5 روش برای استفاده از کمیابی در صفحه فرود برای افزایش فروش

به یاد دارید زمانی که گروه رپ Wu-Tang Clan تک نسخه آلبوم خود را به قیمت 2 میلیون دلار فروخت؟ حالا تصور کنید که مردم برای محصول شما هجوم می آورند، مثل مربای جدید Wu-Tang.

خوب، شما مجبور نیستید آن را تصور کنید. شما می توانید با استفاده از کمبود، همان اصلی که هیجان اطراف آلبوم را برانگیخت، آن را به واقعیت تبدیل کنید: فقط موارد زیادی در دسترس هستند (و شاید فقط برای مدت زمان محدودی).

مطمئناً، اهداف شما ممکن است متفاوت باشد – مطمئن باشید که نمی خواهید یک ارتش کامل مارتین شکرلی ایجاد کنید –اما می توانید با استفاده از کمیابی در صفحات فرود خود، “عجله طلا” خود را ایجاد کنید.

روانشناسی کمبود

برای افزایش تبدیل در صفحه فرود خود، باید ماهیت انسان را درک کنید. فرض اساسی روانشناسی کمبود این است که هر چه چیزی محدودتر باشد، ارزش آن برای مخاطب بیشتر است.

سایر اثرات روانی کمبود بر خریداران عبارتند از:

  • مطلوب تر کردن یک محصول. مردم دوست دارند چیزهایی را داشته باشند که دیگران ندارند – بله، این باعث می‌شود آنها احساس خاص بودن کنند و ممتاز تر
  • تقویت FOMO (ترس از دست دادن). وقتی احتمال تمام شدن موجودی محصول زیاد است، خریداران FOMO را روشن می کنند. آنها تمام تلاش خود را برای خرید محصول قبل از از دست دادن معامله انجام می دهند.
  • کاهش نگرانی مصرف کنندگان در مورد قیمت گذاری. طبق تحقیقات، زمانی که یک محصول در عرضه محدود است، مردم نگران قیمت نیستند. تنها چیزی که آنها می خواهند این است که دستشان را بگیرند!

گفته می شود، ممکن است وسوسه شوید که خلق کنید کمبود مصنوعی برای ایجاد وزوز. فقط – نکن. مخاطبان شما مستقیماً از طریق این جعلی می بینند و شانس بسیار خوبی وجود دارد که دیگر هرگز برنگردند. فریب باعث بازاریابی ضعیف می شود، می دانید؟

انواع کمبودی که مردم را به حرکت در می آورد

هنگام ساخت صفحات فرود، دو نوع اصلی کمبود وجود دارد که توجه افراد را به خود جلب می کند.

کمبود کمیت: یک محصول یا خدمات در عرضه محدود است. زمانی که یک پیشنهاد کم باشد، تقاضا افزایش می یابد و در نتیجه تبدیل و فروش افزایش می یابد.

کمبود زمان: یک پیشنهاد برای مدت محدود در دسترس است. این حس فوریت را القا می‌کند که افراد را تحریک می‌کند تا پیشنهاد شما را سریع دریافت کنند. البته نتیجه افزایش فروش شماست.

چه به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و چه در حال حاضر تاسیس شده اید، استفاده از اهرم کمبود به حداکثر رساندن درآمد شما و پیشی گرفتن از رقبایتان کمک می کند. بنابراین، بیایید به نحوه استفاده از آن در صفحات فرود برای افزایش فروش خود بپردازیم.

چگونه از کمیابی در صفحه فرود خود استفاده کنید

از آنجایی که شما در حال فروش یک محصول یا ارائه خدمات هستید، صفحه فرود شما باید به اندازه کافی قانع کننده باشد تا بازدیدکنندگان را وادار به شرکت در آن کند. در اینجا پنج راه برای استفاده از کمیابی آورده شده است:

1. کمبود در عنوان صفحه فرود شما

یکی از اولین و موثرترین مکان هایی که می توانید از کمبود در صفحه فرود خود استفاده کنید، تیتر است. پس از همه، این اولین چیزی است که بازدیدکنندگان می بینند.

به عنوان مثال، فرض کنید که در حال اجرای یک تبلیغ با زمان محدود برای کیت روغن ریش هستید. در اینجا یک مثال از یک عنوان مبتنی بر کمبود است که می توانید استفاده کنید:

5 ساعت تا زمانی که تخفیف 75 درصدی روغن ریش شما برای همیشه ناپدید شود

هنگامی که عنوان شما کمبود را فریاد می زند، بازدیدکنندگان صفحه فرود شما ناچار خواهند شد بقیه پیشنهاد شما را ببینند. به هر حال، هیچ کس هرگز نمی خواهد در یک معامله بزرگ از دست بدهد.

مطمئن نیستید که چگونه یک تیتر برنده بسازید؟ با این فرمول های آسان برای سرفصل های صفحه فرود که کار می کنند شروع کنید.

2. کمبود در کپی صفحه فرود شما

هنگامی که مشتریان بالقوه خود را با تیتر مغناطیسی و ناشی از کمبود خود گره زدید، وقت آن است که همه چیز را به یک درجه ارتقا دهید.

از کپی صفحه فرود خود برای القای حس فوریت استفاده کنید، اولویت بندی کلمات و زبانی که باعث می شود بازدیدکنندگان شما احساس کنند اگر سریع عمل نکنند، پیشنهاد شما را از دست خواهند داد.

به عنوان مثال، کلمات و عباراتی مانند:

  • فقط چند ساعت مونده
  • X واحد باقی مانده است
  • آخرین شانس
  • عجله کن
  • از دست ندهید
  • اکنون سفارش دهید
  • عرضه محدود

هم از کمبود زمان و هم از کمیت در کپی صفحه فرود خود استفاده کنید تا احساس فوریت را که از طریق تیتر خود الهام گرفته اید، تقویت کنید.

اطمینان حاصل کنید که به آرامی قدم بردارید زیرا مرز باریکی بین بیش از حد زورگو بودن و فوریت الهام بخش وجود دارد. اگر کپی شما بیش از حد تهاجمی به نظر برسد، پرچم‌های قرمز بلند می‌شود و بازدیدکنندگان شما به سرعت صفحه فرود شما را رها می‌کنند. آن را به درستی دریافت کنید، و قدرت کمیابی به شما کمک می کند تا فروش و تبدیل خود را افزایش دهید.

یادداشت ویراستار: می توانید از جایگزینی متن پویا (DTR) برای ایجاد کپی از صفحه فرود استفاده کنید که هم شخصی سازی شده و هم حاوی عناصر کمیاب باشد.

3. از تایمر شمارش معکوس استفاده کنید

عناصر بصری نقش اساسی در جذاب‌تر کردن صفحه فرود شما دارند. اما شما همچنین می توانید از آنها برای افزایش تبدیل استفاده کنید.

یکی از عناصر بصری که باید از آن استفاده کنید تایمر شمارش معکوس است.

در اینجا یک مثال عالی از یک صفحه فرود است که از کمبود زمان استفاده می کند (به ویژه به تایمر شمارش معکوس توجه کنید):

قرار دادن یک تایمر شمارش معکوس یک راه عالی برای نشان دادن به بازدیدکنندگان است که پیشنهاد شما برای مدت طولانی در دسترس نخواهد بود. همانطور که تایمر شمارش معکوس می کند، روی روان بازی می کند. در نتیجه، بازدیدکننده شما احساس اجبار می‌کند که پیشنهاد شما را قبل از از دست دادن، دریافت کند.

4. از تصاویری استفاده کنید که کمبود را نشان می دهند

یکی دیگر از راه‌های عالی برای افزایش کمبود در صفحه فرود، استفاده از تصاویری است که کمبود را نشان می‌دهند. اگر مردم ببینند که معامله ای که ارائه می دهید ممکن است از بین برود، انگیزه بیشتری خواهند داشت تا شما را با پیشنهادتان همراهی کنند.

اگر تصاویر شما می توانند کمبود را به تصویر بکشند، به بازدیدکنندگان شما کمک می کند کمبودی را که در سرتاسر صفحه فرود خود منتقل می کنید، «تجربه کنند». با ادغام Unbounce Unplash کلاسیک، افزودن تصاویر مستقیماً از Unsplash بسیار آسان است. و نگران نباشید، تصاویر شما همچنان سریع بارگذاری می شوند.

اگر تبلیغاتی را اجرا می کنید که دارای کاهش قیمت است، می توانید از تصاویر (علاوه بر متن) برای نشان دادن تخفیف خود استفاده کنید.

راه دیگر برای انتقال بصری کمبود این است که از تصاویر ساعت استفاده کنید تا نشان دهید پیشنهاد شما محدود است.

استفاده از تصاویر بصری که کمبود را نشان می دهد، قطعاً سوزن فروش شما را بالا می برد. در انتخاب تصاویر خود خلاق باشید و از مواردی استفاده کنید که پیام شما و عنصر کمیابی را تقویت می کند.

5. CTA های متمرکز بر کمبود طراحی کنید

یکی از مهمترین عناصر در صفحه فرود، فراخوانی برای اقدام (CTA) است. این معمولا ترکیبی از کپی و دکمه ای است که بازدیدکنندگان برای دریافت پیشنهاد شما باید روی آن کلیک کنند.

CTA شما مکان دیگری در صفحه فرود شما است که می تواند با استفاده از اهرم کمبود موثر باشد.

چطور می توانید این کار را انجام دهی؟

  • کپی CTA: همانطور که در کپی صفحه فرود خود، از زبان و کلماتی که دلالت بر کمبود دارند در فراخوان برای اقدام خود استفاده کنید.
  • دکمه CTA: با استفاده از ترکیبی از رنگ ها و کلماتی که فوریت را برمی انگیزند، دکمه خود را برای فوریت شخصی سازی کنید.

یادداشت ویراستار: برای اینکه صفحه فرود شما تبدیل شود، ابتدا باید ترافیک را به آن هدایت کنید. از ترافیک هوشمند برای هدایت بازدیدکنندگان به یک نوع صفحه فرود بهینه شده استفاده کنید، جایی که احتمال تبدیل آنها بیشتر است. هنگامی که ترافیک مناسبی را به صفحه فرود خود جذب کردید (یکی از راه‌های انجام این کار، راه‌اندازی یک وبلاگ است)، از کمبود استفاده کنید تا نرخ تبدیل خود را حتی بیشتر افزایش دهید.

با استفاده از اهرم کمبود در صفحات فرود، تبدیل های فروش خود را توربو شارژ کنید

آیا می خواهید تبدیل های فروش را در صفحه فرود خود افزایش دهید؟ البته که انجامش میدی.

راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، اما استفاده از کمبود احتمالاً یکی از مؤثرترین آنها است. (و باز هم منظورم خلق کردن نیست کمبود مصنوعی– این کاملاً فریبنده و غیراخلاقی است.)

هر زمانی که ممکن بود، شما باید کمپین هایی با محصولات محدود، بسته های محصول یا پیشنهادات ویژه ایجاد کنید که برای مدت زمان محدودی اجرا می شوند. به این ترتیب، شما یک پیشنهاد واقعی خواهید داشت که افراد تنها زمانی می توانند آن را دریافت کنند که در دسترس است.