انتخاب های کیت: 7 چیزی که در ماه جولای امتحان کردم و دوست داشتم

انتخاب های کیت: 7 چیزی که در ماه جولای امتحان کردم و دوست داشتم |  عقل و لذت

با نگاهی به این فهرست چیزهایی که در ماه ژوئیه دوست داشتم ، به وضوح می بینم که ماه گذشته برای من همه چیز در مورد پیدا کردن مجدد موجو خلاق من بود. این در مورد بازگشت به خلق ، شرکت در کلاس ها ، تماشای آب نبات بصری و خواندن کلمات شعری بود که تصویری متحرک ایجاد می کرد.

امیدوارم این پیشنهادات کمی شادی ، رنگ زیادی و آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد. ما دوباره در نیمه دوم یک سال واقعاً عجیب و غریب هستیم و خوشبختانه هنوز می توانیم در لحظات زیبایی ، راحتی و اجتماع پناهگاهی کوچک بیابیم.

به دنبال یافته های بیشتر مورد علاقه من هستید؟ می توانید همه پست های قبلی من در این زمینه را در اینجا پیدا کنید.


تزئین کنید

انتخاب های کیت: 7 چیزی که در ماه جولای امتحان کردم و دوست داشتم |  عقل و لذت
تصویر از طریق Target

جنگل: تزئین وحشی توسط جاستینا بلکنی

28 دلار

این کتاب مانند نگاهی گذرا به مغز جاستینا است. او توصیه های طراحی خود را به روش هایی که بسیار قابل هضم هستند ، نقض می کند. این راهنمای سفر قسمتی است ، که من آن را دوست دارم. جاستین زیبایی را در دنیایی می بیند که من اغلب نادیده می گیرم و از دست دادن خود در این کتاب خوشحال کننده است.


پوشیدن

انتخاب های کیت: 7 چیزی که در ماه جولای امتحان کردم و دوست داشتم |  عقل و لذت
تصویر از طریق Summersalt

شورت تابستانی بدون زحمت

65 دلار

من شلوارهایی را به همین سبک خریدم که متأسفانه اکنون فروخته شده اند ، اما خوشبختانه برای ما ، نسخه کوتاه نیز وجود دارد! من این سبک را برای استخر ، برای استراحت و بیرون رفتن برای ناهار پوشیده ام. اینها همه کاره هستند و رنگ آبی زرق و برق دار است. خرج کردن پول برای لباسهای راحتی برای من سخت است ، اما من بسیار خوشحالم که برای این سبک تلاش کردم.


خواندن

امیدوارم این مطلب شما را به خوبی پیدا کند توسط کیت بائر

11 دلار

کیت بائر سن نوجوانی اینترنت را به خوبی ثبت کرده است. این کتاب یکی از دلهای مورد نیاز من است. همین حالا آن را سفارش دهید و وقتی پاییز امسال به درب منزل شما رسید خوشحال شوید ، یا آن را به عنوان هدیه سفارش دهید!


سازمان دادن

انتخاب های کیت: 7 چیزی که در ماه جولای امتحان کردم و دوست داشتم |  عقل و لذت
تصویر از طریق BAGGU

مجموعه کیف BAGGU

34 دلار

BAGGU مجموعه کیف های مسافرتی فوق العاده ای دارد که در انواع رنگ های سرگرم کننده عرضه می شوند. من این مجموعه کیف را دارم و می بینم که برای سازماندهی کیف های دستی شما نیز مناسب است! بزرگترین اندازه برای iPad و کتاب مناسب است ، و سایرین برای نگهداری قلم و مداد ، سیم برق و محصولات مراقبت از پوست که می خواهید در سفر به همراه داشته باشید بسیار مناسب است.


تماشا کردن

تصویر از طریق HBO Max

کامل بلوم در HBO حداکثر

همراه با اشتراک HBO Max

این برنامه در حال حاضر مورد علاقه من سبک قلب است. من بلافاصله پس از تماشای کامل آن در یک کلاس طراحی گل ثبت نام کردم… دوبار. از نظر بصری خیره کننده است و احساس گرما و شادی را در شما ایجاد می کند ، مانند احساسی که پس از تماشا دارم نمایش بزرگ پخت بریتانیابه


از بین بردن

انتخاب های کیت: 7 چیزی که در ماه جولای امتحان کردم و دوست داشتم |  عقل و لذت
تصویر از طریق Blume

روغن کرامپ Blume Cloud 9

18 دلار

یک جعبه کوچک از بلوم به من هدیه دادند و بلافاصله در مورد این محصول روغن کرامپ کنجکاو شدم ، بیشتر به دلیل نام آن. من آن را بلافاصله آزمایش کردم و متوجه شدم رایحه آن بی نظیر است ، شبیه عطرهایی که دوست دارم بپوشم (خاکی با کمی مرکبات). من اخیراً آن را در سفری استرس زا با خود آوردم و واقعاً به تسکین کمک کرد! اگر به آروماتراپی علاقه دارید و/یا به دنبال تسکین علائم قبل از قاعدگی هستید ، آن را بررسی کنید. به راحتی می توانید در حال حرکت یا کنار تخت خود باشید.

PS این مورد حمایت نمی شود ، اما اگر شما علاقه مند به خرید این محصول هستید ، یک کد تخفیف از نام تجاری دارم! از کد WIT15 برای 15 درصد تخفیف در سطح سایت استفاده کنید (30 سپتامبر 2021 منقضی می شود).


گوش کن

تصویر از طریق کلاهبرداری خروج

خروج از پادکست کلاهبرداری

شامل هرجایی که به پادکست ها گوش می دهید ، می شود

من اخیراً در راه بازگشت از شیکاگو به این پادکست گوش دادم و متوجه شدم که داستان جذابی درباره مردی است که در ماه عسل در هند جان باخت. پیچ و تاب؟ او مسئول صدها میلیون دلار ارز رمزنگاری شده بود که مشتریانش به صرافی بیت کوین خود سپرده بودند-که اکنون همه آنها مفقود شده است. اگر داستان را نمی دانید ، به پادکست گوش دهید. شما را مجبور خواهد کرد که درباره آنچه واقعاً در مورد افراد زندگی خود می دانید فکر کنید و اینکه مردم چقدر ساده می توانند نسخه ای از خود را که می خواهند شما ببینید به شما ارائه دهند. من احساس می کنم که در آینده به روز رسانی های بیشتری در مورد این داستان وجود خواهد داشت!


یادداشت ویراستار: این مقاله شامل پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین هزینه های فعالیت های تجاری و وابستگی کمتر به محتوای مارک دار استفاده می کند. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول است. هنوز در مورد این پیوندها یا روند ما س questionsالی دارید؟ با خیال راحت به ما ایمیل بزنید.