چیزهایی که در فوریه 2023 دوست داشتم

فوریه اساساً به لطف یک برنامه کاری سخت و دو هفته بیمار بود. ولی! جمع بندی این ماه از چیزهایی که امتحان کردم و دوست داشتم هنوز یکی از موارد مورد علاقه من است. هر یک از این محصولات فراتر از انتظارات من بود و یک افزودنی عالی به کمد، کیت آرایش و زندگی من ایجاد کرد!

این هفت چیزی است که من در فوریه بیشتر دوست داشتم…


1. رژ لب فوق العاده براق Revlon

10 دلار

این یک رژ لب مرطوب کننده عالی در سایه کلاسیک صورتی است. (طبق تجربه من، پیدا کردن یک رژ لب واقعا مرطوب کننده ممکن است سخت باشد!) و این یک قیمت عالی است


2. تی شرت هنلی مدرن گپ

40 دلار

من عاشق برش این تی شرت هستم! پارچه پنبه ای ضخیم و ساختاری است و ظاهری ندارد. این یک قطعه اصلی جدید در کمد لباس من است.


3. بلیس مونتاژ توسط لینگ ما

22 دلار

این کتاب وحشی بود به‌عنوان کسی که رویاهای سینمایی واقعاً دارد، خودم را کاملاً در هر داستان غرق کردم. از طریق هول‌انگاری، شما هم سرگردان می‌شوید و هم عمیقاً متاثر می‌شوید، که به سختی می‌توان آن را به خوبی انجام داد. خواندن آن را دوست داشتم.


4. بیوتی کرم ضد آفتاب Joseon SPF 50

19 دلار

این ضد آفتاب یک رویای مطلق است. بافت بسیار نرم است و بلافاصله در پوست شما فرو می رود و هیچ اثری از چربی یا باقی مانده سفید باقی نمی گذارد. همچنین به اندازه کافی مرطوب کننده است که به عنوان پرایمر قبل از آرایش استفاده شود.


5. لباس زعفرانی میل (هدیه)

238 دلار

من اخیراً چند چیز از Mille انتخاب کردم که نیازهای کمد لباس من برای بهار و تابستان را کامل می کرد. من واقعا عاشق این لباسم. روی لباس شنا (سلام تعطیلات بهاری!) به همان اندازه که برای ناهار بیرون می روید، کار می کند.


6. گردنبند تنیس زیرکونیا مکعبی Gemsme

23 دلار

این کمی خارج از حال و هوای عمومی من است، اما من این گردنبند را خریدم تا سعی کنم کمی زنانگی به لباس‌های پسر بچه‌ام اضافه کنم. این یک قیمت عالی برای کسانی از ماست که می‌خواهند در بزرگسالی لباس‌های خود را بازی کنند، اما هنوز نمی‌خواهند به یک قطعه سرمایه‌گذاری در این سبک متعهد شوند!


7. شلوار جین H&M با لبه چاک دار

30 دلار

این شلوار جین بسیار جذاب است. من عاشق شکل و این هستم که آنها تمام ویژگی های لاغری شلوار جین تنگ را دارند اما با حالتی که فریاد نمی زند 2013.


توجه سردبیر: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به‌عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب‌وکار و برای اینکه کمتر به محتوای برند وابسته باشد، استفاده می‌کند. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول است. هنوز درباره این پیوندها یا فرآیند ما سؤالی دارید؟ در صورت تمایل به ما ایمیل بزنید.