ما یک ماه از حضور در آشپزخانه خود فاصله داریم! در اینجا یک به روز رسانی Remodel است

به روز رسانی آشپزخانه بازسازی
نگاهی به فضای ناهار خوری آشپزخانه.

من شنیده ام که می گویند بازسازی تقریباً مانند حرکت استرس زا است. من عموماً سعی می کنم در مورد ورود به دوران استرس زا نگرش خوش بینانه ای داشته باشم ، اما نکته ای وجود دارد که باید در مورد پذیرش زمانی که در آستانه نزدیک شدن هستید اعتراف کرد. من و جو امروز آنجا هستیم.

بازسازی بسیار عالی پیش می رود (و من کاملاً می دانم که داشتن فرصتی برای انجام چنین پروژه ای یک امتیاز است) ، اما زندگی بدون فضاهایی که عادات روزانه ما را تثبیت می کند دشوار است ، به ویژه از آنجایی که ما دو کودک نوپا داریم که با ثبات رشد می کنند. و از آنجا که ما در حال بازسازی اتاق بچه ها هستیم ، زندگی در خانه واقعاً آشفته به نظر می رسد.

خوشبختانه نوشتن این پست به من نشان داد که چقدر در بازسازی پیشرفت کرده ایم و چقدر نزدیک به هم چیدن آشپزخانه هستیم ، که باعث می شود بسیار واقعاً برای آینده هیجان زده است

PS آیا شما فقط در این پروژه به ما ملحق می شوید؟ اگر می خواهید از کجا شروع کرده ایم و کجا بوده ایم ، به پست های قبلی ما در مورد این بازسازی نگاهی بیندازید.

در اینجا ما در حال حاضر در بازسازی هستیم

تخریب آشپزخانه از آخرین هفته آوریل آغاز شد. این همان چیزی است که از آن به بعد اتفاق افتاده است:

  • جزیره آشپزخانه حذف شد (و روکش آن ذخیره شد تا به عنوان پشت در آشپزخانه بازسازی شده استفاده شود).
  • نیمی از دیوار بین آشپزخانه و زیرزمین برداشته شد.
  • کاشی قبلی حذف شد. کفپوش به یک کار بزرگ انجامید ، مخصوصاً از آنجا که تصمیم گرفتیم بیشتر (خیلی بیشتر) گاز بگیریم و همان کفپوش را در سرسرا و ورودی نصب کنیم. هنگامی که کفپوش قدیمی برداشته شد ، متوجه شدیم که کفپوش زیر زمین ناهموار است و باید کاملاً تعویض شود ، که واقعاً یک کار وقت گیر بود. پس از اتمام این مرحله ، کفها با بتن تراز شدند و عناصر گرمایش نیز نصب شدند.
  • برخی از عناصر الکتریکی جدید به منظور همسویی با قرار دادن وسایل و روشنایی در آشپزخانه بازسازی شده نصب شد.
  • کابینت ها رسیدند و نیمی از لوازم هم رسید. همه در گاراژ ما نشسته اند و منتظرند تا نوبت آنها نصب شود. یخچال اصلی ما هنگام تحویل افتاد و خراب شد و از آن زمان منتظر تعویض آن بودیم. این یکی از درسهایی است که در طول راه آموخته ام: چیزی همیشه با بازسازی اشتباه می شود و در یک نقطه خاص ، شما باید تصمیم بگیرید که به جای مبارزه با آن ناگزیری ، با مشت برخورد کنید.
به روز رسانی آشپزخانه بازسازی
به سمت قسمت آشپزی آشپزخانه نگاه کنید ، با ایستگاه نوشیدنی در سمت چپ و ناهار خوری در سمت راست.

نصب کف قابل توجه ترین به روز رسانی است که تا کنون اتفاق افتاده است. من عشق نحوه ظاهر شدن این کاشی تیم این الگو را به طرز دقیقی نصب کرد و نتیجه فقط زیبا است. کاشی هفته گذشته تزریق و مهر و موم شده است و به جز کارهای تر و تمیز نهایی ، کفپوش ها در حال حاضر به طور کامل تکمیل شده اند !!

این روند از اینجا به بعد به این شکل خواهد بود

اکنون که کفپوش کامل شده است ، مراحل بعدی به شرح زیر است:

  • دیوار گچ و تریم را نصب کنید ، سپس دیوارها را در صورت نیاز لمس کنید
  • کابینت ها را نصب و رنگ آمیزی کنید ، سپس در صورت لزوم تزیینات را لمس کنید
  • لوازم خانگی نصب کنید
  • میزهای پیشخوان را نصب کنید
  • لوله کشی و روشنایی را نصب کنید

ما همچنین قفسه های شناور را اضافه می کنیم که رنگ آمیزی می شوند تا با روکش بلوط رنگ آمیزی شود ، و من معتقدم که پنجره ها را نیز به پنجره ها اضافه می کنیم ، که یکی از آخرین مواردی است که باید با آن مقابله کرد.

من هنوز باید دستگیره ها را برای کابینت انتخاب کنم. من همچنین باید مدتی را صرف این کنم که چگونه در فضا سرگرم شویم و دقیقاً چگونه می خواهم جریان داشته باشد.

به روز رسانی آشپزخانه بازسازی
نگاهی به ایستگاه نوشیدنی های آینده در سمت چپ به سرسرا و در سمت راست به اتاق هلو (در حال حاضر اتاق ناهارخوری) منتهی می شود.

از نظر اثاثیه برای ناهارخوری ، من ظاهری لایه ای و زنده دارم که خیلی ارزشمند به نظر نمی رسد. من از آشپزخانه های کلبه انگلیسی الهام زیادی می گیرم و به این فکر می کنم که چگونه مواد نیمه قرن را با جنبه های طراحی سنتی تر ترکیب کنم. من می خواهم قطعات پرنعمت بیشتری برای این اتاق تهیه کنم و در حال صحبت کردن به دنبال میزهای قدیمی هستم. در نهایت ، من می خواهم وقت خود را با وسایل خانه بگذرانم و تشخیص دهم که ممکن است این فضا هرگز به معنای سنتی “انجام نشود” ، زیرا تکامل یک ظاهر لایه ای به زمان نیاز دارد.

این جدول زمانی برآورد شده ما است

ساخت و ساز در آشپزخانه باید اگر همه چیز طبق برنامه پیش رفت در اواسط آگوست کامل شود. برخی از جزئیات وجود دارد که تکمیل آنها بیشتر طول می کشد ، مانند اتمام مراحل روی دیوارپوش و قفسه های باز در قسمت آشپزخانه.

در انتظار قطعاتی که تصمیم می گیریم ، زمان بندی کلی ما برای مبلمان تقریباً اواخر اکتبر تا اوایل نوامبر خواهد بود. امیدواریم تا آن زمان مبلمان ، فرش (ها) و هرگونه نورپردازی نهایی انتخاب شود.

به ناهار خوری نگاه کنید ، با ورودی زیرزمین در سمت چپ.

وقتی به سمت خط پایان این آشپزخانه حرکت می کنیم (حداقل تا مرحله ساخت) ، من واقعاً هیجان زده ام که فضا برای خانواده ما چه خواهد شد. من واقعاً ، واقعاً ، واقعا نمی توانم منتظر بمانم تا اولین مهمانی شام خود را اینجا برگزار کنیم. البته این یک مکان برای پخت و پز است ، قبل از هر چیز ، اما همچنین باید محلی برای جمع آوری خانواده و دوستان باشد ، و من مشتاق هستم که ببینم این چشم انداز به زودی زنده می شود.