راهنمای هدیه تعطیلات 2021: 12 هدیه زیر 45 دلار

راهنمای هدیه تعطیلات 2021: 12 هدیه زیر 45 دلار |  شوخ طبعی و لذت

بعدی در سری راهنمای هدیه تعطیلات ما، هدایای زیر 45 دلار است. اینها گزینه های هدایای مقرون به صرفه ای هستند که می توانید به هر تعداد از افراد موجود در لیست خود بدهید – یک دوست، یک همکار، یکی از اعضای خانواده.

از یک کیف کمری که وسایل ضروری هدیه‌دهنده شما را به هر کجا که می‌رود حمل می‌کند، تا یک رویکرد فوق‌العاده با طراوت به یک کتاب آشپزی، تا یک ست حمام که مطمئناً روز هر کسی را می‌سازد، گزینه‌های بسیار خوبی برای هدیه دادن در زیر وجود دارد.

PS منتظر راهنمای هدیه بعدی ما باشید، آه به زودی … هدایایی برای بچه ها!


تمامی تصاویر محصول از طریق برند مربوطه.

آیا هدیه دهنده شما صاحب سگی است که وقتی توله را به بیرون می برد به مکانی برای نگهداری تلفن، کلید و کیف خود نیاز دارد؟ آیا آنها طرفدار ورزش‌های ورزشی هستند که کیفی مناسب می‌خواهند؟ یا شاید کسی که هر زمان که کارها را انجام می دهد، هیاهوی یک کیف پول یا گیره را نمی خواهد؟ این کیف کمری (که در شانزده رنگ موجود است!) هدیه ای برای آنهاست.

به اوج برگرد


به عاشق خودمراقبتی در زندگی خود یک زینت بسیار زیبا برای یادآوری آن احساس شیرین و شیرین آرامش بدهید.

به اوج برگرد


یک فنجان صبحگاهی هدیه بدهید جو matcha در این فصل تعطیلات، با این ماچای خالص خوشمزه از Golde.

نکته داغ: اگر هنوز یک همزن برای ماچای خود ندارند، سوپرویسک + مجموعه ماچای خالص را برایشان تهیه کنید (که در حال حاضر در فروش است!).

به اوج برگرد


چیزی در مورد عمل روشمند چیدن یک پازل وجود دارد که بسیار آرامش بخش است. من این یکی را دوست دارم، با نگاهی به معروف ترین مکان های دیدنی شهر نیویورک.

به اوج برگرد


شما می توانید یک محصول مراقبت از بدن لذت بخش را هدیه دهید، یا شما می توانید سه نفر را به یکباره هدیه دهید. Herbivore Botanicals محصولات فوق‌العاده‌ای می‌سازد و این مجموعه حمام بسیار لذت بخش به نظر می‌رسد.

به اوج برگرد


هر آشپز خانه ای باید سهولت داشتن یک پایه کتاب آشپزی را تجربه کند. این یکی از Yamazaki Home (سازنده قفسه ظرف مورد علاقه من) بسته به ترجیح آشپز برای قرار دادن کتاب آشپزی یا iPad طراحی شده است.

به اوج برگرد


هر شمع یک هدیه عالی است، اما چیزی جادویی در مورد نحوه سوختن یک شمع مخروطی وجود دارد، موم به آرامی از کناره ها به مرور زمان می چکد. اما قبل از اینکه بیش از حد در مورد موضوع شاعرانه صحبت کنم، اجازه دهید این جا شمع مخروطی فلورا را ارائه کنم، هدیه ای ایده آل برای هر عاشق شمع در زندگی شما.

به اوج برگرد


با کتاب آشپزی آشنا شوید که خودش را خیلی جدی نمی گیرد. این کتاب به عنوان «راهنمای بامزه، خنده‌دار و کاربردی برای تبدیل بی‌درخشش‌ترین مواد به یک وعده غذایی خوشمزه، خوب کردن غذای بد و حتی بهتر کردن غذای خوب» توصیف می‌شود، این یک هدیه دوست‌داشتنی برای هر آشپز خانه در زندگی شما خواهد بود.

به اوج برگرد


با این حبوبات رنگی روشن از For Love & Lemons، گرما را در این فصل تعطیلات به هدیه گیرنده خود هدیه دهید.

به اوج برگرد


من قبلاً ستایش این تایمر را خوانده ام و تا به امروز به طور مرتب از آن استفاده می کنم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مکعب را به زمانی که می‌خواهید تنظیم کنید بچرخانید و تایمر به طور خودکار شروع شود. این یک رویا برای هر کسی است که به یک ساختار اضافی نیاز دارد تا بتواند وظایف خود را در طول روز کامل کند (دست را بالا می‌برد).

به اوج برگرد


این مجله از خط خود ما در Wit & Delight است. دارای 160 صفحه خط‌دار، یک روبان برای پیگیری وضعیت فعلی شما، و یک جیب پشتی برای نگه داشتن هر شانس و انتهای دیگری که می‌خواهید در دسترس داشته باشید. این ایده‌آل برای یادداشت روزانه، فهرست‌سازی، یا یادداشت ایده‌ها به محض ظهور است. آن را مستقیماً از شریک تولیدی ما، Design Loop یا از طریق Target خریداری کنید.

به اوج برگرد


این گلدان جلوه ای دوست داشتنی و منحصر به فرد را به خانه هدیه دهنده شما می بخشد. قیمت 14 دلار تقریباً خیلی خوب است که نمی توان از آن گذشت!

به اوج برگرد


یادداشت ویرایشگر: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب و کار استفاده می کند. سوالی دارید یا می خواهید در مورد نحوه استفاده از پیوندهای وابسته بیشتر بدانید؟ به ما ایمیل بزنید