انتخاب های کیت: 7 چیزی که من در ماه آگوست امتحان کردم و دوست داشتم

اوه ، آگوست – هوا گرم بود ، چسبناک بود و به سرعت در حال گذر بود. خوشبختانه زمانی برای تعطیلات در شمال وقت داشتم ، شبهای سردتر که شلوارهای بلند کمی زمان می برد ، روزهای زیادی را بدون آرایش به خاطر بعد از ظهرهایی که با بچه هایم در استخر آویزان بودند ، و در نهایت ، نمایشی که جو و من نمی توانستم با هم تماشا را متوقف کنم.

در اینجا چیزهایی وجود دارد که من در ماه آگوست سعی کردم و دوست داشتم.

به دنبال یافته های بیشتر مورد علاقه من هستید؟ می توانید همه پست های قبلی من در این زمینه را در اینجا پیدا کنید.


درمان شود

تصویر از طریق Sephora

Duo Sensitive Skin توسط موضوعات

56 دلار

بعد از اینکه لوله سرم محو شده را تمیز کردم ، تصمیم گرفتم آنقدر محصول را دوست داشته باشم که زمان خرید دو نفره فرا رسیده است. پس از درمان درماتیت اخیر من ، استفاده از محصولاتی که مخصوص پوست های حساس ایجاد شده اند ، ضروری است. من دوست دارم که محصولات Topicals با مشارکت یک هیئت مشاوره علمی ، از جمله یک متخصص پوست مجوز دار تهیه شده است. این محصولات هم در کاهش خطوط ریز و هم ناهموار پوست مثر هستند و محافظت از سد پوستی من در برابر درماتیت آینده.

البته ، اگر در مورد نگرانی های فردی پوست خود و اینکه چه محصولاتی برای شما مناسب تر است ، س questionsالی دارید ، لطفاً با متخصص زیبایی یا متخصص پوست مشورت کنیدبه


پختن

تصویر از طریق Target

یک غذای جاودانه توسط تامار آدلر

13 دلار

من این کتاب را در Grand Marias برداشتم و نتوانستم آن را زمین بگذارم. این مقاله مانند یک مقاله با هزاران ایده در مورد استفاده بیشتر از هر یک از اجزای آشپزخانه شما خوانده می شود. من اکنون با خوشحالی به ضایعات سبزیجات نگاه می کنم و می دانم که آنها تا پایان هفته طعمی از سهام را طعم می دهند.


پوشیدن

تصویر از طریق انبه

مانتوهای مجلسی

79 دلار

این لباس های فوق العاده زیبا و همه کاره برای انتقال از تابستان به پاییز هستند. آنها را با خودم به شمال آوردم (عکس بالا را ببینید!) و از آن زمان آنها را می پوشم. من عاشق خط راه راه متضاد و پهن هستم!


خواندن

تصویر از طریق Target

طرح کلی نویسنده: راشل کاسک

13 دلار

راشل کاسک نویسنده جدیدی است که خواندن او بسیار لذت بخش بود. هر صفحه در این کتاب مملو از حکایاتی است که باعث شد در تأمل ، بازخوانی یا سادگی نثر او مکث کنم. این یکی از به یاد ماندنی ترین کتابهای روشنایی معاصر است که تا کنون خوانده ام. نمی توانم منتظر بمانم تا کل سه گانه به پایان برسد.


مرطوب کردن

تصویر از طریق اولتا

کرم ریکاوری اورسا ماژور

48 دلار

این کرم صورت بود که من در حال بهبودی درماتیت اطراف دهانم بودم. من احساس کردم که آرامش بخش و مرطوب کننده عمیق است.


تماشا کردن

تصویر از طریق Apple TV+

فیزیکی در Apple TV+

همراه با اشتراک+ Apple TV

*برای هر کسی که اختلال خوردن داشته یا در میانه یکی از آنها قرار دارد ، این نمایش می تواند محرک باشد.*

من نحوه فیلمبرداری این نمایش را دوست داشتم و رز برن را به عنوان استاد کمدی تاریک دیدم. این موضوع مطمئناً جدی است و به مسائل بهداشت روانی می پردازد. من به عنوان فردی که با اختلال خوردن و ضربه خوردن دست و پنجه نرم کرده ام ، در واقع بسیار مفید بود که بشنوم افکار دیگری که در مورد من در دوران سختی کشمکش فکر می کردند ، درباره افکار دیگری که داشتم.


تغذیه کننده

تصویر از طریق Sephora

بالم لب مرطوب کننده ILIA Balmy Tint

28 دلار

تابستان امسال لب های من تحت تأثیر نور خورشید قرار گرفته اند و به لطف رنگدانه های زیاد ، کک و مک های دور خط لب من وقتی کمی رنگ می پوشم کمتر به نظر می رسد. این بالم لب ILIA در حالی که فوق العاده مغذی است و مدت زیادی از آن استفاده می کند ، دارای مقدار رنگدانه مناسب است.


یادداشت ویراستار: این مقاله شامل پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات شرکت و وابستگی کمتر به محتوای مارک دار استفاده می کند. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول قرار دارد. هنوز در مورد این پیوندها یا روند ما سوال دارید؟ با خیال راحت به ما ایمیل بزنید.