هدایایی به هر کسی که در لیست شما لطفا

من هدیه دادن را دوست دارم. تمام تلاشم را می کنم تا از نزدیک گوش کنم و متوجه شوم که در کجا نیاز یا خواسته ای وجود دارد. توجه به این جزئیات کوچک چیزی است که انتخاب هدیه را تاثیرگذار می کند. اما گاهی اوقات، این روش کار نمی کند. گاهی اوقات، من در بلاتکلیفی گیر می کنم، و نمی دانم به چه چیزی باید بدهم که شخص در لیست من با این حال، من ناامید نمی شوم، زیرا یک ACE در آستین خود دارم – لیستی از مواردی که می دانم برای هر کسی در لیست من مناسب است.

امروز من چند قطعه مورد علاقه خود را از Terrain برای تعطیلات به اشتراک می گذارم. اینها تعدادی از محصولاتی هستند که در لیست هدیه امسال من قرار دارند (و محصولاتی که من بدم نمی‌آید خودم TBH دریافت کنم).


آسایش و شادی. ساده ترین هدایا گاهی اوقات بهترین هستند. این نرم ترین پتوی پشمی است که در هر جایی که پوشیده شود زیبا به نظر می رسد. من عاشق رنگ روشن در محصولی هستم که اغلب خنثی است.

به اوج برگرد


به نظر می رسد که من هرگز مسابقاتی در دسترس ندارم. من یک جعبه می خرم و سپس در جایی ذخیره می شوند، به ندرت دوباره پیدا می شوند. این کلوش های شیشه ای با چوب کبریت راه حلی کاربردی و ظریف برای جمع کردن جعبه های کبریت در اندازه صنعتی است.

به اوج برگرد


در این زمان از سال از وارد کردن بیرون به داخل و ترکیب عناصر طبیعی در دکور در صورت امکان لذت می برم. این شمع‌های درخت همیشه سبز نه تنها زیبا به نظر می‌رسند، بلکه در هنگام سوختن رایحه ملایمی از صنوبر منتشر می‌کنند.

به اوج برگرد


من به قارچ علاقه دارم. این زیور آلات بسیار شبیه به زیور آلات شیشه ای قدیمی ساخته شده اند، اما با یک پیچ و تاب روانی سرگرم کننده و پر زرق و برق. ما امسال درختان خانه را با تم های فردی تزئین می کنیم و این تزیینات به من انگیزه داده تا یک تم غذایی بسیار عجیب و غریب انجام دهم.

به اوج برگرد


این یکی از آن مواردی است که هر باغبانی دوست دارد اما به ندرت فکر می کند برای خود بخرد. من دوست دارم این را به عنوان یک هدیه دریافت کنم (اشاره، اشاره). این یک تابلوی کوچک سرگرم کننده است که برای من یک کلبه انگلیسی است.

به اوج برگرد


برای کسانی از ما که به اندازه کافی خوش شانس نیستیم که در یک آب و هوای معتدل در تمام طول سال زندگی کنیم، شومینه در فضای باز ضروری است! شکل و ساخت این شومینه فضای باز رویایی است. این یک مکمل ایده آل برای هر گردهمایی زمستانی در فضای باز خواهد بود.

به اوج برگرد


این جوراب ها بهترین غذای آخر شب هستند. آنها فوق العاده نرم، دنج و گرم هستند.

به اوج برگرد


حوله ظروف ساده هر بار برای هدایای مهماندار مورد علاقه من است. شما واقعا نمی توانید آنها را به اندازه کافی داشته باشید. Terrain دارای طیف گسترده ای از حوله های عجیب و غریب و زیبا برای انتخاب است.

به اوج برگرد


من با تمام وجود از پدیده کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان استقبال کرده ام. رنگ‌آمیزی ساختار یافته برای من آرامش‌بخش است و به من کمک می‌کند تا زمانی که در وضعیت خلاقانه‌ای قرار می‌گیرم گیر نکنم.

به اوج برگرد


یادداشت سردبیر: این پست توسط Terrain حمایت شده است. غرامتی که در ازای قرار گرفتن در Wit & Delight دریافت می‌کنیم برای خرید لوازم، استخدام یک عکاس، نوشتن/ویرایش پست وبلاگ و حمایت از تیم بزرگ‌تر پشت Wit & Delight استفاده می‌شود.

در حالی که در ازای پوشش غرامت دریافت شد، همه افکار و نظرات همیشه متعلق به من است. پست‌های حمایت‌شده مانند این به ما امکان می‌دهند به توسعه محتوای پویا بدون حمایت ادامه دهیم. با تشکر از شما برای حمایت از شرکای ما!