به برنامه های طراحی ما برای سرسرا نگاهی بیندازید

ممکن است این فضا را به عنوان “اتاق موسیقی” تشخیص دهید. وقتی وارد شدیم ، یک پیانو بزرگ بچه ، کاغذ دیواری نقاشی شده با دست و کف پارکت بود. ممکن است عجیب به نظر برسد که ما تقریباً همه چیز را حذف کرده ایم ، اما طراحی اغلب در مورد تصمیم گیری در مورد آنچه به دلایل عملی نگه داشته می شود و ترکیب عناصری است که فضا را افزایش داده و قلب شما را آواز می بخشد. ماه ها فکر کرده ایم که در اینجا چه کار کنیم و هستیم سرانجام آماده شروع به کار روی آن

بیایید قبل از اینکه به برنامه های آینده خود بپردازیم ، چند عکس اولیه را بررسی کنیم. وقتی برای اولین بار در خانه گشتیم ، سرسرا به این شکل بود.

در اینجا به نظر می رسد (اشاره به جهت مخالف) چندی بعد از حرکت ما.

این فضای مرکزی و نحوه اتصال آن به اتاقهای اطراف ، اکنون بسیار منسجم تر از زمانی است که برای اولین بار پا به داخل خانه گذاشتیم. من هیجان زده ام که امروز با شما وارد طرح های طراحی شوم…

به اتاق ناهار خوری جدید ما خوش آمدید!

تصمیم گیری در مورد طراحی و چیدمان این فضا همیشه سخت بوده است. در وسط خانه است و برای اینکه از در ورودی به هر اتاق دیگری برسید ، باید از آنجا عبور کنید یا از آن عبور کنید.

این یک فضای واقعاً خاص است ، دارای یک پنجره شیشه ای رنگی روی سقف ، و راهی برای کارکردن منطقه به عنوان یک راهرو جلالی پیدا کرده است و قابل استفاده برای خانواده ما ارزش تلاش را دارد. مدتی است که ما اتاق را باز گذاشته ایم و از آن به عنوان یک منطقه بازی ، صحنه ای برای مهمانی های رقص بچه هایمان و غیره استفاده می کنیم. اما اکنون که آشپزخانه به پایان رسیده است ، ما آماده ایم که چالش تبدیل این فضا را به عهده بگیریم. یک اتاق ناهار خوری که به عنوان یک سرسرای طولانی نیز عمل می کند.

در اینجا چیزی است که ما تا کنون به روز کرده ایم:

در سال 2020 ، ما این پروژه را با برداشتن کاغذ دیواری اصلی شروع کردیم و در طول سال 2021 ، ما به آرامی بر روی به روزرسانی های بیشتر کار می کردیم ، بنابراین کارهای زیادی انجام شده است. در اینجا لیستی سریع از آنچه که امسال انجام داده ایم آورده شده است. ما:

  • کفپوش را تعویض کرد
  • لامپ را تعویض کرد
  • صندلی های دست دوم و میز از ورودی اضافه شده است (روزی که این عکسها را برای نقاشی گرفتیم اتاق را خالی کردیم ، اما در پستهای بعدی اینها را خواهید دید!)
  • یک فرش جدید از سیریش اضافه شد (در پستهای بعدی نیز این فرش را خواهید دید!)
  • تخته زیرین را جایگزین کرد
  • روکش مربع زیر ریل صندلی اضافه شده است

اینها به روز رسانی های اضافی است که قصد داریم انجام دهیم:

تغییر رویه و رنگ آمیزی چوب (شامل سقف)

این فضا در مجاورت اتاق هلو قرار دارد که دارای سبک متفاوت تزئین و قالب بندی است. ما قصد داریم برخی از چوب های تزئینی را برای اتصال این عناصر طراحی به یکدیگر اضافه کنیم.

کاغذ دیواری را بالای تزیین اضافه کنید

من هنوز در حال کار بر روی شکل ظاهری آن هستم ، اما چیزی است که می خواهم به فضا اضافه کنم. به احتمال زیاد کاغذ دیواری یک چاپ کوچکتر یا بافتی ظریف تر از سایر کاغذ دیواری هایی است که در این خانه نصب کرده ایم.

چند قطعه مبلمان جدید اضافه کنید

ما باید یک میز پیدا کنیم که بتواند برای استفاده روزانه به چیزی بسیار کوچک تجزیه شود ، سپس در موارد رسمی مانند تعطیلات به صندلی 10-12 گسترش یابد. ممکن است صندلی های جدیدی در خط پیدا کنیم یا نکنیم. من همچنین به دنبال یک کلبه عتیقه هستم که بشقاب ها را نمایش دهد و رومیزی ، شمع ، جا شمعی و سایر وسایلی را که برای سرگرمی استفاده می کنیم نگه دارد. ما همچنین برخی از گیاهان بزرگ و کم نور را که باید در زیر شیشه رنگ آمیزی رشد کنند ، قرار خواهیم داد.

اضافه کردن آثار هنری

من بر یافتن آثار هنری در دو طرف بدنه ورودی متمرکز شده ام و دوست دارم نوعی قطعه بافت بزرگ و بزرگ برای بزرگترین دیوار (در تصویر زیر) پیدا کنم. یکی از ایده هایی که من داشتم این بود که دیوارهای گالری را روی هر دیوار بکشم تا چشم شما را به سمت سقف بکشد ، اما من هنوز در این راه کار می کنم!

چراغ سربار را به روز کنید

در برخی موارد ، ما به احتمال زیاد چراغ سربار را با چیزی متفاوت عوض می کنیم. بسته به تصمیمی که برای کاغذ دیواری انتخاب می کنیم ، این تغییری است که ما در طول مسیر ایجاد می کنیم.

جدول زمانی برآورد شده برای این به روز رسانی ها چقدر است؟

چه زمانی به روزرسانی های بیشتری خواهید دید؟ در اینجا چند پاسخ کلی وجود دارد:

  • رنگ آمیزی: اکتبر 2021
  • کاغذ دیواری: اوایل سال 2022
  • مبلمان: من قصد دارم این قطعات را به آرامی در شش ماه آینده جمع آوری کنم.
  • اثر هنری: من قصد دارم این قطعات را به آرامی در شش ماه آینده جمع آوری کنم.
  • نور بالای سر: 2022

در آینده نزدیک منتظر جزئیات بیشتر باشید!