با این 4 نکته تخصصی به عنوان یک تیم بازاریابی تک نفره موفق شوید

ما فقط زمان یا منابع لازم برای انجام X، Y و Z را نداریم!

آشنا به نظر می رسد؟

بله، این خطی است که معمولاً در بسیاری از مشاغل شنیده می شودبه خصوص کسب و کارهای کوچک که تعداد اعضای تیم بازاریابی را می توان به طور کلی روی یک دست شمرد – یا حتی فقط یک انگشت.

برای تیم‌های بازاریابی کوچک یا تک‌نفره، استفاده از سئو، PPC، سرنخ‌ها، فروش، ثبت‌نام، ایجاد انجمن، رسانه‌های اجتماعی، مدیریت وب‌سایت، و موارد دیگر، هرگز چالش‌برانگیزتر نبوده است.

(نفس عمیق، این فقط یک وبلاگ است – نه لیست کارهای دیگری.)

آیا نیاز به مشاوره تخصصی برای انجام کارهای روزانه خود دارید؟ ما با یک ماشین بازاریابی یک نفره، کلر سیمور از Raise Craze، تماس گرفتیم تا بفهمیم چگونه او همه چیز را انجام می دهد.

Raise Craze: کوچک اما توانا

آن جمع‌آوری‌های مالی دردناک مدرسه را به خاطر دارید که در آن مجبور بودید برای بازسازی یا یک باشگاه شطرنج جدید، صابون یا بسته‌بندی هدیه بفروشید؟ خوب، Raise Craze کسانی را که در یک محیط دیجیتالی و بدون پول نقد هستند تسهیل می‌کند – منهای تاکتیک‌های فروش دردناک.

بچه‌ها به‌جای اینکه مجبور باشند برای فروش محصولات به درها بزنند – یا فقط والدین صورت‌حساب را بردارند – با Raise Craze، بچه‌ها در ازای اهدای کمک‌های مالی، به طور داوطلبانه در جوامع خود اقدامات محبت آمیز انجام می‌دهند.

کلر سیمور، مدیر بازاریابی، Raise Craze

این به این موضوع برمی گردد که چگونه می توانیم ارزش قدردانی را به بچه ها بیاموزیم و اینکه چگونه کارهای کوچک مهربانی می تواند تأثیر زیادی در جهان بگذارد، حتی اگر این فقط دنیای نزدیک آنها باشد. و در مجموع وقتی کاری کوچک برای روشن کردن روز کسی انجام می‌دهید، یک اثر موج دار ایجاد می‌شود. – کلر سیمور، مدیر بازاریابی، Raise Craze

Raise Craze برنامه های مدیریت شده را برای گروه های سنی مختلف ارائه می دهد. برای مثال، جوانان می‌توانند آن را با کارهای کوچک‌تری مانند بیرون آوردن بذر پرنده پرداخت کنند، در حالی که بچه‌های بزرگ‌تر و نوجوانان می‌توانند وظایف بزرگ‌تری مانند داوطلب شدن در مراکز اجتماعی را انجام دهند.

دل نشین، درست است؟ خوب، آماده باش تا دلت فقط بتونه ترکیدن.

Raise Craze که توسط دو والدینی که از شرکت‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی تا 70 درصد از پولی که به سختی به دست آورده‌اند (آجیل، درست است؟) بچه‌هایشان خسته شده‌اند، خسته شده‌اند، بیش از 10 درصد هزینه دریافت نمی‌کند. و در حالی که آنها با بسیاری از مشتریانی که یکبار جمع آوری کمک مالی انجام می دهند کار می کنند، نان و کره آنها از مشتریان تکراری است که در طول سال ها با آنها رابطه برقرار می کنند. در حال حاضر، فهرست آنها دارای بیش از 200 مدرسه پراکنده در 48 ایالت در ایالات متحده است.

کارکنان Raise Craze فقط از چهار کارمند تشکیل شده است. با کلر تنها مسئول بازاریابی در شش سال گذشته. بله، می توان گفت که او در اطراف بلوک بوده و با منابع محدود اتفاقات بزرگی را رقم زده است.

آیا می خواهید بدانید که چگونه متخصصی مانند کلر این کار را انجام می دهد؟

1. بدانید چه چیزی شما را متمایز می کند

Raise Craze برخلاف جریان صنعت خود شنا می کنند. آنها سود کمتری نسبت به رقبا دارند و در عین حال تجربه ای مبتنی بر بخشش ایجاد می کنند – هم به عنوان اهدا کننده و هم به عنوان گیرنده. آنها کاملاً با رقبای خود متفاوت هستند و این چیزی است که با صدای بلند تا جایی که می توانند تقویت می کنند. کلر می‌گوید: «معمولاً این دلیلی است که مشتریان ما به سمت ما می‌آیند – زیرا آنها به دنبال چیزی متفاوت و، صادقانه، چیزی معنادار هستند.

کلر سیمور، مدیر بازاریابی، Raise Craze

شرکت ما برای ارائه جایگزینی برای جمع آوری کمک های مالی مدارس سنتی ایجاد شد. ما به سازمان ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی خود دست یابند و در عین حال تجربه ای معنادار برای دانش آموزان، خانواده ها و کل جامعه به ارمغان می آورند. تمرکز بر مهربانی و بخشش واقعاً ما را از سایر جمع‌آوری‌کنندگان کمک متمایز کرده است.

برای Raise Craze، این چیزی بیش از یک ماموریت است: این یک نقطه فروش منحصر به فرد است، به همین دلیل است که در هر کاری که انجام می دهند، جلو و مرکز قرار می گیرد. به صفحه اصلی Raise Craze نگاهی بیندازید تا ببینید در عمل چگونه کار می کند:

اگر شخصی وارد وب‌سایت شود و یک اینچ پایین‌تر اسکرول نکند، با دانستن اینکه Raise Craze دقیقاً درباره چیست، از آنجا دور می‌شود. کلر توضیح می‌دهد: «تمرکز بر مهربانی و انفاق واقعاً ما را از سایر جمع‌آوری‌کنندگان کمک متمایز کرده است.

تخمین زده می شود که مردم هنگام بازدید از یک وب سایت تنها حدود 28 درصد از محتوا را می خوانند، بنابراین حذف آن از پارک از ابتدا به این معنی است. فوق العاده مهم. در این مثال، Raise Craze یک مثال کتاب درسی برای به حداکثر رساندن تأثیر اولین برداشت ارائه می دهد. واضح، مختصر و مهمتر از همه، نشان می دهد که کار با Raise Craze چگونه به نظر می رسد – و آیا به نظر سرگرم کننده نیست؟

2. اجازه دهید تا اثبات اجتماعی حرف بزند

اثبات اجتماعی به طور منظم در وبلاگ های “بهترین عملکرد” ​​فهرست می شود – و دلیل خوبی دارد.

زیرا. آی تی. آثار. ما آن را می دانیم. کلر آن را می داند. و شما هم باید آن را بدانید.

کلر سیمور، مدیر بازاریابی، Raise Craze

در صنعت ما (و مطمئنم دیگران نیز!)، مشتری نمی‌خواهد احساس تنهایی کند، بنابراین پشتیبانی از او با توصیفات راهی عالی برای ایجاد حس اجتماعی است. همه ما می خواهیم احساس کنیم که به هم متصل هستیم!

بله، این به معنای اولویت دادن به توصیفات در صفحات وب و صفحات فرود است، اما Raise Craze جنبه “اجتماعی” اثبات اجتماعی را نیز به سطح بعدی رسانده است.

مشتریان هدف اصلی Raise Craze مدارس هستند. اما مخاطب هدف سازمان‌هایی (متشکل از والدین و معلمان) هستند که جمع‌آوری کمک مالی را اجرا می‌کنند از طرف از مدارس افراد پشت سر این سازمان ها کجا پاتوق می کنند؟ رسانه های اجتماعی یا به طور دقیق تر، فیس بوک.

کلر توضیح می دهد: “شفاهی راه بسیار بزرگی برای کسب و کار ما است، بنابراین فیس بوک و جوامع دیجیتال برای ما بسیار مهم هستند.” این بدان معناست که صرفاً در پلتفرم بودن، فراتر از آن بروید و یک گروه اختصاصی فیس بوک را راه اندازی کنید که در آن سازمان دهندگان می توانند با هم ارتباط برقرار کنند و تجربیات جمع آوری کمک های مالی را به اشتراک بگذارند.

به گروه فیس بوک همچنین به جای اینکه صرفاً در رسانه های اجتماعی پنهان شود، املاک و مستغلات برجسته ای در وب سایت Raise Craze داده می شود. همه چیز در مورد اولویت بندی چیزهایی است که برای شما و مخاطبانتان مهم است ?.

و این یک سناریوی برد-برد است. مشتریان می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر درگیر شوند در حالی که ایجاد مدرک اجتماعی برای Raise Craze. «مردم فقط این داستان‌های باورنکردنی را دارند که می‌خواهند درباره تأثیر جمع‌آوری کمک مالی بر جامعه و دانش‌آموزانشان به اشتراک بگذارند. کلر می گوید: این به کار ما به عنوان یک تیم کوچک کمک می کند و کار ما در این راه تقویت می شود.

در مورد اجازه دادن به مدرک اجتماعی شما صحبت کنید، درست است؟ جای تعجب نیست که بزرگترین توصیه کلر به سایر تیم های بازاریابی کوچک این است که با مخاطبان ارتباط برقرار کنند تا این اثبات اجتماعی برای شما کارساز باشد:

کلر سیمور، مدیر بازاریابی، Raise Craze

از قدرت محتوای اجتماعی و تولید شده توسط کاربر استفاده کنید. آن جامعه را تشویق کنید زیرا اگر بتوانید از قدرت کلمات دیگران استفاده کنید، تأثیر شما به عنوان یک تیم کوچک را تقویت می کند. و آن را بدیهی نگیرید – آن را جشن بگیرید و آن مردم را جشن بگیرید.

درس در اینجا ساده است: ببینید مخاطبان شما کجا صحبت می کنند و خود را وارد بحث کنید. کلر می افزاید: «من معتقدم که شناخت مخاطبان و وفادار ماندن به ماموریت برندتان برای دستیابی به موفقیت بازاریابی بسیار مهم است.

3. به صفحات فرود تکیه کنید

چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​بازاریابی مدرن رقابتی، پولی است– PPC، تبلیغات گوگل، و کمپین های رسانه های اجتماعی. اما ریختن پول در تبلیغات پولی بدون قیف مشخص یا سفر کاربر راهی سریع برای از دست دادن تمام بودجه خود بدون داشتن چیزی برای نشان دادن آن است.

حتی در Raise Craze، شرکتی که تعداد زیادی از مشتریان خود را از طریق ارجاعات دهان به دهان، کمپین های پولی و صفحات فرود به دست می آورد، در حاشیه قرار نگرفته اند. کلر توضیح می دهد: «جستجو برای رشد ما بسیار زیاد بوده است.

موفقیت در این زمینه چندان تعجب آور نیست زیرا کلیدواژه های برتر آنها فوق العاده جا افتاده و هدف جستجوی بالایی در پشت آنها وجود دارد. (وقتی شخصی «جمع آوری کمک مالی مدرسه» را جستجو می کند، به دنبال چیزی کاملا خاص است، درست است؟) ترفند این است که از آن ترافیک به روشی معنادار استفاده کنید—و اینجاست که صفحات فرود وارد قیف Raise Craze می شوند.

کلر سیمور، مدیر بازاریابی، Raise Craze

برای ما، ارزش صفحات فرود این است که یک داستان را به شیوه ای واقعا زیبا و مختصر بیان کنیم. این یک نمایش بصری از زمین آسانسور شما است. مشتری هدف شما را به سمت خود جذب می کند، و اگر این کار را به خوبی انجام می دهید، آنها معمولاً می خواهند بیشتر بدانند – آنها را در کانال فروش قرار دهید!

به یکی از صفحات فرود آنها نگاهی بیندازید:

برای دیدن صفحه فرود کامل روی عکس کلیک کنید ?.

وقتی صحبت از استراتژی صفحه فرود Raise Craze می شود، کلر همه چیز را ساده نگه می دارد. صفحات فرود ما عمدتاً برای تولید سرنخ استفاده می‌شوند، بنابراین مطمئن می‌شویم که فرم‌های ما تا حد امکان ساده باشند. کمتر، بیشتر! احتمال اینکه کاربر پر کند بسیار بیشتر است [a form] اگر پاسخ های سریع و آسان باشد،» او توضیح می دهد.

تسلط واقعی این است که هر کمپین – و هر نوع صفحه فرود در آن کمپین – را با تفاوت‌های فصلی و نکات صحبت فعلی تنظیم کنید. مهم است که روندهای مرتبط با صنعت خود را دنبال کنید. هماهنگی با تغییرات چرخه ای یک امر ضروری است!»

از آنجا، همه چیز در مورد نظارت بر رفتار مخاطبان و اصلاح نسخه برای مطابقت با آن بینش است.

4. با ابزارهای بهینه سازی مناسب قدرت را بالا ببرید

بهینه سازی اغلب جایی است که تیم های کوچک با هم مبارزه می کنند. راه اندازی و اجرای کمپین ها یک دستاورد است، بله؟ این یکی از دلایل اصلی این است که Claire و Raise Craze آگاهانه با ابزارهایی همکاری می کنند تا کار را بسیار آسان تر کنند.

یکی از این ابزارها Smart Traffic است که یک ویژگی Unbounce است که بازدیدکنندگان را به صفحه‌ای که بیشتر در آنجا تبدیل می‌شوند می‌فرستد.

کلر سیمور، مدیر بازاریابی، Raise Craze

من از یک متخصص در بهینه سازی نرخ تبدیل دور هستم، اما می دانم که هیچ صفحه فرودی وجود ندارد که با آن طنین انداز شود. همه مشتریان ما به Smart Traffic متکی هستیم تا بدانیم کدام صفحه فرود را بر اساس آن مشتری خاص ارائه دهیم.

و *کار می کند*. فقط به افزایش نرخ تبدیل نگاه کنید:

افزایش نرخ تبدیل 29٪؟ آره بهتره باورش کنی

یک تاکتیک کلیدی برای کلر هنگام گردآوری کمپین‌های صفحه فرود، تقسیم کمپین‌ها بر اساس مخاطبان گسترده است، و سپس – در هر کمپین – انواع مختلف با پیام‌رسانی و تمرکز متفاوت را انتخاب کنید. او می‌گوید: «آزمایش انواع مختلف زمانی که تلاش می‌کنید بفهمید چه چیزی با مخاطب هدف شما طنین‌انداز می‌شود بسیار مهم است.

انواع؟ اصلا آن ها چه هستند؟ به انواع مختلف به عنوان گزینه های مختلف صفحه فرود برای کمپین خود فکر کنید. شاید این تغییرات کپی، تغییر در طراحی، یا صفحه ای با اطلاعات بسیار بیشتر (یا کمتر) باشد. احتمالات واقعا بی نهایت هستند. درباره نحوه ایجاد انواع با Smart Traffic برای کسب نتایج بیشتر بیاموزید.

چه چیزی Smart Traffic را به ابزاری عالی تبدیل می کند – به خصوص برای مشاغل کوچک که با منابع دست و پنجه نرم می کنند –این است که از هوش مصنوعی برای آگاهی از ترجیحات مخاطبان شما استفاده می کند. بنابراین به جای منتظر ماندن در چندین تست A/B برای دیدن اینکه آیا هدر سبز یا قرمز بهتر کار می کند، می توانید از هر دو استفاده کنید—و Smart Traffic بازدیدکنندگان را به نسخه‌ای می‌فرستد که به احتمال زیاد در آنجا تبدیل می‌شوند. TA-DA! همینطور. کلر توضیح می‌دهد: «این یک منبع عظیم است زمانی که یک سیستم می‌تواند به روندها توجه کند و به شما کمک کند چیزهایی بسازید که عملکرد بهتری داشته باشند و به شما در تصمیم‌گیری بهتر کمک کنند.

وقتی صحبت از وارد کردن هوش مصنوعی به مجموعه بازاریابی Raise Craze می شود، کلر محتاطانه خوش بین است. من می بینم که این یک ابزار و شریک در کارایی بازاریابی است. امیدواریم این امر به بازاریابان اجازه دهد تا فرآیندهای خسته کننده تر خود را سرعت بخشند. (هشدار اسپویلر: در حال حاضر انجام شده است. Unbounce جدید سازنده هوشمند راه اندازی و راه اندازی صفحات فرود نیمی از زمان را صرف می کند. برای سرعت بخشیدن به فرآیندهای خسته کننده چگونه است؟)

هیچ تیم بازاریابی برای موفقیت آنقدر کوچک نیست

در نهایت، چه یک تیم بازاریابی یک نفره باشید یا یک گروه 50 نفره را مدیریت کنید، همیشه چیزهایی وجود دارد که وقت انجام آنها را پیدا نمی کنید.

در دام وسواس در مورد همه چیزهایی که دارید نیفتید میتوانست در حال انجام. در عوض، بر این تمرکز کنید که چگونه می توانید از آنچه در حال حاضر دارید بهترین استفاده را ببرید. به کانال های خود نگاه کنید، به مخاطبان خود نگاه کنید، و مهمتر از همه به ابزارهای خود نگاه کنید. بازاریابی در حال حاضر به اندازه کافی سخت است، بنابراین روش Marie Kondo را دنبال کنید تا همه چیز را درست کنید. اگر جرقه شادی نزند – یا اهم، زندگی خود را آسان تر کنید – آن را قطع کنید یا یک راه حل جایگزین پیدا کنید.

اگر تیم کوچک اما قدرتمند Raise Craze می تواند این کار را انجام دهد، شما نیز می توانید. تو متوجهش شدی. ?