مورد برای گرفتن چیزها یک روز در یک زمان

همانطور که قبلاً در Wit & Delight مشاهده شد

یادداشت سردبیر: همانطور که خود را در فاصله بین تابستان و پاییز می بینیم – با احساس ترد شدن هوا هر روز صبح و فشار برای تغییر وضعیت روحی سپتامبر (یکی از بهره وری و روتین) که بر سر راه است – ما می خواستیم این مقاله خاص را دوباره ارسال کنیم از 2018. این یک یادآوری است که سرعت خود را کاهش داده و بر هر روز آینده تمرکز کنید ، به جای اینکه به آینده به آینده نگاه کنید یا تا این حد به گذشته برگشته ما امیدواریم که آن را مانند ما بصیرت یافته است.


همه ما آن عبارت ملایم نصیحتی را مشاهده کرده ایم که در مغازه های Etsy و صفحات Pinterest تکان می خورد: شما به اندازه بیانسه ساعت در روز داریدبه از نظر فنی ، بله. اما ما قطعاً به همان اندازه دستیار ، پرستار بچه و جت خصوصی نداریم ، که به او اجازه می دهد کنترل بیشتری روی چگونه او وقت خود را صرف می کند (این برای TSA مناسب نیست ، این مطمئناً است.)

از نظر انجام کار ، کار یا غیره ، پلک بزنید و ماسه ها همچنان از طریق ساعت شنی همچنان جاری می شوند. بنابراین شما نوشتن آن ایمیل را تا فردا به تعویق می اندازید و از اینکه دیروز آن پروژه را به پایان نرسانید خود را مورد انتقاد قرار می دهید. با این حال ، درست مانند بیانسه ، ما فقط امروز را داریم. حتی اگر او روز خود را در یک قایق بادبانی بگذراند.

غرق شدن در بزرگی آسان است تجارت من به اندازه کافی سریع رشد نمی کند یا کاهش این همه وزن غیرممکن است یا چگونه می توانم طلاق را پشت سر بگذارم زمانی که سلامتی ، خوشبختی و توانایی پرداخت قبوض شما تحت تأثیر قرار گیرد. تنها یک راه وجود دارد: روز به روز. مهم نیست که با بیماری ، اندوه ، دل شکستگی یا اعتیاد روبرو هستید ، یک روز در یک زمان بهترین و تنها افزایش زمان برای تمرکز است.

آبراهام لینکلن حتی اینطور فکر می کرد.

“بهترین چیز در مورد آینده این است که یک روز در یک زمان می آید.” – آبراهام لینکولن

مفهوم یک سال خیلی بزرگ است. این چهار فصل کامل است ، بسته به محل زندگی شما. روز تولد ، دور دیگری پر سر و صدا از فیلم “آیا مامان در کریسمس گریه می کند؟” ، شورت ، ژاکت ، برف ، آفتاب ، همه آن چمن ها برای تمیز کردن دندان ها و تمیز کردن دندان ها برای تحمل لحظات روشنایی روزمره. من به سختی می توانم به یاد داشته باشم که در حال حاضر در چه سالی هستیم ، کمتر به شما بگویم که من می خواهم یک رمان پرفروش در سال آینده منتشر شود در حالی که هنوز Google Doc را باز نکرده ام.

هفته ها چطور؟ بابلی ها آن را درست کردند. همه ما دچار نفرت از دوشنبه ها شده ایم.

اما روزها ، حالا روزها ، می توانیم درک کنیم بدن شما با افزایش روزها کار می کند ، خورشید با افزایش روزها کار می کند. یک روز قافیه وجود دارد ، اوج و فرودهای پرانرژی که در نهایت با رختخواب تقویت می شوند ، و در بین آنها مراسم آرامش بخشی وجود دارد. آسان است که خود را روز به روز به مسیر اصلی تشویق کنید. سخت است که یک سال از مسیر خارج شوید و سپس سعی کنید راه خود را برای بازگشت به ایستگاه قطار پیدا کنید.

که در بیست و چهار ساعت در روزریچارد واکر ، نویسنده ریچارد واکر ، مجموعه ای از مراقبه هایی که برای اعضای الکلی های گمنام انجام شده است ، درباره مشکلات دیروز و فردا نوشت.

هر کس می تواند تنها در یک روز با نبردها مبارزه کند. تنها وقتی من و شما نبردهای آن دو ابدیت وحشتناک ، دیروز و فردا را اضافه می کنیم ، شکست می خوریم. این تجربه امروز نیست که ما را دیوانه می کند. این پشیمانی یا تلخی برای چیزی است که دیروز اتفاق افتاده است یا ترس از آنچه فردا ممکن است به همراه داشته باشد. بنابراین بگذارید تمام تلاش خود را بکنیم تا یک روز در یک زمان زندگی کنیم. “

چقدر زیباست؟ این مرا به یاد کلاسیک آن لاموت می اندازد ، پرنده به پرندهبه در اینجا او عنوان را توضیح می دهد. (و روش جدید شما برای نزدیک شدن به زندگی ، اگر کاری با آن داشته باشم!)

“سی سال پیش برادر بزرگتر من ، که در آن زمان ده ساله بود ، سعی می کرد گزارشی از پرندگان دریافت کند که او سه ماه فرصت داشت تا بنویسد. قرار بود فردای آن روز باشد. ما در کابین خانوادگی خود در بولیناس بیرون بودیم ، و او روی میز آشپزخانه نزدیک اشک بود ، با کاغذ و مداد و کتابهای باز نشده در مورد پرندگان احاطه شده بود ، و از شدت کار پیش رو بی حرکت شده بود. سپس پدرم کنار او نشست ، دستش را روی شانه برادرم گذاشت و گفت: “پرنده به پرنده ، رفیق. فقط آن را پرنده به پرنده بگیرید. “

آهسته و پیوسته در مسابقه برنده می شود ، درست است؟ انباشت روزانه دانش ، کار ، شجاعت ، پول-هر کاری که برای آن تلاش می کنید-جمع می شود. هر روز یک صفحه از پایان نامه خود بنویسید و ناگهان آن چندان دلهره آور به نظر نمی رسد. کنار گذاشتن 10 دلار در روز چندان زیاد به نظر نمی رسد تا زمانی که HSA خود را با پس انداز خود در زمان مالیات به حداکثر برسانید.

خب! حالا شما مالک آن هستید. پرنده به پرنده. روز به روز. روزهایی که در آن تعداد ساعاتی مانند بیانسه داریم! *رول چشم*

بنابراین هنر گرفتن یک چیز در یک زمان چیست؟ در اینجا یک شروع است:

  • روی مرحله بعدی نوزاد تمرکز کنید ، نه نتیجه نهایی. من با a خسته نمی کنم لاک پشت و خرگوش استعاره ؛ شما ایده می گیرید
  • زمان را پیدا کنید. بسته به هدف شما ، ممکن است زنگ هشدار خود را نیم ساعت زودتر از حالت عادی تنظیم کنید یا تماشای آن قسمت را حذف کنید دفتر شما عملا حفظ کرده اید از نوبه مراقب زمانهای بی فکر باشید – نباید با اوقات فراغت و آرامش مفید برای شما اشتباه گرفته شود! – و متوجه شوید که در تمرین ، جلسه نقاشی یا دوره آنلاین که می تواند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند ، کجا می توانید فشار بیاورید.
  • هر شب پنج دستورالعمل ویژه و کوچک برای روز بعد بنویسید. جرات ندارید بنویسید “ناشر کتاب من پیدا کنید”. بیشتر شبیه به “پیچ لورن در خانه تصادفی”.
  • امروز خیلی عالی نبود؟ اشکالی نداره آن را کنار بگذارید و تلاش کنید ، فردا دوباره امتحان کنید.

و به یاد داشته باشید ، همانطور که هاروی پیکار نویسنده کتاب های کمیک گفت: “هر روز یک معامله جدید است ، درست است؟ فقط به کار خود ادامه دهید و چیزی در راه است. ”

بنابراین ، به ما بگویید: امروز روی چه چیزی کار می کنید؟