انتخاب های کیت: 7 چیزی که در ماه اکتبر امتحان کردم و دوست داشتم

انتخاب های کیت: 7 چیزی که در ماه اکتبر امتحان کردم و دوست داشتم |  شوخ طبعی و لذت

امسال تا جایی که می توانستم در ماه اکتبر غوطه ور شدم. می خواندم و می خواندم و می پختم و می پختم و تا جایی که می توانستم بیرون بودم. تا کنون شادترین زمان من در سال 2021 بوده است، و امروز چند مورد از چیزهای مورد علاقه ام را که در طول این ماه همراه من بودند را به اشتراک می گذارم. امیدوارم از مرور آنها لذت ببرید!

به دنبال چیزهای بیشتری هستید که من امتحان کردم و دوست داشتم؟ شما می توانید تمام پست های قبلی من در مورد این موضوع را اینجا پیدا کنید.


مرطوب کردن

تصویر از طریق Follain

روغن بدن Follain Instant Glow Body

22 دلار

من دوست دارم این روغن بدن را بلافاصله بعد از حمام (یا زیر دوش) روی پوستم بپاشم. به اندازه کافی عطر دارد و من را در تمام طول روز مرطوب نگه می دارد. نکته: ممکن است در دست شما کمی لیز باشد، بنابراین وقتی آن را می‌زنم، دستم را با حوله می‌گیرم!


پختن

تصویر از طریق هدف

میزی برای دوستان توسط Skye McAlpine

$

من در حال آشپزی بودم میزی برای دوستان در سراسر اکتبر (یکی از دستور العمل های مورد علاقه من را در خلاصه دستور العمل های اکتبر من پیدا کنید!). چیزی که من در مورد این کتاب بیشتر دوست دارم این است که نویسنده، Skye، نکات خود را برای میزبانی در کنار دستور العمل ها به اشتراک می گذارد. پشت کتاب شامل ایده‌های منو برای مناسبت‌های مختلف است و در زیر هر دستور غذا، ایده‌هایی برای اینکه با چه غذاهایی می‌توان آن را جفت کرد، گنجانده شده است. این یک راهنمای مفید و غذا است خوشمزه – لذیذ. من در نوامبر میزبان «باشگاه کتاب آشپزی» هستم و به طور انحصاری از این کتاب آشپزی خواهیم کرد — نمی توانم صبر کنم!


باز کردن از پیچ

طب سوزنی جلاشری

قیمت ها متفاوت است

این یک rec برای مردم محلی شهرهای دوقلو است! چند توصیه برای انجام طب سوزنی دریافت کرده بودم و بالاخره اخیراً در طب سوزنی جلاشری شروع کردم. در اولین قرار ملاقاتم، تقریباً یک ساعت در مورد احساس جسمی و عاطفی من صحبت کردیم، و بر اساس اینکه اخیرا چقدر تحت تأثیر قرار گرفته‌ام، یک رویکرد درمانی واقعاً شخصی را در پیش گرفته‌ایم. نه تنها بعد از قرار ملاقاتم احساس انرژی فوق العاده ای داشتم، بلکه احساس می کردم واقعاً به او اهمیت می دهند.

مانند هر درمان سلامتی، اگر مطمئن نیستید که آیا طب سوزنی برای شما مناسب است یا خیر، من همیشه توصیه می کنم قبل از امتحان کردن آن برای خودتان با یک متخصص مراقبت های بهداشتی قابل اعتماد مشورت کنید!


نوشتن

تصویر از طریق آمازون

قلم چشمه آسوین

16 دلار

من اخیراً به طور انحصاری با این خودکار می نویسم و ​​این تجربه فوق العاده ای است. قلم بسیار زیبا می لغزد (اگر می دانید، می دانید!) و روند کاهش سرعت و نوشتن را لذت بخش تر می کند. برای کسی که مغزش دائماً با سرعت به اطراف می چرخد، نوشتن با یک خودکار روند کاهش سرعت را واقعاً لذت بخش می کند.


خواندن

تصویر از طریق هدف

هیچ درمانی برای انسان بودن نیست توسط کیت بولر

19 دلار

من این کتاب را خیلی دوست داشتم. نویسنده، کیت، چنین تجربه وحشی را در مواجهه با مرگ و میر خود تجربه کرد. صراحتی که او در مورد اینکه زنی جوان و موفق است که با سرطان دست و پنجه نرم می کند، هوشیار و روشنگر بود. به عنوان کسی که تمایل زیادی به مرگ و میر دارد، این نوع باز بودن عمیقاً طراوت بخش بود.


کپی ?

تصویر از طریق HBO Max

استنلی توچی: در جستجوی ایتالیا

همراه با اشتراک HBO Max

این نمایش به یکباره آرامش بخش و سرگرم کننده است. استنلی توچی دوست داشتنی است و می خواهم او را در جیبم بگذارم. در حالی که نمایش هایی مانند این باعث می شود که هوس سرگردانی به همراه داشته باشد، من فکر می کنم تنها زمانی که در نهایت دوباره بروم تجربه سفرهای بین المللی را شادتر می کند.


کپی ?

Wit & Delight 2022 Planner

20 دلار

برنامه ریز 2022 ما اکنون در دسترس است! این برنامه‌ریزی است که من هر هفته را با آن شروع و به پایان می‌رسانم. من دوست دارم که این یک یادآوری است که با خودتان چک کنید و هر زمان که از یک ماه به ماه دیگر می روید فکر کنید. آن را برای خود بخرید تا از قبل برای سال جدید برنامه ریزی کنید، یا آن را به عنوان هدیه تعطیلات بدهید!


توجه سردبیر: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب و کار و برای اینکه کمتر به محتوای مارک دار وابسته باشد، استفاده می کند. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول است. هنوز درباره این پیوندها یا فرآیند ما سؤالی دارید؟ در صورت تمایل به ما ایمیل بزنید.