چند مورد از موارد مورد علاقه من برای مراقبت از خود پایدار

مشترکان جدید Grove با خرید یک هدیه رایگان دریافت می کنندبه

بازگشت به برخی عادات آسان است. هنگامی که به تازگی به آشپزخانه خود بازگشتیم ، من مصمم بودم که در حفظ پایداری فضا تا آنجا که ممکن است به مسیر خود بازگردم-در مورد محصولاتی که برای خرید انتخاب می کنیم بیشتر فکر کنم و مصرف پلاستیک یکبار مصرف خود را کاهش دهیم. با شتاب کامل ، من به اتاقهای دیگر خانه نگاه کردم تا تعیین کنم چه محصولاتی را می توانم متوقف کنم یا با گزینه های پایدارتر جایگزین کنم.

من تمام تلاش خود را کرده ام تا یک بازیافت کننده مسئول باشم ، هر چند که گاهی اوقات این کار دشوار بوده است. این یک چالش است که با آنچه شهر به عنوان بازیافت می پذیرد و چه چیزی قبول نمی کند ، یک چالش است. سپس یک منبع نیز تهیه می شود ، همه موارد را ذخیره می کند ، و یک تخلیه را انجام می دهد. می دانم که این صدا چندان سخت به نظر نمی رسد ، اما دست و پا گیر است و بعد از بچه ها ، گاهی اوقات تقریباً غیرممکن به نظر می رسد. بنابراین به جای این که مرتباً احساس گناه و شرم در مورد بازیافت نکردن یا انجام نادرست آن را انجام دهم ، به دنبال راه هایی برای جلوگیری از استفاده از وسایل مراقبت از خود از پلاستیک یکبار مصرف هستم.

در طول این سالها ، من بیشتر مراقب عادات خریدم بوده ام ، به چیزهایی که پایدار هستند توجه کرده و به مواد اولیه آنها بیشتر دقت کرده ام. این یک روند ثابت بوده است که من به طور مداوم روی آن کار می کنم. من واقعاً خرید از Grove Collaborative را دوست دارم زیرا محصولات بدون افت کیفیت پایدار هستند. من قبلاً علاقه خود را به گروو (با صابون های پمپ قابل پر کردن آنها و لوازم تمیز کردن آنها) دوست دارم و واقعاً هیجان زده بودم که خط مراقبت شخصی پایدار آنها ، هلو را امتحان کنم.

هلو یک سال است که وجود دارد و در آن سال ، آنها از آن جلوگیری کردند 62000 پوند پلاستیک وارد حمام مصرف کنندگان می شود. خط هلو دارای مجموعه ای از صابون های نوار (دست ، صورت و بدن) ، شامپو و نوارهای نرم کننده و خوشبو کننده قابل پر شدن است که همگی دارای رایحه های معطر هستند.

من به تازگی هلو را امتحان کرده ام و گیر کرده ام. صابون های دست و بدن دارای روغن نارگیل و کره شیا هستند ، به این معنی که بسیار مرطوب کننده و خامه ای هستند. دئودورانت طبیعی فاقد آلومینیوم ، تالک ، جوش شیرین ، فتالات و پارابن است. بوی یاس نارگیل بوی فوق العاده ای می دهد و مهمتر از همه ، به آرامی پخش می شود (بر خلاف برخی دیگر از دئودورانت های طبیعی که من امتحان کرده ام اما نامی از آنها برده نمی شود).

من هیجان زده ام که شامپو و نوارهای نرم کننده را نیز امتحان کنم. من قبلاً از اینها استفاده نکرده ام ، بنابراین کنجکاو هستم که چگونه پیش خواهد رفت. چیزی که من می دانم این است که بچه های من عاشق میله های شامپو هستند. هر دو در مرحله “من خودم می توانم انجام دهم” هستند و می دانم که آنها ایده یک شامپو را دوست خواهند داشت.

مسلماً وقتی به بحث مراقبت از خود می رسم ، صد در صد بدون پلاستیک یکبار مصرف نیستم ، اما در حال تغییر هستم. من محصولات پلاستیکی یکبار مصرف را محدود می کنم و در این راه تعویض محصولات کوچکی انجام می دهم ، مانند جایگزینی صابون دست فعلی من با نوار مرطوب کننده دست و بدن از هلو.


نکته ویراستار: این پست توسط Grove Collaborative حمایت می شود. غرامت دریافتی ما در ازای قرار دادن در Wit & Delight برای خرید لوازم ، استخدام عکاس ، نوشتن/ویرایش پست وبلاگ و حمایت از تیم بزرگتر پشت Wit & Delight استفاده می شود.

در حالی که غرامت در ازای پوشش دریافت می شد ، همه افکار و نظرات همیشه متعلق به من است. پست های حمایت شده مانند این به ما امکان می دهد محتوای پویای بدون پشتیبانی را ادامه دهیم. با تشکر از شما برای حمایت از شرکای ما!