راهنمای هدایای تعطیلات 2021: انتخاب های جو برای پسرها

یادداشت سردبیر: خوانندگان قدیمی Wit & Delight (و همچنین خوانندگان ماهر جدیدتر) نام شوهر کیت را که با نام مستعار آقای Wit & Delight نامیده می‌شود، در خط کناری می‌شناسند. برای سومین سال متوالی، از جو خواستیم بینش خود را در مورد هدیه دادن به مردان زندگی شما به اشتراک بگذارد و او طبق معمول ناامید نشد. برای انتخاب هدیه تعطیلات جو در ادامه مطلب بخوانید.


من از منطقه آسایش خود خارج شده ام از نظر لیزینگ هایی که در حین آبخوری های محلی مصرف می کنم، بنابراین وقت آن است که شروع به یادگیری هنر درست کردن این کوکتل های خوشمزه در خانه کنم. ما دقیقاً این شیکر را اینجا در بار خانه خود داریم، اما این روزها من کسی نبودم که کوکتل ها را مخلوط کنم. از آنچه که من می توانم از تماشای بارمن ها (و همسرم) بگویم که جادوی خود را انجام می دهند، هنگام اجرای این طرح مفید خواهد بود.

به اوج برگرد


من به 95 درصد از افرادی که با آنها در تماس هستم گفته ام که کیت و بچه ها عاشق ساندویچ هایی هستند که من درست می کنم. من شخصاً معتقدم که هر روز یک ساندویچ به سر می‌رسد، اما وقتی آن زمستان مینه‌سوتا فرا می‌رسد، یک ساندویچ برشته شده با یک سوپ، بوسه سرآشپز است.* این توستر نه تنها به نظر می‌رسد که می‌تواند کار را انجام دهد. اما زیبایی شناسی نیز “آزمون کیت” را پشت سر می گذارد و مطمئن می شود که می تواند روی یکی از میزهای ما بنشیند.

به اوج برگرد


وقتی به فکر یک کالسکه چوبی مناسب هستم، بیش از 50 بار به خودم گفتم: «آن مرد نباش». من با تاسف گفتم: “شما نیازی به حمل هیزم ندارید.” همانطور که مشخص است، حمل هیزم از طریق بسته در آغوش من نه تنها کارآمد نیست، بلکه پیراهن یا ژاکتی را که در حین آوردن هیزم به تن دارم، کاملاً چروک می کند. ما به گرما و محیطی که یک آتش سوزی زمستانی خوب می تواند در اتاق نشیمن ما ایجاد کند، اعتقاد زیادی داریم، بنابراین اگر این کریر را به من هدیه ندهند، امسال آن را خودم می خرم.

به اوج برگرد


بند کشمیری زین شانه از ویلز به خوبی به من کمک کرده است تا مرا دنج نگه دارد، زیرا زمستان از قبل به مینه سوتا رسیده است. این قطعه در ترکیب و تطبیق با شلوار ورزشی یا با شینیون های رسمی تر برای مواقعی که ممکن است خودمان را در مراسم عمومی بیابیم، بسیار همه کاره است.

به اوج برگرد


این ابزاری است که همیشه برای کارهای کوچک در خانه (و خارج از منزل) در دسترس است. آیا چیزی مفیدتر از چاقوی جیبی وجود دارد؟ اگر چنین است، من نمی خواهم بدانم.

به اوج برگرد


وقتی در دمپایی خانه ام نیستم (مقدار واقعاً شرم آور تهیه کرده ام) به یک جفت جوراب جامد برای پوشیدن زیر چکمه هایم نیاز دارم (باز هم اجازه دهید قضاوت نکنیم). این جوراب‌های Flint و Tinder درست به نظر می‌رسند—و اگر شبیه سایر جوراب‌هایی باشند که من از این برند دارم، دوام خواهند داشت، که کیفیتی است که من در جوراب‌هایم به آن نیاز دارم.

به اوج برگرد


من متوجه شده‌ام که در این خانه ما ظروف شیشه‌ای بسیار زیادی داریم، اما نکته مهم اینجاست: همه آنها بسیار کوچک و کاملاً شیک هستند، و خوب، صادقانه بگویم، این من و توانایی من در مصرف مایعات را توصیف نمی‌کند. . این لیوان‌های آبجو در یک نگاه استاندارد هستند، اما پس از بررسی بیشتر، یک تصویر توپوگرافیک از Half Dome را نشان می‌دهند که برای من فقط راد است. آنها حتی ممکن است به تغییر گفتگو در یک گردهمایی بالقوه ناخوشایند خانوادگی دامن بزنند، جایی که شاید، فقط شاید، در نهایت به تماشای یک مستند بنشینید که در آن آن مرد از دیوار در یوسمیتی بالا می رود – شاید.

به اوج برگرد


در حالی که من معمولاً از اظهار نظر در مورد کفش اجتناب می کنم، با توجه به حرفه ام در این صنعت، فقط آن را مستقیماً در اختیار شما قرار می دهم – من سه جفت Crocs کلاسیک دارم و برایم مهم نیست که چه کسی آن را می داند. آیا آنها برای همه هستند؟ نه. آیا همسرم و اکثر اعضای خانواده ام فکر می کنند که ظاهر چندان باحالی ندارند؟ کاملاً، اما من دوست دارم بر خلاف غلات بروم و راحتی و همه کاره بودن همیشه برای من پیروز است. من، بی شرمانه، همه چیز درباره کروک ها هستم. این جفت خاص از من امتیاز جایزه می گیرد زیرا من عاشق پوشیدن کامو هستم، علیرغم این واقعیت که هرگز پیدا نمی شوم که با سلاح گرم یا کمان شلیک کنم. این نگاهی است که مطمئناً قطبی خواهد بود، اما همچنان، شما همان کسی باشید که در هر قدم احساس می کنید در حال ماساژ زیر پا هستید.

به اوج برگرد


زمانی نه چندان دور بود که ما روز را با بچه ها سپری می کردیم و ماکارونی تازه درست می کردیم. همیشه بسیار سرگرم کننده بود اما همچنین بسیار خسته کننده بود. ما از آن زمان این جواهر کوچک را اینجا در سنت پل پیدا کردیم که بهترین پاستای تازه ای را که خورده ام درست می کند. آن را با هر یک از این سس های تروف و … بوسه سرآشپز ترکیب کنید.

به اوج برگرد


توجه سردبیر: این پست توسط هاکبری حمایت شده است. غرامتی که در ازای قرار گرفتن در Wit & Delight دریافت می‌کنیم برای خرید لوازم، استخدام یک عکاس، نوشتن/ویرایش پست وبلاگ و حمایت از تیم بزرگ‌تر پشت Wit & Delight استفاده می‌شود.

در حالی که در ازای پوشش غرامت دریافت شد، همه افکار و نظرات همیشه متعلق به من است. پست‌های حمایت‌شده مانند این به ما امکان می‌دهند به توسعه محتوای پویا بدون حمایت ادامه دهیم. با تشکر از شما برای حمایت از شرکای ما!