آنها می گویند یک عکس 1000 کلمه ارزش دارد –اما این تصور می کند که تصویر خوبی استبه
در حالی که یک تصویر خوب پیام کلی صفحه فرود شما را تقویت می کند ، یک تصویر با کیفیت پایین می تواند آن را از بین ببرد. در بدترین حالت ، این تصور اشتباهی از نام تجاری شما ایجاد می کندبه
خوشبختانه اگر استراتژیک هستید ، می توانید تعداد بیشتری از انتخاب های تصویر خود را مشخص کنید. به همین دلیل ما دور هم جمع شده ایم چند نکته مهم برای گرفتن بهترین عکس ها برای صفحه فرود و جوراب بازدیدکنندگان خود را بریزید.
پنج نکته برای انتخاب تصاویر صفحه فرود مناسب
1. اندازه آنها را درست کنید
عناصر مختلف صفحه فرود به اندازه های مختلف تصویر نیاز دارند. به عنوان مثال ، یک تصویر 600 × 600 پیکسل به خوبی به عنوان یک تصویر قهرمان عمل نمی کند. این بسیار کوچک است که به عنوان سرصفحه روی صفحه های رومیزی کار کند و نسبت ابعاد مربع آن جایی برای متن هدر نخواهد گذاشت.
قبل از استفاده از تصویر ، اندازه آن را در پیکسل بررسی کنید و آن را با بهترین نسبت ابعاد و اندازه مورد نظر مقایسه کنید. (برای بررسی اندازه تصویر در Chrome ، آن را در یک برگه جدید باز کنید و عنوان برگه را برای اندازه گیری پیکسل آن بررسی کنید.)
تنهای اندازه تصویر توصیه شده در طبیعت وجود دارد ، اما می توانید با عرض صفحه خود شروع کنید و از آنجا بروید. صفحات فرود بدون بازپخش دارای عرض توصیه شده 940 تا 960 پیکسل هستند.
با بازگشت به مثال تصویر قهرمان ، می خواهید عرض آن حداقل 960 پیکسل باشد ، بنابراین عرض صفحه فرود را پوشش می دهد. برای تصویر قهرمان تمام صفحه ، نسبت تصویر 16: 9 را می خواهید. آن اعداد را به یک ماشین حساب نسبت ابعاد وصل کنید ، آن را خواهید یافت شما نیاز به یک تصویر حداقل 960 پیکسل عرض و 540 پیکسل ارتفاع داریدبه
همچنین باید به خاطر داشته باشید که تصاویر می توانند در نسبت ها و اندازه های مختلف در سراسر سیستم عامل ها نمایش داده شوند. همیشه تصاویر خود را روی دسکتاپ و تلفن همراه دوبار بررسی کنید برای اطمینان از داشتن صفحه فرود مناسب برای تلفن همراه. ایجاد صفحه فرود سازگار با تلفن همراه ، کار را آسان تر می کند.
صفحه فرود Brutask در زیر یک تصویر با اندازه مناسب را نشان می دهد:
هنرهای موجود در این صفحه فرود کاملاً در ستون وسط خود قرار می گیرد، با عنوان و زیرعنوان خط آرایی کنید.
2. از تصاویری که به راحتی هضم می شوند استفاده کنید
بازدیدکنندگان شما نمی خواهند بازی کنند والدو کجاست وقتی به تصاویر شما نگاه می کنند به تصاویر با یک یا دو نقطه کانونی اصلی پایبند باشید. تصاویری شلوغ به جای پشتیبانی از صفحه صفحه فرود ، بازدیدکنندگان را از پیام آنها منحرف می کند.
به هر حال ، صفحه فرود و تصاویر آن باید باشد پیروی از بهترین شیوه ها برای فضای سفیدبه وقتی فضای زیادی را در اطراف یک عنصر بگذارید ، اهمیت آن را نشان می دهید. این قانون هم برای موضوعات تصویر شما و هم برای ناحیه اطراف تصاویر شما صادق است.
تصاویر بدون شلوغی نیز به شما کمک می کند یک جامد ایجاد کنید سلسله مراتب بصری برای صفحه فرود شما وقتی یک صفحه وب را مشاهده می کنیم ، طبیعتاً چشم ما از الگوی Z یا F پیروی می کند. وقتی تصاویر صفحه دارای نقاط کانونی واضحی برای ردیابی نیستند ، پیروی از یک الگوی ساده دشوارتر می شود.
ببینید چگونه ترند باتلر از یک تصویر قهرمان با یک نقطه کانونی واحد برای تأثیرگذاری قوی استفاده می کند:
مرسوم ، مد روز باتلر ، تصویری از مدلی را که لباس های خود را روی زمینه ای ساده پوشیده بود ، قرار داد تا بر محصول خود تمرکز کند. همچنین فاصله زیادی بین مدل و متن عنوان وجود دارد ، بنابراین عناصر رقابت نمی کنند.
3. همه چیز را تغییر دهید
از تصاویر متنوعی با ترکیب خوب موضوعات و زوایا استفاده کنید برای ایجاد صفحه فرود پویاتر. وقتی صفحه فرود شما یک موضوع یا ترکیب مشابه را در همه تصاویر خود نشان دهد ، می تواند به صورت یکنواخت از بین برود. فقط به تصاویر یک محصول یا یک شخص پایبند نباشید.
انواع سالم تصاویر صفحه فرود خواهد شد توجه بازدیدکنندگان خود را حفظ کنید همانطور که آنها صفحه شما را کاوش می کنند. به علاوه ، باعث می شوید که هر یک از قسمت های صفحه فرود خود را متمایزتر نشان دهید.
همانطور که مجموعه عکس های صفحه فرود خود را انتخاب می کنید ، سعی کنید حداقل یک تصویر با یک شخص نشان دهید. مطالعات متعدد نشان می دهد که تصاویر انسان ها با بازدیدکنندگان وب سایت اعتماد ایجاد می کند.
بررسی کنید که چگونه این طراحی صفحه فرود برای لحظات ساخته شده با موضوعات و چیدمان های مختلف تصویر چیزها را جالب می کند:
دو تصویر اول در صفحه فرود شما را با محصولات برند آشنا می کند ، سپس در بخش مزایا از تصاویر افراد برای تأکید بر عنصر انسانی استفاده می شود. همه تصاویر دارای نقاط کانونی و ترکیبات متفاوتی هستند برای صفحه فرود پویا از نظر بصری.
4. واقعی آن را حفظ کنید
اینترنت دارای تصاویر زیادی است که می توانید از آنها برای صفحه فرود خود استفاده کنید. اما ، همه آنها ارزش اضافه نمی کنند.
اگر تصمیم دارید از تصاویر موجود استفاده کنید ، مطمئن شوید که موارد طبیعی را انتخاب می کنید. برخی از عکس های موجود به صورت سرد ، جعلی یا اجباری منتشر می شوند – تصور کنید که الگوی رفتاری “زن با سالاد تنها می خندد” است. شما باید از تصاویر موجود با تنظیمات ، احساسات و حالات واقعی استفاده کنید.
بهترین گزینه برای تصاویر واقع بینانه این است تصاویر اعضای واقعی تیم ، محصولات ، فضاها و مشتریان. اگر بودجه خود را دارید ، از یک عکاس حرفه ای بخواهید تا آنچه را که برای مارک شما اهمیت دارد بگیرد. بسته به کیفیت تلفن و پیچیدگی تصویر ، ممکن است خودتان بتوانید یک یا دو عکس بگیرید.
شهادتنامه ها فرصتی عالی برای قرار دادن تصاویر افراد واقعی – مشتریان شما ارائه می دهند. ببینید چگونه Squareshot تصاویری از موضوعات توصیفی خود را در صفحه فرود خود شامل می شود:
Squareshot به عنوان یک سرویس عکاسی حرفه ای ، منابع لازم را برای گرفتن عکس های خود دارد. در غیر اینصورت ، همیشه می توانید از بازبینان و ارائه دهندگان توصیفات خود بخواهید تصویری ارائه دهند. مال شماست اثبات اجتماعی حتی قانع کننده تر
5. رنگهای نام تجاری خود را اضافه کنید
این نکته بیشتر در دسته “داشتن خوب” قرار می گیرد تا “ضروری” ، اما واقعاً می تواند zhuzh up صفحه فرود شما هنگامی که یک صفحه فرود ایجاد می کنید که شامل رنگهای تجاری شما است ، سعی کنید تصاویری را که دارای این رنگ هستند نیز اضافه کنید. شما یک صفحه فرود بسیار منسجم خواهید داشت.
چگونه می توانید تصاویری را پیدا کنید که با رنگ مارک شما مطابقت داشته باشد؟ روی دکمه “ابزارها” در جستجوی تصویر Google کلیک کنید و گزینه ای را در منوی کشویی “رنگ” انتخاب کنید. همچنین می توانید اشکال یا متن را به یک تصویر در Canva اضافه کنید یا رنگ های عکس را در Photoshop/Pixlr دستکاری کنید.
Plated یک لمس ظریف از رنگ مارک را به تصویر قهرمان این صفحه فرود اضافه کرد:
به مدادهای سمت چپ و جا کلیدی در سمت راست نگاه کنید – رنگ نارنجی آنها با نارنجی نشان لوح پلات مطابقت دارد. رنگ های مارک در تصاویر شما نیازی به کل تصویر را ندارند تا تاثیرگذار باشند.
تصاویر بهتر = تبدیل بیشتر
چرا باید در مورد تصاویر صفحه فرود خود گزینشی عمل کنید؟ به لطف روانشناسی انسان ، تصاویر بر توانایی تبدیل شما تأثیر می گذارد.
تحقیقات نشان می دهد که تصاویر بر انتخاب های ما تأثیر می گذارند. قشر بینایی-بخشی از مغز که تصاویر را پردازش می کند-قدرت تصمیم گیری دارد. این تصمیمات می تواند شامل پر کردن ایمیل ، شروع آزمایش یا خرید باشد.
بنابراین ، وقتی تصاویر خود را با دقت انتخاب می کنید ، شما به بازدیدکنندگان خود کمک می کنید تا تصمیم به تبدیل بگیرند. و چه کسی این را برای صفحه فرود خود نمی خواهد؟
آیا می خواهید هنگام افزودن تصاویر صفحه فرود ، فرآیند تصمیم گیری خود را آسان تر کنید؟ ادغام Unbounce Unsplash به شما امکان می دهد بیش از یک میلیون تصویر رایگان و حرفه ای را مستقیماً از سازنده صفحه فرود انتخاب کنید. آن ادغام را با Smart Builder دنبال کنید و شما یک ترکیب برنده داریدبه سازنده جدید مجهز به هوش مصنوعی ، الگوی مناسب را برای اهداف ، مخاطبان و صنعت شما توصیه می کند تا تصاویر شما را به طور کامل قاب بندی کنند.