تزئینات با رنگ در خانه: تم مارس 2023

تزیین با رنگ در خانه: تم مارس 2023 |  شوخ طبعی و لذت

این ماه در Wit & Delight، موضوع ما در مورد تزئین با رنگ و تمام لذتی است که می تواند به خانه های ما بیاورد.

اگر از خوانندگان جدیدتر W&D هستید، ممکن است برای شما تعجب آور باشد که من سال ها از زندگی بزرگسالی ام را صرف پرهیز از رنگ های پررنگ به طور کلی کردم. من فکر می کنم بسیاری از مردم از استفاده از رنگ در خانه خود اجتناب می کنند نه به این دلیل که آن را دوست ندارند، بلکه به این دلیل که از آن می ترسند. آنها از انتخاب رنگ “اشتباه” و به هم ریختن اتاق می ترسند. و بیشتر، آنها از دوست داشتن رنگی که توسط توده ها محبوب تلقی نشده است می ترسند.

راه هایی برای به هم ریختن انتخاب رنگ برای اتاق وجود دارد، اما این کاوش در موضوع چندان به این موضوع مربوط نمی شود. بلکه در مورد ابهام زدایی از استفاده از رنگ برای هر کسی است که ممکن است علاقه مند به استفاده بیشتر از آن باشد.

موضوع این ماه درباره این است که چرا دکوراسیون با رنگ مهم است، چگونه می تواند تأثیر زیادی بگذارد و راه هایی برای انجام آن در خانه های ما.

یکی از جذاب ترین چیزها در مورد رنگ در طراحی خانه این است که چگونه در طول سال ها تکامل یافته است. در حالی که رنگ‌های خنثی در بخش عمده‌ای از دهه گذشته لحظه درخشانی را پشت سر گذاشته‌اند، ما شاهد استقبال گسترده‌ای از رنگ‌های پررنگ در خانه هستیم. و فرهنگ ها و مکان های زیادی وجود دارند که هرگز از رنگ های جسورانه در طراحی خانه دست برنداشتند. انگلستان یکی از اولین کسانی است که به ذهن می رسد. با نگاهی به روندهای کلان، ما دوباره شاهد این نوسان به سمت رنگ هستیم، اما واقعاً هرگز از بین نمی رود.

در زندگی خودم، استفاده من از رنگ های تند در طول سال ها به تدریج افزایش یافته است. من از آنها در آپارتمانی که با جو مشترک داشتم تا حدودی کم استفاده کردم. در خانه قبلی‌مان، چند اتاق کوچک‌تر را کاملاً رنگی کردم. نمونه هایی از این موارد عبارتند از مهد کودک تبدیل شده به دفتر، اتاق پودر ما (در این پست مشاهده می شود) و حمام زیرزمین ما. در خانه فعلی ما، واضح است که من این کار را کرده ام به طور کامل استفاده از رنگ را پذیرفت.

قبلاً چنین کمبود رنگی در فیدهای اینستاگرام و پینترست من وجود داشت. فکر می‌کنم این بخشی از چیزی است که سال‌ها پیش بر ترجیح من برای افراد خنثی تأثیر گذاشت. من اکنون از رنگ‌های تند به عنوان ابزاری در طراحی استفاده می‌کنم، همانطور که از رنگ‌های خنثی استفاده می‌کنم – و این تغییر بزرگی برای من بود. هنگامی که لذت تزئین با رنگ را تجربه کردید، به بهترین شکل ممکن است کمی اعتیادآور شود.

امید من این است که این تم کنجکاوی شما را در مورد رنگ در طراحی خانه برانگیزد، حتی اگر به طور کلی تزئین با رنگ های خنثی را ترجیح می دهید.

به‌عنوان طراحان محیط‌های خانه‌مان، فکر می‌کنم کاوش و درک کل دنیای گزینه‌های موجود در دستانمان مفید است – چه آن‌ها را اجرا کنیم یا نه. شاید چیزی را که دوست دارید کشف کنید که شما را غافلگیر کند، این همان چیزی است که طراحی خانه را در وهله اول بسیار لذت بخش می کند.

فناوری خود را با تصاویر انحصاری W&D بپوشید

برای دریافت پس‌زمینه‌های قابل دانلود این ماه برای تلفن و رایانه خود، در خبرنامه ما ثبت‌نام کنید!