چگونه برای تعطیلات با هم مرز تعیین کنیم

در چند سال اول ازدواجم، این عبارت تعطیلات شاد کمی اشتباه به نظر می رسید ببینید، من در این فصل از سال با حجم کاری که برای ترسیم چگونگی حفظ سنت‌ها (و انتظارات) هر خانواده در حالی که سعی در ایجاد خاطرات خودمان می‌کنیم، شادی‌بخش نبود. و افشای کامل، چند سالی بود که فکر می‌کردم، اگر طلاق گرفتیم، به این دلیل است که نمی‌توانستیم راهی برای دیدن هر دو گروه پدربزرگ و مادربزرگ پیدا کنیم. بر شب کریسمس و به مراسم نیمه شب کلیسا در ایالت دیگر بروید و هنوز به موقع به خانه برسیم تا در رختخواب خودمان بیدار شویم. من واقعا انجام دادم.

اما پس از پانزده سال شعبده بازی با دو دسته از خانواده های بزرگ که در سراسر ایالات متحده پراکنده شده اند، من فکر می کنم که ما در نهایت در مورد مرزهای تعطیلات قدم برداشته ایم. اگر علاقه مند به مطالعه در مورد تعیین مرز هستید، احتمالاً خودتان در گذشته مشکلاتی داشته اید. بنابراین فکر کردم چند چیز را که یاد گرفته‌ایم به اشتراک بگذارم – و همه اینها با این فرض است که خانه و خانواده برای شما امن است – در صورتی که آرزو می‌کنید راه‌های بیشتری برای دفاع از خودتان و آنچه شما می خواهید برای انجام.

بفهمید که چه می خواهید شما تعطیلات شبیه

ساده به نظر می رسد، درست است؟ اما تنظیم این طرح اولیه جایی است که باید شروع کنید. اگر قرار است بتوانید خط را نگه دارید، باید بدانید کجاست. آیا می خواهید در یک زمان یک وعده غذایی را میزبانی کنید؟ از میزبانی متنفر هستید؟ آیا سنت معناداری دارید که بخواهید در جشن ها گنجانده شود؟ غذایی که برای شما مهم است؟ همه را بنویس سازش نام نهایی این بازی است، بنابراین فکر کردن طولانی و سخت در مورد اینکه چه چیزی حیاتی است و چه چیزی برای مذاکره در پیش است بسیار مهم است. (اینم یکی از سطرهای من: می‌خواهم صبح کریسمس در خانه باشم و اولین صبحانه را با هم بخوریم در حالی که هدایا را باز می‌کنیم. هر کسی می‌تواند یک شب پیش ما بماند، اما من واقعاً نمی‌خواهم جای دیگری بخوابم.)

سازش نام نهایی این بازی است، بنابراین فکر کردن طولانی و سخت در مورد اینکه چه چیزی حیاتی است و چه چیزی برای مذاکره در پیش است بسیار مهم است.

لیست خود را با شریک زندگی خود به اشتراک بگذارید – و بپرسید چه چیزی آنها نیاز.

با شریک زندگی خود صحبت کنید… یک چیز دیگر. (این مرحله برای هر کسی که می‌خواهید همراه اصلی خود در تعطیلات بدانید، چه شریک زندگی، خواهر یا برادر، والدین یا یک دوست انجام می‌شود.) اما در میانه‌ی درگیری، زمانی است که من معمولاً شروع به بستن خود می‌کنم. مثل من نباش زیرا جبهه متحد مهم است. این سردرگمی بالقوه را کاهش می دهد (“خب، من با فرد صحبت کردم او گفت…”) و این باعث می شود نظر شما قوی تر شود وقتی که هم آن را به اشتراک می گذارید و هم از آن حمایت می کنید. همچنین خوب است بدانید که آنها به چه چیزهایی نیاز دارند یا می خواهند تعطیلات دلپذیری داشته باشند. آیا به سیگنالی نیاز دارید که چه زمانی باید از آنجا دور شوند تا هوا بخورند؟ آیا می دانید چه زمانی زمان آن رسیده است که گفتگو را از موضوعی که آنها را تحت فشار قرار می دهد دور کنید؟ یادت رفت زیور درخت بچگیشون رو بیاری باید قبل از شروع باز کردن هدیه حضور داشته باشید؟ قول می دهم از قبل در مورد آن صحبت کنید و همه چیز خیلی راحت تر پیش خواهد رفت.

به یاد داشته باشید، پرنده اولیه کرم را می گیرد.

وقتی نوبت به تعیین حد و مرز می رسد، یکی از بدترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که تا آخرین لحظه منتظر بمانید تا برنامه ریزی کنید یا نیازها و نظرات خود را به اشتراک بگذارید. به مادرشوهرتان بفهمانید که همیشه در صبح روز شکرگزاری همیشه در مرکز شهر مینیاپولیس یک مسابقه 5 هزار نفری می دوید، به او زمان کافی می دهد تا بدون ایجاد استرس بیش از حد، جدول زمانی خود را تغییر دهد. آیا به تازگی فاقد گلوتن هستید؟ قبل از خرید خواربار برای شام سال نو، خواهرتان را در جریان بگذارید. وقتی از خودتان دفاع می کنید، برای دیگران راحت تر می شود که به نیازهای شما کمک کنند.

سطح انتظارات را تعیین کنید و تعریف کنید همه چيز.

چه زمانی حاضر شوید، چه چیزی بیاورید، چه بپوشید، چه زمانی باید بروید. همه را در آنجا قرار دهید تا سوءتفاهم پیش نیاید. ما این اتفاق افتاده است، جایی که ما برنامه ریزی کرده بودیم در یک زمان خاص ترک کنیم، اما آن را برای یکی از اعضای خانواده برجسته و خط نکشیده بودیم و این به یک مسئله بزرگ با احساسات آسیب دیده تبدیل شد. بنابراین، همانطور که به مادرتان می‌گویید که «باید زودتر بروید»، دقیقاً به او بگویید که چه زمانی است تا او را بالا و پایین رها نکند. زیرا زمانی که جزئیات را در نظر نگیرید، انرژی بیشتری برای مراقبت از خود، کمک به میزبان خود یا حضور در آن خواهید داشت.

چه زمانی حاضر شوید، چه چیزی بیاورید، چه بپوشید، چه زمانی باید بروید. همه را در آنجا قرار دهید تا سوءتفاهم پیش نیاید.

به طور کامل متعهد شوید.

شما در مورد شرایط مذاکره کرده اید، همه موافقت کرده اند، و زمان آن است که در رویداد خود حاضر شوید. با فرض اینکه برنامه ریزی و تعیین حد و مرز به خوبی پیش رفت، زمان آن فرا رسیده است که به هر کاری که انجام می دهید کاملا متعهد شوید. بازی پازل در کنار آتش؟ تزیین کلوچه؟ سورتمه سواری؟ خوردن یک وعده غذایی بزرگ؟ گوشی خود را روی بی صدا بگذارید و آن را کنار بگذارید. به آنچه در اطراف شما اتفاق می افتد متمایل شوید، تا همه احساس کنند که دارند می گیرند همه از تو. این در مورد کیفیت در مقابل کمیت با زمان شما است.

گفتگو را در نظر بگیرید.

در نهایت، به نظر می‌رسد که تعیین حد و مرز در اطراف مکالمه می‌تواند برای سطوح استرس همه افراد بسیار مفید باشد. (اگرچه من نمی گویم که باید از موضوعات دشوار دوری کنید. فقط، شاید، آن را تا بعد از غذا ذخیره کنید، تا افراد بتوانند بر اساس نیازهای خود به آن بپیوندند یا خودشان را حذف کنند، اگر چیزها تمایل به مشاجره دارند.) من دوست دارم یک لیست از پیش تنظیم شده از شروع کنندگان مکالمه داشته باشم و معمولاً بخش هنر و فرهنگ را بررسی می کنم مجله نیویورک تایمز، در آخرین نسخه های نتفلیکس ورق بزنید، و قبل از رفتن به یک گردهمایی، چیزهای بی اهمیت من را بررسی کنید. و یک خط دیگر برای دوستان و اقوام که اصرار دارند شما را به مکالمه بفرستند: این جمله را یاد بگیرید: “من به اندازه کافی در مورد آن نمی دانم تا نظری داشته باشم.” و این اشکالی ندارد.