نحوه دریافت ایمیل و خبرنامه بیشتر با صفحه فرود خود

علیرغم رگبار مداوم برنامه های جدید و سیستم عامل های اجتماعی درخشان ، بازاریابی ایمیلی هنوز از آن برخوردار است. در حقیقت ، 77 of از بازاریابان نسبت به قبل در 2021 شاهد تعامل بیشتر با ایمیل هستند.

البته ، بدست آوردن نتایج از مشترکان رایانامه موجود شما یک چیز است و برای بدست آوردن آن مشترکان در وهله اول یک چیز مهم است. آیا سعی کرده اید صفحه فرود خود را برای ثبت نام لیست ایمیل بهینه کنید؟

بیایید ببینیم چگونه می توانید یک لیست ایمیل ایجاد کنید که مشترکان شما از آن لذت خواهند برد و چگونه می توانید صفحه فرود ثبت نام خود را ساختار دهید تا شانس بیشتری برای توجه به ایمیل های خود داشته باشید.

لیست ایمیل خود را برای مشترکان آماده کنید

قبل از اینکه مردم را تشویق کنید تا در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند ، باید مطمئن شوید که ایمیل هایی را ارسال می کنید که مشتریان شما با آنها ارتباط خواهند داشت. اگر ایمیل های ثابت و قانع کننده ارسال نکنید ، مشترکان شما به احتمال زیاد ایمیل را ترک می کنند ، شما را دوباره در حالت اول قرار می دهدبه

در حین راه اندازی کمپین ایمیل خود ، این سوالات را از خود بپرسید:

  • آیا برنامه ای برای ایمیل هایم برنامه ریزی کرده ام؟ CoSchedule 6 صبح ، 10 صبح ، 2 بعد از ظهر یا 8 شب برای زمان تحویل و سه شنبه ، چهارشنبه یا پنجشنبه برای روزهای تحویل توصیه می کند. (توجه: آن زمانها را به عنوان نقطه شروع در نظر بگیرید و معیارهای خود را زیر نظر داشته باشید تا ببینید خوانندگان شما چه چیزی را بیشتر دوست دارند.)
  • آیا محتوای ارزشمندی برای ارسال به لیست من وجود دارد؟ ایمیل های خود را در آخرین لحظه ننویسید. آنها را زودتر و در دسته های مبتنی بر مبارزات انتخاب کنید. در عین حال ، از ارسال ایمیل به مشترکان اولیه خود نترسید.
  • آیا ایمیل های خود را برای مخاطبان مختلف تقسیم بندی می کنم؟ ایمیل های منحصر به فردی برای مخاطبان با اهداف و موقعیت های مختلف در برنامه خود ایجاد کنید. به این عمل تقسیم بندی ایمیل می گویند و این یک تاکتیک کلیدی در بازاریابی ایمیلی است.

هنگامی که این بخش از استراتژی لیست ایمیل خود را کنار می گذارید ، می توانید تبلیغات لیست ایمیل خود را با صفحه فرود خود شروع کنید.

چگونه می توان صفحه فرود خود را برای ثبت نام ها ساختار بندی کرد

هنگام تلاش برای افزایش نرخ ثبت نام در صفحات فرود خود ، به چهار نکته می توانید توجه کنید.

چیدمان

تصور کنید که صفحه فرود شخص دیگری را می خوانید. شما در حال جستجوی مهمترین اطلاعات جزئی هستید ، درست است؟ بازدیدکنندگان شما اینگونه می خوانند شما صفحه فرود ، و شما باید بر اساس آن با به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود در ترتیب مناسب تنظیم کنید.

شما باید فضای ثبت نام ایمیل خود را در نقطه ای قرار دهید که مخاطبان حتی در هنگام تقلب به آن توجه کنند. هر فردی هنگام استفاده از محتوای آنلاین ، بر اساس مکان ، رنگ و کنتراست ، از سلسله مراتب بصری خاصی پیروی می کند. سعی کنید از “آزمون چشمک زدن” در صفحه فرود خود استفاده کنید. وقتی چشمان خود را به هم می ریزید چه چیزی برجسته می شود؟

قالب فضای ثبت نام شما نیز بر تأثیر آن بر طرح شما تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، بسته به نوع صفحه و مارک شما ، یک فیلد متنی متفاوت از یک فرم با چندین فیلد متفاوت عمل می کند. همچنین می توانید نحوه عملکرد یک نوار بازشو یا چسبنده با سلسله مراتب بصری و ترجیحات مخاطبان را در نظر بگیرید.

بررسی کنید که چگونه BoxyCharm طرح صفحه فرود ثبت نام خود را برای جعبه BoxyLuxe به تصویر کشیده است:

تصویر از BoxyCharm از طریق لغو اعلامبه

BoxyCharm فرم ثبت نام خود را در بالای صفحه فرود خود قرار داده و آن را با تصاویری از محصولاتی که در جعبه های آنها قرار دارد ، قاب بندی کرده است. در نتیجه ، چشم شما به متن و فرم در مرکز کشیده می شود و شما را تشویق می کند تا به لیست تبلیغات بپیوندید.

کپی ?

نسخه ای را که فهرست ایمیل شما را توصیف می کند ، تا حد امکان کوتاه و پرکار نگه دارید. شما باید همه مطالب خوبی را که به مخاطبان خود ارائه می دهید در چند جمله یا بخش کوتاه خلاصه کنید. همانطور که راهنمای رونویسی صفحه فرود Unbounce می گوید ، این به ویژگی های شما مربوط نمی شود ، بلکه به مزایای شما مربوط می شود.

وقتی در حال نوشتن پیچ صفحه فرود خود برای ایمیل های خود هستید ، می خواهید به این دو جزئیات اشاره کنید:

  • فرکانس ایمیل شما: ذکر روزهای دقیق ارسال ایمیل ها حتی بهتر است.
  • مروری کوتاه بر آنچه مخاطبان شما می توانند از طریق ایمیل های شما به دست آورند: شما به طور ایده آل می خواهید یادداشتی درباره اعتبار خود بنویسید. حتی یک افزودنی کوتاه مانند “آخرین اطلاعات را دریافت کنید از کارشناسان صنعت”به افزایش قدرت شما کمک می کند.

صفحه ثبت نام IMPACT در خبرنامه خود ، آخرین، اطلاعات را در نیش های هضم آسان ارائه می دهد و انتظارات روشنی را تعیین می کند:

صفحه فرود با یک جمله آسانسور شروع می شود که نشان می دهد IMPACT خبرنامه را سه بار در هفته ارسال می کند و مدیر سرمقاله آنها را مدیریت می کند. بخش دوم روزهای دقیق انتشار خبرنامه و مزایای آن را تعریف می کند. به عنوان مثال ، فقط اشاره نمی کند که فیلم ها و نمایش ها را به اشتراک می گذارد – آن را به اشتراک می گذارد آخرین فیلم ها و نمایش ها.

فراخوانی برای اقدام

فراخوان شما برای اقدام (CTA) عامل ورود به فضای ثبت نام خبرنامه شما و شانس شما برای بستن قرارداد با بازدیدکنندگان است. شما می خواهید در مورد عبارت بندی و نحوه قرارگیری CTA خود استراتژی داشته باشید تا بتوانید از ثبت نام در ثبت نام بهترین نتیجه را بگیرید.

CTA خود را در مورد مزایایی که بازدیدکنندگان از ثبت نام دریافت می کنند ، تنظیم کنید. به عنوان مثال ، می توانید عبارت “برای دریافت خبرنامه ما ثبت نام کنید” برای “جدیدترین بینش ها را دریافت کنید. » این تنظیم نشان می دهد که ثبت نام به جای شما به نفع بازدیدکنندگان شما خواهد بود.

همچنین باید CTA خود را در طرح بندی و سلسله مراتب بصری خود اولویت بندی کنید. آن را در محلی نگه دارید که خوانندگان به راحتی می بینند و مطمئن شوید که در بقیه مطالب شما گم نمی شود.

باور کنید یا نه ، دکمه ثبت نام شما دارای یک بزرگ نقش خود را در اثربخشی CTA ایفا کنید. دکمه های CTA با عملکرد بالا دارای رنگ های متضاد ، موقعیت منطقی و متن قابل اجرا هستند.

نگاهی به نحوه تحریک تسپو برای بازدیدکنندگان برای دریافت ایمیل در مورد خدمات تغذیه آینده خود بیندازید:

متن بدن “اولین نفری باشید که مطلع می شوید”باعث می شود خواننده احساس کند که در صورت ثبت نام در فهرست تسپو مطلع خواهد شد. در دکمه ارسال ، عبارت “به جنبش بپیوندید!”که حس وحدت را ارائه می دهد. طبق این CTA ، شما فقط در یک لیست ثبت نام نمی کنید-بلکه بخشی از یک جنبش تغذیه ای هستید.

تشویقی

در دنیای بازاریابی امروزی ، بسیاری از افراد آنچه را که می خواهید بدون دریافت چیزی به شما نمی دهند. به همین دلیل است که برای بسیاری از شرکت ها ایجاد انگیزه برای ثبت نام ایمیل از طریق آهنرباهای سربی رایج است.

آهنربای سربی چیست؟ این یک بارگیری است – مانند یک کتاب الکترونیکی ، راهنما یا الگو – که گیرنده را ملزم می کند اطلاعات تماس خود را ارسال کند. بازدیدکنندگان شما منبعی دریافت می کنند و شما ایمیل آنها را دریافت می کنید. این برد-برد است.

اگر تصمیم دارید صفحه ثبت نام خود را با یک آهنربای سربی تقویت کنید ، مطمئن شوید که به علایق مخاطبان شما مربوط است ، مانند این مثال از By Regina:

تصویر از انتشار چیز خود (که قبلاً توسط رجینا شناخته می شد) از طریق WhatPixelبه

آهنربای اصلی – راهنمای کمک به برجسته شدن نام تجاری شما – کاملاً با ایمیل های لیست در مشاوره خلاقانه مشاغل ترکیب شده است. افرادی که به راهنما علاقه مند هستند نیز شانس زیادی برای دوست داشتن ایمیل ها خواهند داشت ، بنابراین آنها از محتوای نامربوط چشم پوشی نمی کنند و باز نمی گردند.

آیا می خواهید خبرنامه و ایمیل بیشتری ثبت نام کنید؟ آسون بگیر

بازدیدکنندگان صفحه فرود هنگامی که تصمیم می گیرند برای ایمیل های شما ثبت نام کنند ، راحت ترین تجربه ممکن را می خواهند. بیش از 67 درصد افرادی که سعی می کنند فرم صفحه وب را پر کنند ، در صورت مواجه شدن با مشکلی ، آن را رها می کنند. شما باید تجربه ثبت نام ایمیل خود را بدون هیچ مشکلی حفظ کنید تا بازدیدکنندگان شما تحت تأثیر قرار گیرند.

همانطور که صفحه فرود خود را می سازید ، خود را جای بازدیدکنندگان خود قرار دهید. آیا کسی بدون اطلاع از لیست ایمیل شما می فهمد که از آن چه دریافت می کند؟ آیا می توانند فرم ثبت نام شما را در بین بقیه اطلاعات شما قرار دهند؟ همه چیز در مورد کاهش اصطکاک است-هفتمین اصل طراحی تبدیل محور. شش مورد دیگر را از راهنمای رسمی Unbounce بیابید.