زندگی دوباره به مبلمان دست دوم

بازار فیسبوک: تمام لذت خرید صرفه جویی با اضافه کردن مرور در نیمه شب. از آنجا که Marketplace می تواند یک سیاهچاله باشد ، من سعی می کنم موارد خاصی را جستجو کرده و بر اساس نیازها و خواسته ها جستجو کنم. نکته اصلی در خریدهای دست دوم این است که به سطح گذشته نگاه کنید و پتانسیل آن را ببینید. رنگ ، انتخاب پارچه ، لوازم جانبی ، کشش و دستگیره همه می توانند جایگزین و سفارشی شوند.

گاهی اوقات خوانندگان فهرستی را برای من ارسال می کنند که فکر می کنند من دوست دارم ، و سرنوشت ساز شخصی فهرستی از صندلی های ناهار خوری رستوران را به اشتراک گذاشت که واقعا حالت خشن داشتند. اما من می دانستم که اگر به رنگ مه و پشت صندلی های پاره شده نگاه کنم پتانسیل وجود دارد. صندلی آنها 10 دلار بود – من چیز زیادی برای از دست دادن نداشتم!

این خانه رنگارنگ من به من انگیزه داده است تا رنگهای بزرگ و الگوهای برجسته را آزمایش کنم. قرمز ، بلوز ، خطوط راه راه و چاپ های بلند همه چیزهایی هستند که در گذشته در تعهد به آنها تردید داشتم. بنابراین وقتی نوبت به انتخاب ترکیب رنگ و الگوی مناسب برای این صندلی ها رسید ، می دانستم که می خواهم با این پالت خوش بگذرانم.

برای پایه صندلی ها ، HGTV Home® by Sherwin-Williams Aleutian Blue (HGSW3355) را انتخاب کردم ، که در مجموعه رنگ های پناهگاه نرم شده و کاملاً صیقل داده شده است. این سایه خاص آبی یک تعادل کامل بین گرم و سرد است. آبی Aleutian ، که همچنین به عنوان رنگ سال 2022 نیز تعیین شده است ، بسته به اینکه آن را با کجا جفت می کنید یا در کجا قرار می گیرد ، می تواند رنگ پر رنگ یا خنثی غیر منتظره ای باشد. یکی از سرگرمی های من چیدمان مجدد مبلمان است و من می دانستم که هر کجا این صندلی ها را قرار دهم ، آنها عالی به نظر می رسند.

صندلی ها کمی بیشتر از حد انتظار به TLC احتیاج داشتند (اما باز هم ، با هرکدام 10 دلار ، من نمی توانم آنها را کنار بگذارم!). من کار را با پیرایش حصیری شل و چسباندن هر چیزی که می توانستم به جای خود چسباندم شروع کردم – سپس ما آماده نقاشی بودیم. هنگامی که نقاشی انجام شد (در یک کت صاف ، پرایمر + رنگ!) ، وقت آن رسیده بود که با سفر به SR Harris روی صندلی ها تمرکز کنید. (دوقلوهای سیتی ، به خودتان لطف کنید و آن را بررسی کنید. این انبار باور نکردنی پر از هر پارچه ای است که می خواهید بخواهید – که ، مسلماً کمی ترسناک است).

من با یک طرح وارد شدم ، یک الگوی رنگی جسورانه را برای هماهنگی با آبی Aleutian انتخاب کردم. از کجا می دانستم ظاهر آنها با هم خوب است؟ زیرا کار سخت قبلاً انجام شده بود. HGTV Home® توسط شروین-ویلیامز کارشناسان HGTV HOME رنگ ها را کاملاً با هم ترکیب می کنند ، بنابراین می دانید که همه چیز در کنار هم عالی به نظر می رسد. تراشه های رنگی HGTV Home® من توسط Sherwin-Williams Perfectly Polished Collection Collection را با خودم آوردم! (انتخاب پارچه من از رنگ دیگری در مجموعه رنگهای کاملاً صیقلی ، Redbud HGSW2043 الهام گرفته شده است.)

من از طرفداران رنگ HGTV Home® by Sherwin-Williams هستم ، نه تنها به این دلیل که کار با رنگ را بسیار آسان می کند ، بلکه به این دلیل که فقط یک لایه رنگ مورد نیاز است (شامل پرایمر است!). اگر/وقتی تصمیمم را عوض کردم مجبور نیستم زیاد استرس داشته باشم.

با انجام بازسازی ، تنها چیزی که برای تعیین آن باقی مانده بود ، قرار دادن صندلی ها بود. اگر مجموعه را به زیرزمین منتقل می کردم ، صندلی ها در فضایی خنثی رنگ دیگری ایجاد می کردند. در کتابخانه؟ لحن با رنگ آبی دریای کتابها را متلاشی می کند و عمق بصری بیشتری را اضافه می کند. در نهایت ، من با افزودن صندلی ها به سرسرای بزرگ (در اصل “اتاق موسیقی” ، گرچه ما دیگر پیانو همراه با خانه را نداریم) تصمیم گرفتم.

ما به آرامی فضا را از سرسرا به راهروی ترکیبی و اتاق ناهارخوری رسمی بداهه منتقل می کنیم. صندلی ها اینجا عالی به نظر می رسند. آبی Aleutian نه تنها هوای اتاق را محاسبه می کند ، بلکه از فرش و سقف شیشه رنگی نیز رنگ می گیرد. این رنگ آمیزی جدید و تغییر مکان به عنوان یک اتاق ناهارخوری ، من را در فکر به روز رسانی رنگ دیوارهای این اتاق قرار داده است…

برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.


توجه ویراستار: این پست توسط HGTV Home® توسط شروین ویلیامز حمایت می شودبه غرامت دریافتی ما در ازای قرار دادن در Wit & Delight برای خرید لوازم ، استخدام عکاس ، نوشتن/ویرایش پست وبلاگ و حمایت از تیم بزرگتر پشت Wit & Delight استفاده می شود.

در حالی که غرامت در قبال پوشش دریافت می شد ، همه افکار و نظرات همیشه متعلق به من است. پست های حمایت شده مانند این به ما امکان می دهد محتوای پویای بدون پشتیبانی را ادامه دهیم. با تشکر از شما برای حمایت از شرکای ما!