اوت 2021 موضوع: بیایید به اصول اولیه برگردیم

فصل هایی وجود دارد که در آن همیشه احساس بهره وری بیشتری می کردم و در بازی خود بازی می کردم. آنها تمایل دارند بلافاصله پس از تغییرات بزرگ عمل کنند. مهمتر از همه ، برای من؟ گذار از سال تحصیلی به تابستان.

وقتی جوانتر بودم ، درست بعد از اتمام مدرسه ، وارد یک برنامه معمول تازه می شدم ، بدنم را مرتب تر حرکت می دادم ، سبزیجات بیشتری می خوردم ، آب بیشتری می نوشیدم و هر روز در همان ساعت از خواب بلند می شدم. هنگامی که از دانشگاه فارغ التحصیل شدم ، نشانگر فصلی را از دست دادم که به من می گفت وقت من است که از نو شروع کنم. بدون این دوره انتقالی قابل توجه ، برایم سخت تر بود که روزهایم را در آسایش ساختار و روال معمول بگذرانم.

اخیراً به این فکر کرده ام که چرا این دوره های گذار می تواند برای مردم اینقدر دگرگون کننده باشد. من فکر می کنم به این دلیل است که آنها ما را تشویق به مکث ، تأمل و ایجاد فضاهای عمدی برای بازنشانی خود می کنند. چه در پایان سال تحصیلی ، چه در پایان فصل ، چه در پایان سال تقویمی ، به ما این فرصت را می دهند تا روال زندگی و زندگی خود را تازه کنیم ، و به اصول اولیه ای که به خوبی به ما خدمت می کنند ، بازگردیم. به

موضوع آگوست ما همه در مورد بازگشت به اصول اولیه است. این مربوط به بررسی اتفاقاتی است که در تابستان رخ داده است ، آنچه که می خواهیم در ادامه حرکت نگه داریم و آنچه باید رها کنیم.

با نزدیک شدن به پایان تابستان – و گذار به پاییز که همراه آن است – موضوع ماه آگوست همه ما در مورد بازگشت به اصول اولیه است. این مربوط به بررسی اتفاقاتی است که در تابستان رخ داده است ، آنچه که می خواهیم در ادامه حرکت نگه داریم و آنچه باید رها کنیم. این را فرصتی برای تصمیم گیری در مورد نیازهای اصلی خود و روال ایده آل خود در نظر بگیرید. نسخه شخصی خود را از خانه داری احساسی ، ذهنی و فیزیکی انجام دهید. پایان قریب الوقوع فصل را مشخص کرده و به فصل بعدی منتقل کنید.

در آگوست امسال ، همکاران ما نکاتی را در مورد سازماندهی (و ماندن) ، نحوه تصمیم گیری در مورد آثار هنری که خانه شما را تکمیل می کند و جادوی یک حرکت انفرادی خواهند نوشت. من آنچه را که اخیراً در زندگی من به نظر می رسید (بازسازی هرج و مرج و همه چیز) ، افشای طراحی اتاق بچه ها (از جمله تخت های رنگ آمیزی شده که هنوز دیده نشده اند!) و یک لیست کوتاه از محصولات زیبایی واقعی و آزمایش شده ای که من به آنها تکیه کرده ام سال ها در پایان. منتظر این و موارد دیگر در طول ماه پیش رو باشید!

با تکنیک های منحصر به فرد W&D از فناوری خود استفاده کنید

برای دریافت خبرنامه این ماه برای تلفن و رایانه خود ، در خبرنامه ما ثبت نام کنید!