارائه می دهد. سپس ، فرعی “ببینید چگونه کار می کند”اگر می خواهید بیشتر بیاموزید – بدون نیاز به کپی بیشتر ، از شما دعوت می کند تا ویدیویی را تماشا کنید.
یادداشت ویراستار: ما اخیراً داده های بیش از 30،000 صفحه را تجزیه و تحلیل کرده ایم تا دریابیم که ویدئو چگونه بر تبدیل صفحات فرود شما تأثیر می گذارد – چه در تلفن همراه و چه در رایانه. نکته: عالی نیست
3. سرعت را در اولویت اصلی خود قرار دهید
بازدیدکنندگان در مورد سرعت صفحه گزین هستند –بخصوص روی موبایل اگر بارگیری بیش از سه ثانیه طول بکشد ، 53 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت تلفن همراه صفحه ای را ترک می کنند.
سه. ثانیه ها
متاسفانه ، بسیاری از صفحات فرود تلفن همراه این علامت را از دست می دهندبه هفتاد درصد صفحات فرود موبایل در مطالعه Think With Google بیش از هفت ثانیه طول کشید تا به طور کامل بارگیری شوند. اوف
آیا می دانید سرعت بارگذاری صفحه فرود چگونه جمع می شود؟ صفحه فرود خود را از طریق PageSpeed Insights گوگل اجرا کنید تا سرعت متوسط بارگذاری تلفن همراه خود را تعیین کرده و توصیه های کلی برای افزایش آن دریافت کنید. سپس آن را با Unbounce Landing Page Analyzer برای توصیه های مربوط به صفحه فرود بررسی کنید.
اگر زمان بارگذاری شما بیشتر از آن چیزی است که می خواهید ، استراتژی های زیادی برای افزایش سرعت در اختیار دارید. بسیاری از اصلاحات فنی و دانه ای وجود دارد ، اما می توانید با این نکات سطح بالا شروع کنید:
- محتوای غیر ضروری را از صفحه خود حذف کنید.
- با تغییر اندازه ، تغییر نوع فایل یا فشرده سازی تصاویر خود ، آنها را بهینه کنید.
- صفحه فرود خود را به صفحه AMP تبدیل کنید.
(BTW کاربران Accelerate ، Scale و Concierge ما می توانند ایجاد یک صفحه AMP از طریق منوی اصلی سازنده.)
تجربه موبایل بازدیدکنندگان خود را نرم و صاف کنید
فناوری تلفن همراه نسخه ساده ای از نسخه دسکتاپ خود است و صفحه فرود تلفن همراه شما باید از همین اصل پیروی کند.
صفحه خود را با ضروری ترین بخشهای آن تنظیم کنید ، به آنها فضای لازم برای بیان نکته را بدهید و اطمینان حاصل کنید که همه چیز لیکی-اسپلیت بارگذاری می شود. وقتی سعی می کنید بهترین صفحه فرود تلفن همراه خود را ایجاد کنید ، یک سازنده صفحه فرود اختصاصی مانند سازنده هوشمند بسیاری از کارها را برای شما انجام می دهدبه این کار بر روی برنامه نویسی ، طراحی و چیدمان سنگینی می کند تا بتوانید بر ایجاد محتوای صفحه فرود متمرکز شوید.
همانطور که در صفحه فرود خود کار می کنید ، Smart Builder توصیه های بهینه سازی را به شما ارائه می دهد و در وقت شما و تبدیل های از دست رفته صرفه جویی می کند.