من 1.5 سال است که از Airwrap Dyson استفاده می کنم … این مرور من است

ما در اینجا مجموعه ای از بررسی محصولات را در مورد Wit & Delight انجام می دهیم ، جایی که من اطلاعات عمیق تری در مورد محصولات آزمایش شده و واقعی ای که ماهها (یا سالها) از آنها استفاده می کنم ارائه می دهد و برنامه روزانه من را بهتر تغییر داده است ، ارائه می کنم.

بعدی در لیست؟ Dyson Airwrap که من از ابتدای سال 2020 از آن استفاده می کنم. بیایید به بررسی بپردازیم ، و اگر س questionsالی دارید ، لطفاً در نظرات به من اطلاع دهید!

این یک ابزار حالت دهنده مو است که دارای انواع متصل کننده های حالت دهنده است که موها را فر ، صاف ، موج یا حجم می دهد. این امکان را به شما می دهد تا موهای خود را بدون آسیب رساندن به گرمای شدید خشک کرده و حالت دهید.

چه موقع و چرا استفاده از آن را شروع کردم

من از اوایل سال 2020 شروع به استفاده کردم. به نقطه ای رسیده بودم که می خواستم موهایم را به دوران براق و پرزرق و برق قبل از بچه ها برگردانم. قبل از اینکه دیسون را خریداری کنم ، هرگز به این نتیجه نرسیدم که به خودم ضربه می زنم و عمدتا ده ها سال با موهای فر روی پشت سرم می چرخیدم. دور از چشم ، دور از ذهن؟

من می دانستم که من نوعی ابزار همه کاره می خواهم که به من اجازه دهد موهایم را در حالی که مرطوب است صاف کنم. من نظرات مربوط به استایلر Revlon را مشاهده کرده بودم (که قیمت بسیار پایین تری دارد و بسیاری از مردم به آن سوگند یاد می کنند) و از محصول مشابه آن در بیست سالگی استفاده کرده بودم ، اما ، در تجربه من ، باعث شکستگی زیادی شد و من استفاده از آن را متوقف کردم. آن را پس از مدتی

همچنین می خواستم راهی برای تمدید پیدا کنم طول از ضربات من بعد از اینکه موهایم را به صورت حرفه ای آرایش کردم متوجه شدم که برای چهار روز خوب به نظر می رسید. من می دانستم اگر راهی برای تکرار چنین مدل دهی در خانه پیدا کنم ، در وقت و انرژی زیادی صرفه جویی می کنم.

چگونه از آن استفاده می کنم

من روال خود را تا یک علم دنبال می کنم! در اینجا متداول ترین مراحلی است که من برای یک انفجار روزانه انجام می دهم (همچنین می توانید آنها را در فیلم زیر تماشا کنید!).

مرحله اول: محصولات را اضافه کنید

بعد از شستن موهایم ، موهایم را می کشم و محصولاتی را برای محافظت از موهایم در برابر حرارت اضافه می کنم. اخیراً ، من از Olaplex No. 6 Reparative Styling Creme و Olaplex No. 7 Bonding Oil استفاده می کنم.

مرحله دوم: سبک باند

من همیشه روند استایل را با چتری هایم شروع می کنم. آنها باید واقعاً مرطوب باشند تا بتوانند آنها را به درستی رام کنند تا بتوانند چند روز قابل کنترل باشند.

من آنها را با یک قلم مو به جلو می کشم ، سپس از خشک کن قبل از حالت دادن برای شکل دادن به موهای چپ خود استفاده می کنم. من از یک برس برای کشیدن آنها به یک طرف سرم و اعمال حرارت استفاده می کنم ، سپس این مرحله را به طرف دیگر تکرار می کنم. سپس برس خود را زیر آنها قرار می دهم و حرارت بیشتری را اعمال می کنم. اگر کمی تخت به نظر می رسند ، من از یک براش گرد استفاده می کنم تا به آنها شکل بدهم. سپس آنها را از وسط جدا کرده و اجازه می دهم موهایم کمی هوا خشک شود.

مرحله سوم: حالت دادن موها در بخش ها

از آنجا که من موهای ضخیمی دارم ، ابتدا قسمت پایین را حالت می دهم. جایی است که موهای من فر شده است و برای من ، این مهمترین مرحله برای داشتن ظاهری حرفه ای است.

برس گرد را در قسمت وسیعی از موهای 3 اینچی برای چند ثانیه قرار می دهم. سپس موهایم را دور برس می پیچم و می گذارم ده ثانیه خشک شود. سپس ، با نگه داشتن قسمت بالای مو ، موها را از برس باز می کنم – این به من کمک می کند تا موها را از بین نبرم و حجم آنها را از دست بدهم. من این روند را روی کل موی سرم تکرار می کنم.

موهای سرسخت پشت نیاز به کشیدن دارند تا به حلقه حلقه کمک کنند ، بنابراین من قبل از اینکه موهای من تقریباً کاملاً خشک شود ، برس را چندین بار به طور کامل از طریق آن قسمت ها عبور می دهم.

مرحله چهارم: افزودن محصول (ها) نهایی

من یک محصول حالت دهنده کوچک را در انتهای آن می ریزم تا بافت و مقداری شامپو خشک روی موهای چربی اضافه کنم تا روغن هایی که ممکن است در طول روز تجمع پیدا کنند را جذب کند. این به انفجار بیشتر کمک می کند!

بازی Dyson را در اینجا تماشا کنید…

چگونه در طول زمان ماندگار شده است؟

Airwrap به نظر می رسد جدید است. من چندین بار برس ها را به همراه فیلتر تمیز کرده ام. من دریافتم که این محصول واقعا از نگهداری کمی برخوردار است و هیچ چیز خراب نشده ، شل نشده یا گم نشده است. این کیفیتی است که از یک محصول Dyson انتظار دارید و تنها نتیجه قابل قبول (IMO) از جبران هزینه های هنگفت برای یک ابزار یک ظاهر طراحی شده است. صاف کننده ای که در همان ماه با Dyson خریدم از ژوئن به آرامی در حال مرگ است و دیگر به این سرعت گرم نمی شود و دیگر حرارت بالا را نگه نمی دارد. وقتی در مورد سرمایه گذاری که کردم فکر می کنم دیدن این تفاوت بسیار لذت بخش است.

باید بگویم که من از تک تک ضمیمه ها استفاده نمی کنم و کاربرد زیادی برای لوله های پیچش پیدا نکرده ام. من سعی کردم نحوه استفاده از آنها را بیابم ، اما من به عنوان فردی که قبلاً نمی توانستم برس را نگه دارم و موهایم را همزمان سشوار کنم ، شاید من شخص مناسبی برای این نوع ابزارها نباشم. این بزرگترین ناامیدی من است. همچنین ، کیف چرمی کمی احساس می شود اگرچه زیبا و خوش ساخت است. من فقط دوست دارم وسایلم را در سبدها بیندازم و روزی آن را صدا کنم ، و مورد فعلی من جمع آوری گرد و غبار زیر سینک من است. شاید وقتی صبح ها کمتر عجله می کنم از آن استفاده کنم … شاید پانزده سال بعد که فرزندانم به دانشگاه می روند.

باید بخریش؟

این محصول قطعاً یک سرمایه گذاری است ، بنابراین قبل از خرید باید به آن توجه کنید. اگر موهایی دارید که در گذشته حالت دادن به آن ها مشکل بوده است ، به دنبال تکرار یک ضربه حرفه ای در خانه هستید ، یا موهای شما به شدت آسیب دیده است و می خواهید به یک محصول حالت دهنده بروید که روی آن ملایم تر است ، این محصول قطعاً برای شما مناسب است به اگر تعمیر و نگهداری کمی دارید و دوست ندارید زمان خود را صرف انجام انفجار کنید ، می گویم از آن صرف نظر کنید و از گزینه کم هزینه تری استفاده کنید تا زمانی که بدانید در استفاده عادی قرار می گیرد.

پست را خریداری کنید


Dyson Airwap
کرم ترمیم کننده اولاپلکس شماره 6
روغن باندینگ Olaplex شماره 7
پودر مو Bumble و Bumble
برس میسون پیرسون

یادداشت ویراستار: این مقاله شامل پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین هزینه های فعالیت های تجاری و وابستگی کمتر به محتوای مارک دار استفاده می کند. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول است. هنوز در مورد این پیوندها یا روند ما سوال دارید؟ با خیال راحت به ما ایمیل بزنید.