نحوه ایجاد یک کپی مقاومت ناپذیر برای صفحه فرود بالای قیف خود

بیایید در مورد پدیده ای به نام “زمین زدن

شما از طریق Google درباره یک محصول تحقیق می کنید و روی صفحه فرود مربوطه کلیک می کنید. قبل از اینکه بتوانید در مورد محصول بیشتر بیاموزید ، با محتوایی که سعی در جذب شما دارد ، برخورد می کنید. شما حتی نمی دانید که آنها از شما چه چیزی می خواهند بخرند ، چه برسد به اینکه چرا باید آن را بخرید.

خوب ، با این کار حل می شود. روی دکمه “برگشت” کلیک می کنید.

اگر می خواهید صفحات فرود ایجاد کنید که بازدیدکنندگان جدید شما را تشویق به کلیک بر روی دکمه فراخوان شما کند ، سیلی زمینی نباش صفحه فرود خود را برای بالای قیف تبدیل ، جایی که مشتریان شما با نام تجاری شما آشنا می شوند ، بهینه کنید.

این پست وبلاگ توضیح می دهد که قسمت بالای قیف چیست و چگونه می توانید یک صفحه فرود برای این مرحله از فرآیند بازاریابی ایجاد کنید.

TOFU: این فقط یک پروتئین نیست

بالای قیف (TOFU) است اولین مرحله از قیف تبدیل– گام هایی که مشتری در سفر خود از جستجو تا فروش طی می کند. در سال 2021 ، بیش از یک سوم بازاریابان به HubSpot گفتند که اولویت اصلی بازاریابی آنها ایجاد سرنخ است. TOFU جایی است که این جادو شروع به رخ دادن می کند.

مشتریان TOFU شما هنوز آمادگی خرید محصول شما را نداریدبه در عوض ، آنها می خواهند در مورد طاقچه شما به طور کلی اطلاعات بیشتری کسب کنند. آنها س questionsالاتی دارند و شما در موقعیتی هستید که به آنها پاسخ دهید.

هنگامی که در مرحله TOFU وارد رادار مشتری می شوید ، می توانید در وسط قیف (MOFU) و پایین قیف (BOFU) تمرکز بیشتری بر محصول داشته باشید. شما در مرحله TOFU اقتدار ایجاد می کنید تا بتوانید اعتماد خود را به MOFU افزایش دهید و تبدیل را در BOFU چنگ بزنید.

چگونه صفحه فرود خود را برای مشتریان TOFU تنظیم کنیم

یک صفحه فرود TOFU باید اولین تاثیر خوب را بر مشتریان خود بگذارید. در اینجا نحوه ایجاد یک صفحه فرود TOFU-friendly وجود دارد:

به تیتر خود کمی TLC بدهید

عناوین خوب فقط برای مقالات و پست های وبلاگ نیست. سرصفحه بالای صفحه فرود شما اولین تأثیر را سریع می گذاردبه از این گذشته ، طبق قوانین سلسله مراتب بصری ، احتمالاً اولین خط متنی است که بازدیدکنندگان شما مشاهده می کنند.

ایجاد یک عنوان خوب از ابتدا ممکن است دلهره آور به نظر برسد ، اما لازم نیست از صفر شروع کنید. سعی کنید از a استفاده کنید فرمول سرفصل آزمایش شده تا به آن ساختار بدهد

چند نمونه از فرمول های عنوان عبارتند از:

  • عناوین فراخوان به عمل که نشان می دهد محصول شما مشتریان را قادر به انجام چه کاری می کند.
  • تیترهای چگونه که شما را برای توضیح چیزی برای بازدیدکنندگان آماده کرده است.
  • تیترهای بازیگوش که از کلمات کلمه ای یا عبارات بی پروا برای جلب توجه استفاده می کند.

یادداشت ویراستار: آیا در انتخاب فرمول مناسب عنوان برای صفحه خود مشکل دارید؟ سازنده هوشمند از AI برای پیشنهاد سرفصل ها و کپی مناسب برای مخاطبان خود استفاده می کند.

این صفحه فرود ActiveCampaign از سرفصل فراخوانی برای اقدام استفاده می کند تا نشان دهد که نرم افزار آن فراتر از اتوماسیون ایمیل است:

تصویر از ActiveCampaign تهیه شده است

این عنوان توضیح می دهد که ممکن است نام ActiveCampaign را به عنوان یک پلت فرم اتوماسیون ایمیل بشنوید ، اما در واقع بسیاری از جنبه های تجربه مشتری را خودکار می کند. این یک معرفی عالی برای بازدیدکنندگانی است که اطلاعات زیادی در مورد این پلت فرم ندارند.

از اصطلاحات اصطلاحی فاصله بگیرید

اصطلاح زبان اصطلاحی است که فقط در یک طاقچه حرفه ای خاص معنا می یابد. در اکثر نسخه های صفحه فرود ، باید تا حد ممکن از آن اجتناب کنید ، اما این قانون به ویژه در صفحات فرود TOFU صدق می کند.

مشتریان TOFU نسبت به بازدیدکنندگان در سایر مراحل قیف شانس بیشتری برای درک سطح سطح موضوع خود دارند. بنابراین، اصطلاحات حتی بیشتر خاموش می شود برای این افراد تازه شروع به درک محصول شما کرده اند.

به علاوه، اصطلاحات اصطلاحاتی می تواند حواس مارک شما را منحرف کند گزاره ارزش– پیامی که ارزش اصلی شما را برای مشتریان شما بیان می کند. شما می خواهید ارزش بازدیدکنندگان خود را تا آنجا که ممکن است برای بازدیدکنندگان TOFU واضح سازید تا اولین تأثیر را به خود جلب کنند.

نحوه ارائه پلت فرم و خدمات حسابداری Bench را بررسی کنید:

تصویر از Bench گرفته شده است

حسابداری شامل بسیاری از اصطلاحات و مراحل پیچیده است. این صفحه فرود بر کارهایی که Bench می تواند برای ساده سازی حسابداری به جای کاوش در آن عناصر پیچیده انجام دهد تمرکز می کند. اگر می خواهید نحوه توضیح محصول خود را بدون اصطلاح اصطلاحاتی بیابید ، سعی کنید بر اساس آن قاب بندی کنید آنچه می تواند برای مشتری شما انجام دهد بجای چی هستبه

کلمات کلیدی مرتبط را اضافه کنید

شما همیشه باید کلمات کلیدی مرتبط را در محتوای صفحه فرود خود قرار دهید ، اما این عمل در مقایسه با صفحات MOFU و BOFU بیشترین تأثیر را در صفحات TOFU دارد. مشتریان TOFU کمترین شانس را دارند که از عبارات جستجوی مارک دار برای یافتن صفحه فرود شما استفاده کنند. بنابراین، شما باید کلمات مربوطه را که بازدیدکنندگان را به دنبال اطلاعات می رسانند ، هدف قرار دهید.

هنگامی که کلمات کلیدی را در طاقچه وسیع خود هدف قرار می دهید ، این فرصت را نیز خواهید داشت مشتریان جدید را در صنعت خود آموزش دهید و اعتماد آنها را جلب کنید.

فرض کنید شما قلم های چشمه می فروشید و یک صفحه فرود TOFU ایجاد می کنید که شامل اطلاعات کلی در مورد قلم های چشمه است. بازدیدکنندگانی که جستجو می کنند “انواع قلم چشمه”ممکن است با صفحه شما روبرو شود و قدردانی کند که شما برای آموزش آنها تلاش کرده اید. هنگامی که آنها در قیف بیشتر قرار می گیرند ، آنها به احتمال زیاد شما را به عنوان یک گزینه در نظر خواهند گرفت برای خرید نهایی آنها

به عنوان مثال ، زولا با یک پرسش و پاسخ سریع در این صفحه فرود ، مشتریانی را که از دعوت نامه های عروسی مطلع می شوند ، جلب می کند:

تصویر از زولا گرفته شده است

افرادی که به این صفحه اصلی می آیند و سعی می کنند در مورد دعوت نامه های عروسی اطلاعاتی کسب کنند ، با دانش جدیدی در زمینه دعوت نامه خود آشنا می شوند. به عنوان مثال ، کسی که در جستجوی این است که چگونه بزرگسالان عروسی خود را مودبانه تنظیم کند ، ممکن است با صفحه زولا روبرو شود و آنها را در آینده در نظر بگیرد. بعلاوه ، هرکسی که در مرحله BOFU بازگردد ، مجهزتر خواهد بود تا از دعوت نامه های زولا استفاده کند.

موفقیت خود را با اثبات اجتماعی نشان دهید

در مرحله TOFU ، بازدیدکننده شما هنوز دلیل زیادی برای اعتماد به شما ندارد ، بنابراین شما باید آن شواهد را ارائه دهید اثبات اجتماعی یا اثبات اینکه مشتریان دیگر محصول شما را دوست دارند ، کاملاً منطبق است. این به بازدیدکنندگان شما نشان می دهد که افرادی مانند آنها محصول شما را انتخاب می کنند ، بنابراین مجبور نیستند فقط آن را از زبان شما بشنوند.

در اینجا برخی از انواع اثبات اجتماعی برای صفحه فرود خود فکر کنید:

  • بررسی ها
  • توصیفات
  • رسانه های اجتماعی ذکر می کنند
  • به مهرها و اعتبارنامه ها اعتماد کنید
  • آرم های مشتری

این مثال بسیار متا می شود. Shoutout ، سرویسی که توییت های مثبت در مورد نام تجاری شما را در یک دیوار جمع آوری می کند ، از دیوار Shoutout اختصاصی خود در صفحه فرود خود استفاده می کند.

تصویر از Shoutout گرفته شده است

پست های این چنینی در شبکه های اجتماعی ارائه بازخورد مشتری بدون ویرایش، صرفه جویی در وقت شما و ارائه اثبات اجتماعی معتبر تر.

یک رابطه مداوم را شروع کنید

هر صفحه TOFU را در نظر بگیرید شروع یک رابطهبه از آنجا که 96 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت هنوز آماده خرید محصول شما نیستند ، شما می خواهید یک فراخوان برای اقدام (CTA) ایجاد کنید که به آنها کمک می کند ابتدا شما را بشناسند. در اولین بازدید برای فروش سخت عجله نکنید.

CTA های محبوب برای مشتریان TOFU شامل خواندن بیشتر در وب سایت شما ، اتصال در رسانه های اجتماعی و پیوستن به یک خبرنامه است. برخی از بازاریابان دوست دارند صفحات فرود آهنربایی سربی ایجاد کنند که در آن بازدیدکنندگان در صورت ارسال اطلاعات تماس خود بارگیری رایگان را دریافت می کنند. به راههایی فکر کنید که بتوانید اطلاعات مارک تجاری خود را به مشتری جدید خود منتقل کنید.

نگاه کنید که چگونه صفحه فرود آهنربای سرب Later دارای یک پلت فرم به عنوان CTA نیست. در عوض ، از مشتریان می خواهد ایمیل خود را وارد کنند تا راهنمای بازاریابی تأثیرگذار دریافت کنند:

ارائه تصویر از Later

وقتی بازدیدکنندگان اطلاعات تماس خود را ارسال می کنند ، راهنمای Later و به روزرسانی های مداوم را دریافت می کنند تا نام تجاری را در ذهن خود نگه دارند.

صفحات مناسب را به مراحل قیف مناسب ارائه دهید

قبل از کاوش در صفحه فرود TOFU خود ، این را به خاطر داشته باشید: TOFU فقط یک مرحله از قیف است. در حالی که مخاطبان TOFU شما به رویکرد مقدماتی پاسخ خوبی می دهند ، مخاطبان MOFU و BOFU شما به زبان و بهینه سازی متفاوتی نیاز خواهند داشت.

همانطور که کمپین های صفحه فرود خود را تنظیم می کنید ، در نظر بگیرید که کدام صفحات به کدام مراحل قیف می روند. سپس ، هر صفحه را بر اساس مرحله قیف و مخاطبان خاص خود تنظیم کنید. اگر می خواهید در هر مرحله قیف نویسی برای بازدیدکنندگان کمک کنید ، Unbounce’s را امتحان کنید سازنده هوشمندبه پس از ارائه اطلاعاتی در مورد اهداف و مخاطبان خود ، بینش ها و پیشنهادات کپی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند نسخه خود را ببندید.